Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

.
... in neem aan dat die 150 per maand is? Ik zou daar niet voor gaan werken hoor 

.
. Je moet meestal 2 weken vantevoren meestal vrij vragen of je levert gewoon een briefje in met de dagen/tijden dat je kan werken. En als je een keer vrij bent en extra wilt werken kan dat meestal ook.
.
).
eilleen333 schreef:Dat ligt niet aan de IB-groep, maar dat is een privé kwestie. Daar zeur ik al 5 maanden over, maar het vlot niet echt. Als het goed is heeft accountant in Januari de goede gegevens voor de IB-groep. En als ik het helemaal goed heb, krijg ik mijn tekort dan met terugwerkende kracht, als ik de juiste gegevens voor 1 april inlever...
Maar dat heb ik nodig om mijn zadel te betalen. Dat geld heb ik al van familie geleend, omdat ik vond dat mijn paard een passend zadel moest.
Maar dan krijg ik iig ongeveer 200 euro in de maand, dat scheelt al een hoop...
Vandaar dat ik er even naar vroeg. Hier is het ook uitgezocht door de accountant en ik heb het allemaal terug gekregen + daarna het goede bedrag 
A_lette schreef:Heb je nog dingen waar je op zou kunnen bezuinigen verder om de tijd door te komen totdat je je geld krijgt?
(dingen die misschien iets vooruitgeschoven kunnen worden?)
.
.
.Iris82 schreef:Mijn zusje heeft wel geld geleend om haar leven wat aangenamer te maken. Ik ook mijn laatste jaar. Je hebt het gewoon niet breed als student zijnde en als je dat op kan vangen door te lenen, so what?
Je studentenperiode is erg uniek, maak je maar 1 keer in je leven mee. Dan kun je die beter zo goed (en zo gelukkig) mogelijk leven.
.
. Vudress schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom schrijf je je niet ergens ander in zodat je stufi voor uitwonende krijgt?
. En als je het niet kan terugbetalen hoeft het ook niet. Het wordt wat anders als je naar de 20.000-30.000 schuld gaat, maar jij komt na je studie met dit bedrag niet op meer uit dan een paar duizend.