ik zit een beetje in de put en kan wel een beetje bokkersraad gebruiken nu
Ik trouw volgende zomer en mijn familie is uiteraard uitgenodigd op mijn trouw. Helaas heeft mijn vriend geen contact met zijn familie, behalve met zijn moeder...
Nu is er 2 jaar een half geleden veel gebeurd ivm mijn vriend zijn moeder (spoorloos verdwenen, geld van wesley genomen maar teruggegeven, etc) en mijn ouders waren daar dus best kwaad over. Mijn vriend kon toen hij bij zijn vader werd buitengesmeten (ouders zijn gescheiden) nergens naartoe en we hebben eerst zijn moeder gezocht zodat hij daar misschien bij terechtkon, maar uiteindelijk is hij bij mij blijven wonen.
Omdat mijn ouders daar natuurlijk enorm kwaad om waren (welke moeder laat haar zoon in de steek, dat was hun mening) wensen ze haar ook niet op de trouw, maar ik heb zoiets van 'het is en blijf toch zijn moeder'. En ikzelf heb ook geen problemen met haar.
Dus ik moet nu een keuze maken, ofwel komen mijn ouders, ofwel zijn moeder. Mijn moeder is mijn getuige, wesley wilt zijn moeder vragen als getuige. Ik ben nu bijna 7 maanden verloofd en zijn moeder weet het nog niet.
Vind het echt een rot dilemma...
!
.