Help! Verliefd.. ofzo!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ehona

Help! Verliefd.. ofzo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 14:49

Nou, een tijdje terug had ik nog een bericht geplaatst over een jongen die ik maar niet uit mijn hoofd kreeg, maar dat was snel over toen ik een collega van mij wat beter leerde kennen. Nou hebben we al wat afgekletst op MSN en via sms en vanavond gaan we schaatsen. Ben zelf eigenlijk best wel nerveus nu, maar ga er hopelijk uiteindelijk met een relaxed gevoel naar toe. Ik weet zelf ook (nog) niet precies wat ik er van moet verwachten en wat ik zelf nou precies wil. Ik wil dolgraag een vaste relatie, maar ik weet niet of hij dat ook wil en of hij de persoon is met wie ik dat wil. Dus het wordt spannend en afwachten maar Tong uitsteken Hehe, moest het gewoon even kwijt.

PineApple

Re: Help! Verliefd.. ofzo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:50

Met wie ga je nou schaatsen? Dat begrijp ik niet helemaal Knipoog
In ieder geval wel heel veel plezier gewenst Lachen

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 14:54

Haha, met die collega Knipoog En bedankt. Voel me weer helemaal 14, haha. Kleren uitzoeken en straks mijn haar doen Tong uitsteken

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:56

Hahaha nou leuk toch Haha! enne je druk maken heeft geen zin Knipoog maak er gewoon een gezellig uitje van, tut je lekker op (das toch altijd leuk Tong uitsteken ) en ga er voor Lachen Zodra je gaat zitten zenuwpesen wordt het miss wel ongemakkelijk en dat moet je natuurlijk ook niet hebben Tong uitsteken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:55

Ik zat op dat moment niet te wachten op een relatie. Heb het toch negen maanden met die jongen een relatie gehad.
Was altijd waanzinnig leuk. Gewoon er voor gaan! Hardstikke leuk! Haha!