Erotische massage

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

Erotische massage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:11

Een tijdje geleden was ik weer eens op een feest waar je gratis erotische massages kon krijgen, in een afgesloten tent dus geen mee kijkers hoor. Clown

Ik roep dus elke keer van ja dat wil ik en dan komt het er maar niet van. Maar dit keer heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er voor gegaan. Tong uitsteken

Moet zeggen het viel zeker niet tegen. De masseur vond het trouwens ook niet tegen vallen hij ging voor mij speciaal langer door en zei uiteindelijk nu moeten we echt stoppen want het word hier wel erg warm.... Haha! (heb ook zijn tel. nummer gehad)

De massage begon heel netjes met een rug massage en een beetje gestreel. Toen was de voorkant aan de beurt Vingers aflikken daarna werden nog even mijn boven benen gedaan, en meneer de masseur smeerde zichzelf ook in en kwam met zijn in geoliede lichaam tegen me aan Tong uitsteken

Kan hier niet alles neer zetten, we gingen wel iets te ver(maar weet eigenlijk ook niet tot hoe ver ze normaal gaan als ze op een feest staan) maar het was zeker lekker.

Zijn er meer bokkers die ervaring hebben met erotische massages?
Laatst bijgewerkt door silvana84 op 15-12-08 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

PoelieWoelie

Re: Erotische massage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:12

Tsjah, ik heb toch liever geen vreemde vent tegen me aan die zich een beetje zit op te geilen Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 15-12-08 23:14, in het totaal 2 keer bewerkt

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:12

nee nog niet..lijkt me wel een hele ervaring!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:14

zou het best een keer willen doen denk ik, best spannend.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:15

Lijkt me dus echt niets aan
Zeker niet als je onder de massage er bij stil staat dat het ten eerste een wildvreemde is en ten 2e je gewoon een klant bent en er vele voor je zijn gegaan en nog vele na je.
Voor mij dus niets erotisch aan Nagelbijten / Gniffelen

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:15

haha nog nooit meegemaakt Tong uitsteken Denk ook niet dat vriendlief er erg blij mee zou zijn Knipoog

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:16

Hm het lijkt erop dat ie jou als heel bijzonder 'ervaarde'... waarschijnlijk ook gezegd dat ie nog nooit zo eimadn had meegemaakt? Kijk uit hoor, want dat zeggen ze waarschijnlijk net iets te vaak!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:16

Ja ik moest ook ff een beetje wennen aan een vreemde man en erg mijn best doen om te ontspannen terwijl op de achtergrond harde muziek aan stond(disco is niet de beste plek voor massages).

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:16

Pff dapper hoor!! Ik dacht huh! hoezo smeert hij zichzelf in met olie, maar dat hoort er dus bij Bloos .. ik vind het al erotisch genoeg als een vreemde mijn voorkant massereert haha!
maarja ik neem aan dat hij niet aan elk meisje zijn nummer geeft. dus het zal ook we; 'speciaal'zijn denk ik. Heeft hij al gebelt ofzo Haha!

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:17

spannend zal het wel zijn ja

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:17

annika_s schreef:
haha nog nooit meegemaakt Tong uitsteken Denk ook niet dat vriendlief er erg blij mee zou zijn Knipoog

Inderdaad, maar wel leuk om dan van je vriend te krijgen Knipoog (of te geven natuurlijk)

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:18

Ja dat denk ik ook wel een beetje maar hij was echt een beetje de weg kwijt tijdens de massage dus merkte wel dat hij normaal niet zo bezig was anders zou hij wel helemaal geflipt zijn na een hele avond.

En ach ik ben maar een klant hij is ook maar een masseur waar ik gebruik van kan maken toch. Haha!

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:20

silvana84 schreef:
Een tijdje geleden was ik weer eens op een feest waar je gratis erotische massages kon krijgen, in een afgesloten tent dus geen mee kijkers hoor. Clown

Ik roep dus elke keer van ja dat wil ik en dan komt het er maar niet van. Maar dit keer heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik er voor gegaan. Tong uitsteken

Moet zeggen het viel zeker niet tegen. De masseur vond het trouwens ook niet tegen vallen hij ging voor mij speciaal langer door en zei uiteindelijk nu moeten we echt stoppen want het word hier wel erg warm.... Haha! (heb ook zijn tel. nummer gehad)

De massage begon heel netjes met een rug massage en een beetje gestreel. Toen was de voorkant aan de beurt Vingers aflikken daarna werden nog even mijn boven benen gedaan, en meneer de masseur smeerde zichzelf ook in en kwam met zijn in geoliede lichaam tegen me aan Tong uitsteken

Kan hier niet alles neer zetten, we gingen wel iets te ver(maar weet eigenlijk ook niet tot hoe ver ze normaal gaan als ze op een feest staan) maar het was zeker lekker.

Zijn er meer bokkers die ervaring hebben met erotische massages?

Whahaha, mag ik zijn nummer??? Tong uitsteken
Dát is echt iets voor mij......... Haha!

Wist je dat je ook samen met je partner lessen kan volgen in erotische massages?? Duivel Is een aanrader Duivel
Ja sorry hoor, ik hou wel van spannende dingetjes (voor degene die dit lezen en me kennen Knipoog , whahaha)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:21

haha kan dat ja? mss een leuk kerstkadootje voor mijn vriend en mij Knipoog zal wel weer super duur zijn Tong uitsteken ?

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:23

@zoezi waar kan ik zo'n cursus volgen.

Je mag van mij zo zijn nummer hebben hoor, weet niet of hij het goed vind.

Hij heeft me wel al gesmst. Hij vraagt wat ik vrijdag doe.

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:24

silvana84 schreef:
@zoezi waar kan ik zo'n cursus volgen.

Je mag van mij zo zijn nummer hebben hoor, weet niet of hij het goed vind.

Hij heeft me wel al gesmst. Hij vraagt wat ik vrijdag doe.

Poeh, ik heb dat ooit een keer bij de erotiekbeurs gezien. Ik vrees dat ik het foldertje heb weggemikt Bloos
ff googlen???? Het bestaat zeker! Ik ga zoeken!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:24

LauraMc schreef:
Tsjah, ik heb toch liever geen vreemde vent tegen me aan die zich een beetje zit op te geilen Huilen van het lachen

ROFL

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:26

Laatst bijgewerkt door 1Boefje op 15-12-08 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:26

Ow wat gaaf. Lijkt me echt heerlijk. Die massage iig! Leuk dat je zijn nummer hebt. Als je die aan de haak slaat heb je wel een goeie :p

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:27

Hahaha leuk z'on cursus. Duivel
Ga ik straks ook bij feesten staan maar krijg ik het denk ik wel heel druk of ik moet ook vrouwen gaan doen die zijn toch iets minder opdringerig dan dronken mannen Tong uitsteken

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:27

wat sms je terug? Lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:28

lijkt me leuk om te doen! Maar dan wel met mijn eigen partner Knipoog

Alleen die oliën vind ik niet zo interessant, een gewone massage vind ik ook al lekker genoeg hoor Haha!

De ervaring op zich lijkt me wel interessant Ja

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:28

wendy_x schreef:
wat sms je terug? Lachen

Ja, dat is een goeie Haha!

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:30

gewoon afspreken Tong uitsteken

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 23:32

Hahaha dit is niet het eerste smsje die ik kreeg.

Hij smsde me eerst al dat het zeker geen straf was om mij te masseren en dat hij de massage graag af wou maken in een betere omgeving.
Heb toen wel gezegd dat ik dat ook wel zou willen maar zo'n held als ik was toen ik die massage ging halen zo'n watje ben ik nu, ik durf niet zo maar ik hou wel van massages...

Het is trouwens dan wel gewoon een one night stand, ik ben niet het type dat van alles in zijn hoofd haalt als een man intresse toont, dit is puur fysiek, maar ja ik ben niet zo van het afspraken maken en het plannen meer van de spontane dingen.
Laatst bijgewerkt door silvana84 op 15-12-08 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt