Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ook van mensen die ik verder zowat nooit zie ja 
Viet schreef:Goeiedag zeg!!!! Had je geen kramp in je vingers gehad van al het geschrijf in de kaarten??We hebben er nu al 150 verstuurd en dat krijgen we ook weer terug.
HorseyDude schreef:Viet schreef:Goeiedag zeg!!!! Had je geen kramp in je vingers gehad van al het geschrijf in de kaarten??We hebben er nu al 150 verstuurd en dat krijgen we ook weer terug.![]()

achjaa, ieder zijn hobby 
)

! 
miep1979 schreef:Aangezien ik net verhuisd ben heb ik denk zo'n 150 kaarten verstuurd met direct adreswijziging erbij (ons bien zuinig)Zelf hebben we er nog niet veel ontvangen......
Heb wel een griebel hekel aan die mensen die het zichzelf makkelijk maken door van die doorstuur berichten op hyves te sturen met prettige feestdagen e.d. Ook via een krabbel vind ik het niet echt leuk

en dus ook meteen met een verhuisbericht erbij haha... ons bien ook zuinig Viet schreef:HorseyDude schreef:Goeiedag zeg!!!! Had je geen kramp in je vingers gehad van al het geschrijf in de kaarten??![]()
Dat laat ik mooi aan mijn moeder over haha

miep1979 schreef:Aangezien ik net verhuisd ben heb ik denk zo'n 150 kaarten verstuurd met direct adreswijziging erbij (ons bien zuinig)