rekening betalen woonzicht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

rekening betalen woonzicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 17:11

Beetje hele stomme vraag misschien maar ik had me ingeschreven bij woonzicht toen ik 18 werd en nu een jaar later krijg ik dus een rekening van 5 euro om te verlengen.
Al die tijd lag die al naast de pc en ik vergat het telkens, nu kwam ik dus zaterdagavond thuis van het stappen en ik was een beetje aangeschoten en toen dacht ik.. oja die rekening laat ik die nu ff gaan betalen Clown
Dus dat heb ik gedaan alleen heb ik gewoon 5 euro over gemaakt naar die rekening en heb ik ipv t.a.v woonzicht 'bank' ingetypt en bij overige mededelingen dus: woonzicht.

lees ik later die brief staat er bij dat je je inschrijfnummer en factuurnummer moet vermelden erbij.. en dat heb ik dus niet gedaan..
ik heb ook helemaal niks meer gehoord, maar moet ik nu opnieuw betalen of zou het toch nog goedgekomen zijn?

Bloos

Njen

Re: rekening betalen woonzicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:13

Gewoon even bellen, dan weet je genoeg denk ik Lachen Opnieuw betalen neem ik aan dat niet hoeft, maar soms is het niet duidelijk van wie het afkomt als je het er niet bij vermeld.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:14

Je zou woonzicht even kunnen bellen en het vragen, al is het als het dezelfde woonzicht is als waar ik ervaring mee heb, erg moeilijk telefonisch conact te krijgen. Anders zou een email met je vraag misschien een oplossing zijn?

raketje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:00

Even naar sleutels van zijl en vliet bellen, van hun is de website.
Ik heb inderdaad ook de brief gehad, en moet hem nog betalen. Binnen 30 dagen Knipoog