Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

(het betreft een tupperwarepotje van mijn moeder
)
maar dat je iets leent dan dan kapot terug geven, en dan is het ook nog vaak zo dat ze zeggen dat het al zo was of dat het daarna is gebeurt. Eigelijk vind ik dat gewoon laf, ik heb dikwijls dingen van een ander vergoed die ik of mijn paarden kapot hebben gemaakt hoewel het niet eens mijn schuld was. maar diezelfde persoon die er zo op stond dat het vergoed werd en meteen met rekeningen aankwam moet mij nog weet ik hoeveel geld betalen van dingen die ze leent, kapot maakt en niet terug geeft.
Altijd netjes afspeelbaar terug.
C_arola schreef:Vaak verwijs ik mensen door naar de bibliotheek bij wijze van spreken omdat ze boeken oid willen lenen dat ik dan niet meer terug krijg.
Krijg het ook weer gewoon terug.
Ir111 schreef:C_arola schreef:Vaak verwijs ik mensen door naar de bibliotheek bij wijze van spreken omdat ze boeken oid willen lenen dat ik dan niet meer terug krijg.
Die zal ik onthouden, je kunt een kleine boekenkast vullen met boeken die ik niet heb teruggekregen nadat ik ze iemand geleend had...

of het moet een spoed geval zijn ivm koliek oid, maar dan rij ik alsnog zelf wel..
ikleen ook alles van hen. krijg t ook gewoon weer terug en zij ook.. okee soms vergeet je het, nou dan vraagt iemand ernaar en klaar