Hallo, ik ben tweedejaars studente Hippische Bedrijfsakunde aan de Christelijke Agrarische Hogeschool te Dronten. Ik ben op zoek naar een stageplek voor vanaf week 8 van 2009 tot het einde van het schooljaar van 2009.
Inhoud: de student moet leiding geven aan veranderingsprocessen. De student is lid van een organisatie waarbinnen een complexe verandering tot stand moet worden gebracht. De student gaat samen met het bedrijf een verandering of verbetering tot stand brengen; van het maken van een plan tot het realiseren van een project.
Opdrachtgevers, oftewel de stageplek: Opdrachtgevers zijn de leden van een bestaande of nieuw op te zetten organisatie. Dit kan een bedrijf, vereniging, raad, bestuur, of club. Gedacht kan worden aan sportverenigingen, belangenorganisaties, politieke, kerkelijke organisaties, maatschappelijke organisaties, MKB-bedrijven, multinationals enzovoorts. Maar ook het opzetten van een evenement.
Doel van de student: De student is lid van een organisatie waarbinnen de student een (complexe) verandering of verbetering tot stand moet brengen. De student heeft een actieve rol binnen de organisatie. Als actief lid levert de student een leidende bijdrage aan een oplossing voor een probleem dat speelt of een kans die zich voordoet. De student initieert de innovatie, maakt daarvoor een plan en deze geeft als projectleider leiding aan het veranderingsproces.
Het bedrijf, raad, bestuur of club zal een aantal keer door mij moeten worden bezocht, daarom bij voorkeur een stageplek die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer. Indien de organisatie in het weekend kan worden bezocht, heb ik een voorkeur voor een organisatie in Noord-Brabant. Indien de organisatie in het weekend kan worden bezocht, heb ik een voorkeur voor een organisatie in Flevoland.