Callcenters, bellen ze jullie ook zo vaak?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Callcenters, bellen ze jullie ook zo vaak?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 11:17

Hoihoi,

Ik ben hier eigenlijk heel benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen met vervelende, storende telefoontjes die je iedere keer weer krijgt rond etenstijd. Haha!

Kom maar op!

Anne.

Re: Callcenters, bellen ze jullie ook zo vaak?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 11:23

Wij worden dus vreselijk veel gebeld, soms ook vreselijk onbeschoft benaderd. De man die gisteren belde, belde wel 5 keer terug, serieus!
Zoiets kun je toch niet doen?

Och, het is wel een geruststelling dat hij iig niet via een erkend Callcenter belde en niet voor een belangrijk bedrijf. Tong uitsteken

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:31

Ik vind het ook nog wel eens leuk om ze in de maling te nemen.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:33

je had je bericht ook even kunnen editten zodat je niet 2 posts nodig had Knipoog

ik maak ze altijd heel belachelijk, en stel gewoon hele moeilijke vragen waardoor blijkt dat ze niet eens weten waar ze het over hebben. en dan laat ik het ze allemaal na proberen te zoeken wat ze uiteindelijk niet kunnen. dan krijg ik vaak ineens een ander aan de telefoon die het beter zou moeten weten, maar die blijkt er ook niets van te weten...

ik maak er gewoon echt een sport van om HUN gek te krijgen ipv mezelf door al die onzin telefoontjes. ik zet ook altijd luidspeaker aan, dus iedereen die dan in de buurt zit ligt helemaal dubbel...

nee, ik denk niet dat mensen het fijn vinden om mij wat aan te smeren Tong uitsteken

uiteindelijk kap ik ook af dat ze eerst maar eens zelf moeten weten wat ze me nou precies aan willen bieden.

vb: laatst werd ik gebeld door iemand die zeker wist dat mijn energierekening bij hun lager zou zijn. dus ik vroeg hoe ze dat wisten. nou, dat wist ze omdat ik bij nuon zat, en zij goedkoper waren. toen heb ik haar doodleuk verteld dat ik niet bij nuon zat. zij vroeg waar dan wel. ik zei: dat gaat je niks aan. maar je moet ook niet zeggen dat ik dan bij jullie goedkoper ben. dat weet je helemaal niet.

zij: jawel hoor, wij zijn de goedkoopste.
ik: geef me dan de bedragen maar per eenheid.
zij wist dat niet! dus nazoeken, navragen, ander iemand aan de foon. uiteindelijk kwam ze met bedragen die sowieso duurder waren dan dat ik nu heb, EN ze had het over stroom per kubieke meter ofzo. nahja iig een hele domme eenheid Tong uitsteken

wij hebben ons rotgelachen, en arme meid was toch ineens een stuk minder zeker van zichzelf...

gemeen he? Tong uitsteken

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:35

Wha ha ha op mijn werk, knetterbek wordt je ervan Haha!
Geen interesse en oei oei ze zijn direct sago Boos!
Mijn baas zegt altijd, ja ik heb wel interesse maar kan ik je even terugbellen als het mij wel uitkomt, geef me even je nummer bel ik je vanav tegen 23 uur op Haha!
Pissed dat ze daarvan worden Nagelbijten / Gniffelen

Ze zijn gewoon bloed irritant, bellen altijd op verkeerd moment, zijn brutaal en weten zelden van ophouden

Ik ben btw wel benieuwd of er ook bokkers zijn die zo hun kost verdienen Verward

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:37

Sinds ik mezelf heb ingeschreven op infofilter, bellen ze amper.
En als ze bellen, en ik hoor op de achtergrond dat geroezemoes van andere irritante callcentermedewerkers, dan laat ik ze altijd een paar minuten wachten eer ik wat zeg, ghehehe.
Als ze daarna nog hangen, dan zeg ik dat ze de moeite kunnen besparen, wat ze ook aanbieden, ik heb geen interesse "maar mevrouw" "daaahaaaaag" zeg ik dan Clown

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:40

Wij hebben ons ook ingeschreven op die link en ja hoor het is al 14 dagen stil Haha!

Beweren dat wij bij Nuon zitten, is ons ook overkomen en bij lastige vragen hebben ze idd geen antwoord Slapen

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:41

crossmonster schreef:
Sinds ik mezelf heb ingeschreven op infofilter, bellen ze amper.

Ik heb gewoon geen huisfoon en alles wat anoniem belt wordt niet opgenomen Tong uitsteken
Jaren geleden heb ik alle telefoonnummers en faxnummers van mijn werk, werkgevers, collega's en famillie geblokkeerd of iets dergelijks.
Maar ze blijven achter info komen en toch weer bellen Boos!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:43

Ik ben wel eens op mijn mobiel gebeld door het reumafonds voor een donatie. En niet een keer, maar 16 keer. Achter elkaar!

En ik kon de telefoon niet opnemen, dus zag ik 16 gemiste oproepen van een geblokkeerd nummer. Ik dacht minstens dat het incassobureau achter me aan zat!
Ik heb ze wel even meegedeeld dat ik daar niet van gediend was...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:51

Laatst ook zo'n bijdehandje dat ik teveel voor mijn gas betaal.
Dus ik leg uit dat ik geen gas aansluiting heb en geen idee heb waar zij die informatie dan vandaan heeft. En toen ging ze mij even haarfijn uitleggen dat ik niet moest denken dat ik haar zo dom kon afschepen want zij wist echt wel dat er in elk huis een gas aansluiting zit.
Verward Jaja.. maar hier niet, fijne dag hé!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:54

Hier is het wel eens erger geweest met de telefoontjes. Niet veel last meer van eigenlijk. Als ik opneem en ze vragen naar de heer of mevrouw ... dan zeg ik meestal van die is er niet of die is op vakantie. Clown Soms zeg ik ook wel van, ja daar spreekt u mee, sorry geen interesse.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:56

Ik heb net via infofilter alles uit laten zetten.
Idioten Knipoog

vriend van mijn moeder die legt de telefoon altijd naast zich neer Haha!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:56

Gewoon jezelf registreren op infofilter. Ieder gerenommeerd callcenter haalt deze adressen uit zijn bestand voordat ze gaan bellen. Dat scheelt echt heel veel telefoontjes.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:01

Is echt al jaaaaren terug maar ik weet het nog prima. Was bij mijn beste vriendin, en ze werden daar gebeld door één of ander bedrijf die hun stofzuigers wouden verkopen.
Vriendin nam de telefoon op "Oh ik geef papa wel even, die wil vast wel een nieuwe stofzuiger!" Pling
Haar vader heeft dat mens aan de andere kant van de lijn witheet gekregen, onder andere door opmerkingen als "Oh dus u wilt mij zuigen?" "NEE IK VERKOOP STOFZUIGERS"
"Komt u dan een keer langs om hier alles te zuigen?" ( Knipoog)
"Ik heb een vriend en die haal ik er bij hoor!"
"Oh leuk, dan doen we een trio!"
Ze hebben nooit weer gebeld Pling

Ik heb ons laatst ingeschreven op infofilter, heerlijk rustig nu. Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:02

Ik vermaak me er vaak wel mee. Een beetje sarren en dan ophangen. :oo

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:09

wat is dat infofilter? klinkt interessant. al zal ik het in de zeik nemen dan wel gaan missen denk ik:P

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:17

Wij zijn laatst een keer of 5 door onze internetserver gebeld, de laatste keer nou me broertje op en zei van, wanneer houden jullie op met bellen dit is al de 5e keer,, meneer aan de telefoon: volgens onze gegevens hebben wij u in oktober voor het laatst gebeld XD.

En ik heb een keer met een met een of andere uitvaartverzekering de draak aangestoken.
Toen zei ik dat ik mijn moeder zelf wel kon verbranden als ze dood ging, die man bleef maar stug proberen om een folder om te mogen sturen, uiteindelijk lag ik helemaal dubbel en heb hem maar een goede dag gewenst.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:20

ikenindi schreef:
wat is dat infofilter? klinkt interessant. al zal ik het in de zeik nemen dan wel gaan missen denk ik:P

www.infofilter.nl
De grotere callcentra halen mensen die geregistreerd staan op infofilter vaak van hun bel-lijst. Geen garantie dat je nooit meer wordt gebeld, maar wel een stuk minder Lachen

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:26

Nee valt eigenlijk wel mee!
1/2 keer in de 2 maanden misschien!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:56

ik ben nog nooit gebeld door callcenters en daar ben ik erg blij mee..

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:07

Cookies schreef:
Ik vind het ook nog wel eens leuk om ze in de maling te nemen.

juistem Clown

"is ...... thuis?"
"ja hoor, momentje zal hem even zoeken"
*telefoon kwartier langs je leggen.. na een kwartier*
"bent u er nog?"
"ja"
"heb nu het ene helft van het huis gehad, ga nu in andere helft kijken, momentje"
*weer kwartier laten wachten Knipoog *
"bent u er nog?"
"ja"
"Volgens mij is hij niet thuis, Doei! "

Clown

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:14

ooow zo schijt ziek word ik ervan zo word ik dus constant door zuks gebeld op me mobiel van de week had ik zo'n iritante trut..
ik ophangen zij bellen ik ophangen zij bellen en dat ging gewoon een stuk of 20 keer door daarna zei ik gewoon dood leuk jij bent vast blond want anders bel je niet zovaak terug als ik ophang..

of dan idd beste mevr wij kunnen u goedkoop stuf aanbieden van energie...ik zo ow vertel waar zit ik dan bij..ja u zit bij de nuon ik zo luister ik woon nog niet eens op mezelf dus ga lekker een ander lastig vallen

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:47

miep1979 schreef:
Ik ben btw wel benieuwd of er ook bokkers zijn die zo hun kost verdienen Verward

Doei!

Vork Ik heb het een tijdje gedaan. Het is echt rotwerk, maar het verdient behoorlijk lekker.
En het ergste is nog dat wij ook écht goedkoper waren. Clown Dat was juist het frustrerende, van al die mensen
die geen interesse hadden of ophingen of gingen schelden of watdanook.

Sinds ik daar heb gewerkt doe ik ook normaal tegen die mensen, ze doen ook alleen maar hun werk.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:55

Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die het werk doen maar dat betekend niet dat ik aardig ga doen tegen elke beldel. Vaak zijn ze brutaal, heb je geen kans om hun praatje te onderbreken etc.
Als ik het product wil, dan ga ik er zelf wel achteraan. Als ik in een winkel sta wens ik ook niet meegesleurd te worden door 1 of andere verkoper en er met geen mogelijkheid vanaf kunnen komen. Knipoog

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 13:57

Ik hou er ook van om geintjes uit te halen met mensen die mij telefonisch lastig vallen.

Vooral mensen die bellen voor een uitvaartverzekering, of voor stroom.

Met name toen we net ons koophuis hadden, werd ik gespamt door stroomleveranciers. "Weet u wel dat u bij ons goedkoper uit bent?"

Ikke: "Ja mevrouw, dat weet ik! Maar ik kan u vertellen: ik heb een erg riant salaris en ik betaal gewoon graag het volle pond! Daar voel ik me erg prettig bij!" Sigaar Vork

Callcentermevrouw: Verward ... Verward Uhh, dan kan ik niet voor u doen, prettige dag verder nog. <klik>

En het werkt altijd. Das het mooiste. Haha!