En dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

En dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 23:10

Ik heb een scharrel die het op zijn heupen heeft Clown

Vandaag kom ik speciaal voor hem eerder uit mijn werk in Drenthe naar huis, eindelijk een vrije avond zodat ik bij hem kon slapen. Tong uitsteken
Heb hem s'middags gebeld dat ik er om 9 uur zou zijn, nou dat was prima. Dus ik bel hem om 9 uur dat ik thuis ben en of ik naar hem toe zal komen, zegt meneer ik ben net weg, en heb geen zin om meer naar huis te gaan, zie je wel van de week. Frusty

Nu hebben we donderdag een beetje ruzie gehad, alhoewel ik weet eigenlijk niet echt wat het drama was.

Het was zo dat ik hem donderdag middag graag even wou zien omdat ik een rot dag achter de rug had en mijn zoontje weer allemaal onderzoeken moet in het ziekenhuis.
Meneer was 10 minuten lopen van mij vandaan maar vond het te koud buiten om ff naar mij toe te komen, dus ik was pissig. Boos!

Belt ie me s'avonds op, blijkt ie dus pissig op mij te zijn dat ik mijn telefoon nummer aan zijn broertje heb gegeven(dit was gebeurt op woensdag). Ik heb mijn nummer aan zijn broertje gegeven omdat ik wel met hem kan lachen en hij anders toch wel mijn nummer kon krijgen via via. Broer komt donderdag in de kroeg nog tegen me zeggen sorry ik wist niet dat je met mijn broer ging, ik had hem niks gezegd omdat ik had begrepen dat zijn broer mijn scharrel dus het een beetje rustig aan wou doen(dat wou ik ook) en nog niet iedereen hoefde te weten dat we met elkaar gingen.

Maar hij zegt dus wel gelijk tegen zijn broer dat ie met mij gaat wetend dat die broer het gelijk iedereen verteld. hij was dus pissig dat ik mijn nummer had gegeven en begon over dat als hij niet met me kon afspreken ik toch wel andere mensen zou bellen. Blond

Ik zie zelf echt niet wat ik fout heb gedaan. En snap niet dat hij jaloers is op zijn broer ik had wel verwacht dat hij er op vertrouwd dat ik niet zo'n bitch ben die met zijn broer zou gaan. Daarnaast heeft hij mij laten stikken toen ik hem nodig had. Verdrietig

Nu neemt meneer zijn telefoon niet op en reageerd niet op mijn smsjes. Vind ik zo kinderachtig, als je iets dwars zit moet je dat zeggen en uitpraten(heb ik wel geleerd uit mijn vorige relatie waarbij ik elk conflict uit de weg ging).

Zit nu best te balen. Dag verpest. Ik vind dat hij zich aansteld maar misschien heb ik toch iets fout gedaan?

NathalietjeB

Re: En dan zeggen ze dat vrouwen vaag zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:13

ik zie niet in wat jij fout gedaan heb eigenlijk..
waarschijnlijk vertrouwd hij jou niet ofzo ik bedoel je mag toch zelf weten of je je tel nummer aan ze broer geeft of niet??
ik zou zeggen laat hem maar even bekomen hoor..
gewoon even niet smsen of bellen naar hem..
laat hem maar jou bellen zou ik zeggen.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:14

hmmm ja beetje raar. mischine moet je hem toch maar laten gaan, als hij daar al niet tegen kan en zijn eigen broer niet eens vertrouwd, tenminste daar komt het wel op neer. (en jou ook niet natuurlijk) hij doet in iedergeval wel een beetje raar...

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 23:17

Ja dat dacht ik ook al. Ik snap het drama ook gewoon niet.

Ik ga hem nu zeker niet bellen. Maar dat hij hier al jaloers over word bevalt me ook niet, ik vind hem erg leuk maar als het zo moet dan hoeft het van mij niet meer.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:26

misschien zie jij er meer in dan een scharrel en hij niet?

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:28

pfff niet aan beginnen Clown

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:29

alja schreef:
misschien zie jij er meer in dan een scharrel en hij niet?

Ik dacht juist eerder andersom, aangezien hij zo vreemd jaloers reageert. Vork

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 20:43

@gekkesies: Je hebt gelijk, ik vind hem erg leuk maar zie het op dit moment nog erg als lang leven de lol en we zien wel waar we belanden. We hebben alleen afgesproken om allebei niet meer met andere te gaan en wat er tussen ons is een beetje stil te houden omdat we geen zin in allemaal bemoei zieke mensen hadden.
Maar nu blijkt hij dus toch een stuk serieuser(meer als mij). Dat hij serieus is geeft niet maar dan moet hij wel duidelijk zijn naar mij. Alleen dat jaloerse gedrag bevalt me niet zo en ik laat zeker niet over me heen lopen, ik heb ook nog mijn eigen leven toch.

Moet trouwens wel zeggen dat hij en zijn broer(die mijn tel. nummer heeft gehad) niet zo goed met elkaar over weg kunnen. Alleen ik wist niet dat het zo erg was.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 15:17

Ik ben er achter waarom hij mij liet stikken zaterdag. Vrijdag avond is een vriend van hem dood gereden. Ik wist het niet, maar voel me nu echt heel erg egoistisch dat ik alleen aan mezelf dacht.
Ik heb hem gezegd dat hij rustig aan moest doen en als hij mij wil spreken dan mag hij altijd bellen.