Vandaag kom ik speciaal voor hem eerder uit mijn werk in Drenthe naar huis, eindelijk een vrije avond zodat ik bij hem kon slapen.
Heb hem s'middags gebeld dat ik er om 9 uur zou zijn, nou dat was prima. Dus ik bel hem om 9 uur dat ik thuis ben en of ik naar hem toe zal komen, zegt meneer ik ben net weg, en heb geen zin om meer naar huis te gaan, zie je wel van de week.
Nu hebben we donderdag een beetje ruzie gehad, alhoewel ik weet eigenlijk niet echt wat het drama was.
Het was zo dat ik hem donderdag middag graag even wou zien omdat ik een rot dag achter de rug had en mijn zoontje weer allemaal onderzoeken moet in het ziekenhuis.
Meneer was 10 minuten lopen van mij vandaan maar vond het te koud buiten om ff naar mij toe te komen, dus ik was pissig.
Belt ie me s'avonds op, blijkt ie dus pissig op mij te zijn dat ik mijn telefoon nummer aan zijn broertje heb gegeven(dit was gebeurt op woensdag). Ik heb mijn nummer aan zijn broertje gegeven omdat ik wel met hem kan lachen en hij anders toch wel mijn nummer kon krijgen via via. Broer komt donderdag in de kroeg nog tegen me zeggen sorry ik wist niet dat je met mijn broer ging, ik had hem niks gezegd omdat ik had begrepen dat zijn broer mijn scharrel dus het een beetje rustig aan wou doen(dat wou ik ook) en nog niet iedereen hoefde te weten dat we met elkaar gingen.
Maar hij zegt dus wel gelijk tegen zijn broer dat ie met mij gaat wetend dat die broer het gelijk iedereen verteld. hij was dus pissig dat ik mijn nummer had gegeven en begon over dat als hij niet met me kon afspreken ik toch wel andere mensen zou bellen.
Ik zie zelf echt niet wat ik fout heb gedaan. En snap niet dat hij jaloers is op zijn broer ik had wel verwacht dat hij er op vertrouwd dat ik niet zo'n bitch ben die met zijn broer zou gaan. Daarnaast heeft hij mij laten stikken toen ik hem nodig had.
Nu neemt meneer zijn telefoon niet op en reageerd niet op mijn smsjes. Vind ik zo kinderachtig, als je iets dwars zit moet je dat zeggen en uitpraten(heb ik wel geleerd uit mijn vorige relatie waarbij ik elk conflict uit de weg ging).
Zit nu best te balen. Dag verpest. Ik vind dat hij zich aansteld maar misschien heb ik toch iets fout gedaan?