Gebeld door vreemde die een rare vraag stelt!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Gebeld door vreemde die een rare vraag stelt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 21:59

Ik zit zo net achter de computer, belt er een of andere man die Cor heet op. Nummer was niet gegeven. Hij zegt zo; Met Cor ik zo, met Amanda. Ik dacht wie is dat nou weer? Hij zegt zo; Is dit niet *kon de naam niet verstaan* uit Amsterdam? Ik zo; Nee dat ben ik niet. Ik woon in Limburg. Die man zegt zo; Oh dan zal ik wel een oud nummer gebeld hebben. Hij leest vervolgens op welk nummer en dat was precies mijn nummer! Ik zo; Ja dat is mijn nummer. Hij zo; Oh nou sorry dan dat ik je gebeld heb. Ik zo; Oh dat maakt niet uit. Zegt hij vervolgens; Of wil je soms wat anders van me?

Ik wist niet hoe snel ik NEE, moest zeggen. Zegt hij vervolgens; Oh oke. En toen was daar mijn snelle beweging met het rode telefoontje.

Ik vind het echt een eng idee dat zo iemand mijn nummer heeft, en waar die het dan van heeft?

*spelfouten verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 13-12-08 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Re: Gebeld door vreemde die een rare vraag stelt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:00

Waarschijnlijk verkeerd opgeschreven. Zou me er niet zo druk over maken hoor.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:01

Haha.. Tsja gewoon wat uitproberen, dat is een mogelijkheid.
Er is ook een site op internet, daar kan je ook nummers van afhalen, vind ik een erg spooky idee, moet je maar kijken of je er tussen staat (ik niet gelukkig).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:02

Als dit het enige is maak je je druk om niets meid... Haha! gewoon iemand met een nummer dat een keer verkeerd verstaan of overgeschreven is, of inderdaad gewoon een oud nummer (hoewel Adam en Limburg volgens mij allebei een ander hoenoemjedat, kernnummer?, hebben).
En ach, de opmerking 'Of wil je soms wat anders van me'.. sommige mensen hebben nou eenmaal een apart gevoel voor humor Clown

Kijk, als je nou vaker gebeld gaat worden dan zou ik bijv. laten kijken of je dat nummer kan laten blokkeren. Maar om je voor één keer zo druk te maken... dat is 't niet waard joh.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-08 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:03

mug... olifant Clown

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:04

je ziet spoken joh

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:06

haha, als je je abonnement hebt opgezegd, komt dat nummer weer vrij na verloop van tijd, dus dan kan je inderdaad wel eens iemand anders aan de lijn krijgen...
ik had eens 2 abonnementen en had mijn ene nummer in de andere telefoon opgeslagen onder aaaaa. nu, een jaar later ofzo, had ik mijn sim in die foon gedaan en een sms verstuurd; leuk dat ik je weer eens zie vanavond! heb er zin in!
die ging dus perongeluk naar aaaaa. ik dacht; niks aan de hand, is mijn eigen oude nummer. maar 2 minuten later kreeg ik een sms terug; jaaaa heb er ook zin in! spannend!!!
pfff dus ik bellen naar dat nummer, was dus ook opnieuw in gebruik genomen en was dus van één of andere vent.
haha ik kon er wel om lachen

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:07

Niks aan de hand toch? Kan gebeuren dat het nummer verkeerd verstaan/opgeschreven is.

Ik werd een keer gebeld door iemand die zou van de Tina zijn (weet niet meer of dat in dezelfde periode was als dat ik lid was van de Tina) die ineens allemaal persoonlijke vragen ging stellen of ik al ongesteld was enz enz. Toen had ik het rode knopje ook errug snel te pakken Clown

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 22:08

Het helpt natuurlijk ook niet dat ik wat dit soort dingen vrij bang ben aangelegd en dat ik iets teveel enge rotzooi lees/kijk, maar stelt me wel gerust dat mensen vinden dat ik me aanstel. Lachen Want dat geeft toch maar weer blijk van teken dat het niets voorstelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:08

Ooh een mobiel nummer kan natuurlijk ook, dacht dat het om een huisnummer ging.. met een mobiel nummer is wat kannie zegt inderdaad ook heel goed mogelijk, dat je mobiele nummer inderdaad vroeger van iemand anders is geweest Knipoog

Edit: op mijn nummer werd ik echt vaak op de meest gare tijdstippen snachts gebeld door één bepaald nummer een tijd lang... steeds vergat ik terug te bellen, of dacht ik... joh ze bellen me maar een keer op een normaal tijdstip Clown Uiteindelijk toch teruggebeld, en wat bleek... ze dachten het 06-nummer van een bepaalde café-eigenaar te hebben: of m'n café nog open was om die-en-die tijd snachts Sigaar 'Ik heb geen café.' Oooh... hadden ze het verkeerde nummer verstaan of overgenomen kennelijk Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-12-08 22:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 22:09

WildWings schreef:
Ooh een mobiel nummer kan natuurlijk ook, dacht dat het om een huisnummer ging.. met een mobiel nummer is wat kannie zegt inderdaad ook heel goed mogelijk, dat je mobiele nummer inderdaad vroeger van iemand anders is geweest Knipoog

Oh sorry, was een mobiel nummer! Dat was ik er vergeten bij te zeggen. Nee bij huisnummers gaat het vaker fout, maar mobiel iets minder was het was precies mijn nummer.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:17

niets van aantrekken. Haha! heb ook al van die rare dingen meegemaakt. Tong uitsteken er was eens over tijdje terug alsmaar een moeder die mij belde, enen uit frankrijk of Wallonie want ze prak frans, gewoon ze mij op mijn voicemail uit te maken, en dat ik direct naar huis moest komen Haha! Bloos , das ook maar iets raar hoor.
En dan nog eens maar dan andere mens, die belde mij, dus ik belde terug want was gekend nummer, begon ie mij ook uit te maken en dat ik hem gerust moest laten en als ik het niet deed dat ie de politie ging bellen Knipoog Haha! geen idee waar die vent het haalde.

Gewoon verkeerd nummer en anders niet opnemen, als ze je echt nodig hebben bellen ze nog wel keer terug.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:29

Ik kan me best voorstellen dat je dat niet prettig vind hoor. Een vreemde heeft ineens jouw 06nr, dat zou ik ook niet fijn vinden zeker niet als hij vervolgens van die rare dingen gaat vragen.
Ik hoop dat je niet meer gebeld wordt TS, en het bij deze ene keer blijft.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:31

Hahahah Clown, moet er stiekem toch wel om lachen.
Ik zou het trouwens ook wel erg eng vinden inderdaad, je weet maar nooit...

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:38

Haha, zo had ik laatst een of andere marokkaan aan de telefoon die nauwelijks engels nog nederlands verstond. Huilen van het lachen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 12:59

Oh dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Is toch ook niet zo raar? Als je bij bv een nieuw abonnement/prepaid geen nummerbehoud hebt, wordt je nummer gewoon weer gebruikt voor iemand anders Knipoog Als diegene dan niet zo up-to-date is met zn nieuwe nummer doorgeven krijg je dit soort taferelen Clown
Of iemand heeft in de kroeg gewoon een compleet verkeerd nummer aan iemand gegeven, heb ik ook wel eens gedaan Bloos

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-08 13:38

verootjoo schreef:
Oh dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Is toch ook niet zo raar? Als je bij bv een nieuw abonnement/prepaid geen nummerbehoud hebt, wordt je nummer gewoon weer gebruikt voor iemand anders Knipoog Als diegene dan niet zo up-to-date is met zn nieuwe nummer doorgeven krijg je dit soort taferelen Clown
Of iemand heeft in de kroeg gewoon een compleet verkeerd nummer aan iemand gegeven, heb ik ook wel eens gedaan Bloos

Dat mensen een verkeerd nummer draaien is niet raar, vind ik ook geen probleem, maar om dan zo'n vraag te stellen viel bij mij verkeerd of die nou wel of niet grappig bedoeld was.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:04

Toen ik mijn nieuwe nummer net had, werd ik platgebeld door mensen die ene Claudia moesten hebben. Niet zo erg, maar ze waren allemaal duits. Het toppunt kwam op eerste kerstdag, toen werd ik doorde vader van de betreffende persoon beschuldigd van diefstal van de mobiel van zijn dochter, en hij ging de politie bellen. Ik had het nummer inmiddels 4 maanden.
Inmiddels is de betreffende persoon begonnen aan de opleiding voor huisarts, ik word weer regelmatig gebeld door mensen die haar moeten hebben, ik heb het nummer nu meer dan 2 jaar. Zolang ze me maar niet midden in de nacht gaan bellen vind ik het wel best.

Maar ik moet zeggen dat die vraag die aan de TS is gestelt wel een tikkeltje appart is.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:08

Hahaha, dat heb ik ook al een keer meegemaakt.
Ook iemand die een verkeerd nummer had, en toen ter plekke besloot dat ik ook wel leuk was en seksuele toespelingen begon te maken.

Opgehangen en idd, hij belt terug... Toen maar even lekker flauw gedaan en de telefoon bij de boxen gehouden met de muziek vol open. Werkte wel.

Maar snap dat je het echt niet leuk vind. Vond ik toen ook echt niet. Boos! Het begon wel grappig, maar eindigde niet echt gezellig.

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:10

Denk dat die man gewoon het nummer verkeerd heeft opgeschreven, heb ook wel eens iemand aan de telefoon gehad die een verhaal af begon te steken waarvan ik dacht: waar gaat het over!!???!
Leest naderhand het nummer op en is ook precies mijn nummer, had hij verkeerd overgenomen, niets aan de hand.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:11

een vriendin van me heeft dat ook, eerst belde een vrouw voor een verblijfsvergunning, vervolgens de Friese Politie of ze een jongen kende ofzo? en laatst iemand die crediet aanvroeg. Allemaal heel raar.