Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gewoon iemand met een nummer dat een keer verkeerd verstaan of overgeschreven is, of inderdaad gewoon een oud nummer (hoewel Adam en Limburg volgens mij allebei een ander hoenoemjedat, kernnummer?, hebben).
Want dat geeft toch maar weer blijk van teken dat het niets voorstelt. 
Uiteindelijk toch teruggebeld, en wat bleek... ze dachten het 06-nummer van een bepaalde café-eigenaar te hebben: of m'n café nog open was om die-en-die tijd snachts
'Ik heb geen café.' Oooh... hadden ze het verkeerde nummer verstaan of overgenomen kennelijk
WildWings schreef:Ooh een mobiel nummer kan natuurlijk ook, dacht dat het om een huisnummer ging.. met een mobiel nummer is wat kannie zegt inderdaad ook heel goed mogelijk, dat je mobiele nummer inderdaad vroeger van iemand anders is geweest
heb ook al van die rare dingen meegemaakt.
er was eens over tijdje terug alsmaar een moeder die mij belde, enen uit frankrijk of Wallonie want ze prak frans, gewoon ze mij op mijn voicemail uit te maken, en dat ik direct naar huis moest komen
, das ook maar iets raar hoor.
geen idee waar die vent het haalde.
zeker niet als hij vervolgens van die rare dingen gaat vragen.
, moet er stiekem toch wel om lachen.
Als diegene dan niet zo up-to-date is met zn nieuwe nummer doorgeven krijg je dit soort taferelen
verootjoo schreef:Oh dat heb ik ook wel eens gehad hoor. Is toch ook niet zo raar? Als je bij bv een nieuw abonnement/prepaid geen nummerbehoud hebt, wordt je nummer gewoon weer gebruikt voor iemand andersAls diegene dan niet zo up-to-date is met zn nieuwe nummer doorgeven krijg je dit soort taferelen
![]()
Of iemand heeft in de kroeg gewoon een compleet verkeerd nummer aan iemand gegeven, heb ik ook wel eens gedaan
Het begon wel grappig, maar eindigde niet echt gezellig.