En..... Hebben jullie al een kerstboom?
Wij hebben 'm vandaag gekocht, en net opgetuigd. Vind het altijd weer gezellig staan!
Heb er foto's van gemaakt, zal ze straks plaatsen.
(sorry als het niet goed staat...)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

gekkesies schreef:Wel al in huis, nog niet opgetuigd.
Helaas heeft mijn vader de miskoop van de maand gedaan en is hij echt afgrijselijk scheef.

Rechtzetten 
hebben er een treintje omheen lopen.Snackie schreef:Rechtzetten
Hier staat hij al een weekhebben er een treintje omheen lopen.
ik zal het filmpje ff uploaden
)
Quarterh0rse schreef:Hier staat ie al, wel een flinke van zo'n 3 meter breed denk ik. Helemaal opgetuigd in het zilver
Quarterh0rse schreef:Hier staat ie al, wel een flinke van zo'n 3 meter breed denk ik. Helemaal opgetuigd in het zilver
Snackie schreef:Ik hebbem!! http://nl.youtube.com/watch?v=t7Nm2ECl2-M
Heel mooi goud opgetuigd. gekkesies schreef:Wel al in huis, nog niet opgetuigd.
Helaas heeft mijn vader de miskoop van de maand gedaan en is hij echt afgrijselijk scheef.
Het is toch zielig als ze niet gekozen worden omdat ze niet zo mooi zijn

MyHorseGirl schreef:Snackie schreef:Ik hebbem!! http://nl.youtube.com/watch?v=t7Nm2ECl2-M
Aaa wat een mooie boom! En dat treintje!

verootjoo schreef:Jaa sinds vanmiddagHeel mooi goud opgetuigd.
gekkesies schreef:Wel al in huis, nog niet opgetuigd.
Wij hebben een zwak voor misvormde kerstbomenHet is toch zielig als ze niet gekozen worden omdat ze niet zo mooi zijn
Snackie schreef:
Van lego!
Maar het staat volgens mij wel heeel gezellig!
)
MyHorseGirl schreef:Hahahaha jaa eigenlijk wel. Opvang voor scheve kerstbomen!
Maar ze zijn heel lief. En elk jaar als ze klaar zijn met kerstboom spelen worden ze door mijn moeder in de tuin gepland. Ze krijgen ook een naam

verootjoo schreef:MyHorseGirl schreef:Hahahaha jaa eigenlijk wel. Opvang voor scheve kerstbomen!
Die van vorig jaar had een uitsteeksel onderaan, hele rare vorm had ie. En deze klopt ook van geen kantenMaar ze zijn heel lief. En elk jaar als ze klaar zijn met kerstboom spelen worden ze door mijn moeder in de tuin gepland. Ze krijgen ook een naam
!