deurklink repareren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leentje_

deurklink repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 22:15

Hey
Ik ben echt in een blunderdag vandaag eerst mijn vingers aan elkaar met secondelijm zijn gelukkig weer los was wel pijnlijk.
Maar nu is dus ook de klink van mijn deur eraf langs 1 kant die heb ik nu dus met secondelijm een beetje vast geplakt maar dat houd niet zo goed.
Weet iemand hoe ik het weer kan maken?

Alvast bedankt

Ouwe

Re: deurklink repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:16

Vastdraaien met een schroevendraaier?

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:18

Haha ik zie het al voor me. Meestal zit er aan de onderkant van de klink een klein puntje/uitsteeksel of juist een gaatje. Hierdoor kan je de klink aandraaien. Als je t het stuk bedoeld waarmee de klink aan de deur zit, dan kan je die meestal wel opnieuw vastschroeven.

Nu heb ik ook een klink die los zit, en die heeft én geen gaatje/uitsteeksel, én geen schroeven! Blond Rolleyes Dus ik hoop dat iemadn iets geniaals weet Haha!

Succes he!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:19

R0X schreef:
Nu heb ik ook een klink die los zit, en die heeft én geen gaatje/uitsteeksel, én geen schroeven! Gaaaap Dus ik hoop dat iemadn iets geniaals weet Haha!

Succes he!

Van die kleine "stickers" die aan beide kanten plakken? Waar je ook je handdoekhaakjes (leuk woord voor galgje) mee ophangt.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:21

Zit er geen gaatje voor een inbussleutel?
Daarmee kan je hem ook vastzetten.

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 22:26

Oeh ja dat is het hoop ik ik zie net een schroefje dan ga ik dat morgen meteen repareren want ik moest daarnet al naar mijn zus een kamer hier naast bellen omdat ik niet meer buiten kon Huilen van het lachen

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:37

Ouwe schreef:
R0X schreef:
Nu heb ik ook een klink die los zit, en die heeft én geen gaatje/uitsteeksel, én geen schroeven! Gaaaap Dus ik hoop dat iemadn iets geniaals weet Haha!

Succes he!

Van die kleine "stickers" die aan beide kanten plakken? Waar je ook je handdoekhaakjes (leuk woord voor galgje) mee ophangt.

uuuuhm... .weet effe niet wat je nu bedoeld. De stickers begrijp ik, maar het is puur de klink de lam is. Terwijl die hier voor juist heel stevig vastzat... Vork