Je ontvangt zo meteen een pm. Moet de foto nog even uploaden.
Persoonlijk vind ik de sony een erg fijn beginnerstoestel, ben zelf namelijk ook beginner en kom er goed mee uit de voeten.
Tijdens de cursus heb ik van die momenten gehad dat ik dacht: "ben blij dat ik een sony heb, want ik kan dat en dat menu wel heel makkelijk vinden", maar ook momenten waarop ik dacht: "Damm de canon/ nikon van mijn buurvrouw heeft dit en dit programmaatje weer makkelijker". Mijn mening: Dé camera, dus die waarop alles 100% naar jouw wens is, is niet te vinden (of kost bakken met geld)
Voor mij zitten bepaalde menu-knopjes bij de Sony op een handige plek, zodat ze makkelijk te bedienen zijn. Ik heb zelf ook een (analoge) Nikon en daarbij moest ik steeds op zoek naar het juiste knopje, terwijl ik ze bij de Sony in een relatief korte tijd blindelings kan vinden.
Het volgen van een cursus kan ik je zeer aanbevelen. Er is niks leuker dan écht fotograferen, dus de camera vooral niet instellen op automatisch... Zelf durfde ik dat in eerste instantie niet zo heel goed. Bang dat ik de foto zou verpesten. Nu weet ik wat er gebeurd als ik instellingen verander, dus experimenteer ik er rustig op los.