Professionele fotoshoot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Justice_

Professionele fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 13:17

Heey,
Ik wil misschien binnekort met een paar vriendinnen een fotoshoot gaan doen, in een studio enzo Haha!
Zijn er mensen die dit al eens vaker hebben gedaan? Hoe was het, hoe duur is het ongeveer, hoe waren jullie haren/make-up/kleren etc. of heb je eventueel foto's ervan?
Ik ben benieuwd!

123468086

Re: Professionele fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:18

Ik heb 28 december een shoot.
Dus ben erg benieuwd naar de reacties hier Knipoog

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:52

http://www.beautyshoot.nl

Afbeelding
Afbeelding

Maar ik heb er niet voor moeten betalen omdat ik via een modellen website bij hem ben gekomen toen hij nog niet zo heel lang fotoshoots deed.
Meld je anders even aan op www.dutchheaven.nl
Kopie van je ID meesturen en dan kan je daar een oproepje plaatsen of er nog fotografen zijn die intresse hebben in een leuke shoot!
Zeker weten dat je een reactie krijgt en ook nog op tfp basis. (time for prints... gratis dus Knipoog

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:52

Ik heb het gehad, maar dan ook echt gehad. Die man van de studio wou me een keer op de foto, gratis. Heb ook gratis 30 afdrukken op a4 formaat gekregen en op een cd. Was een leuke ervaring! Maar met meerdere is het denk ik nóg leuker! Veel plezier.

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 14:04

Ik ook laatst. Was een stage opdracht van een vriendin van mij. Maar ze loopt stage in een gigantische studio! Was wel heel leuk om te doen. Maar op een gegeven moment gingen we met zijn 3e poseren en dat bleek toch wel lastig te zijn. (Moest niet een al te gewone pose zijn..) Dus dat is nog best lastig. Knipoog Mijn haren en make up zijn toen ook gedaan door een prof. visagist. Was wel heel gaaf om een keer te doen. Haha!