HBO Commerciele Economie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

panache

HBO Commerciele Economie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 16:38

Volgendjaar wil ik de opleiding Commerciele Economie gaan volgen.
De opleiding lijkt me erg interessant.

Wie volgt de opleiding of gaat de opleiding volgen?
Ben benieuwd hoe de opleiding jullie bevalt etc.

Gr.

Njen

Re: HBO Commerciele Economie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:29

Ik weet er zo goed als niks van, alleen een collega van mij heeft International business and languages gedaan en die vond het echt een slechte opleiding omdat hij veel te eenvoudig was, dus als je uitdaging zoekt dan zou zij hem niet aanraden. Dus het is net wat je zoekt, een makkelijke studie of een moeilijkere was wat zij zei. Heb het er toevallig laatst met haar over gehad omdat ik ook een economische studie wou gaan volgen, maar zij dacht dat ik er te weinig uitdaging in zou vinden.

panache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 09:06

Njen schreef:
Ik weet er zo goed als niks van, alleen een collega van mij heeft International business and languages gedaan en die vond het echt een slechte opleiding omdat hij veel te eenvoudig was, dus als je uitdaging zoekt dan zou zij hem niet aanraden. Dus het is net wat je zoekt, een makkelijke studie of een moeilijkere was wat zij zei. Heb het er toevallig laatst met haar over gehad omdat ik ook een economische studie wou gaan volgen, maar zij dacht dat ik er te weinig uitdaging in zou vinden.

IBL is een andere studie naar CE Bloos .. maar ik geloof niet dat CE makkelijk is na al de verhalen die ik erover gehoord heb...

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:59

Ik weet dat het een andere studie is, maar dit is wat zij mij erover vertelde... Over de andere studies kon ze me ook niks vertellen, behalve over deze 2, omdat ze volgens mij overgestapt is van de een naar de ander.

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:51

Het ligt gewoon aan jezelf of je de opleiding moeilijk vind of niet. Ik heb genoeg mensen in mijn klas die CE een mega zware opleiding vinden en ook genoeg die het echt een eitje vinden. Als je vragen hebt kun je me wel pm'en. Ik doe CE, 2e jaars.