Wat eten jullie op het werk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Wat eten jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 14:47

Ik werk zoiezo 4 dagen per week van smorgens half 10 tot savonds half 10.
ma/di/do/vrij
Ik eet dus alleen op woe/zat/zon thuis.
Op zaterdag ben ik tegen 7 uur pas thuis en komt er ook weinig van koken en is het dus meestal halen tenzij ik bij mijn ouders aan kan schuiven.

Nu ben ik mijn eetpatroon helemaal zat mede doordat het altijd hetzelfde is!

Ik heb wel een magnetron maar geen oven op het werk.

Nu eet ik smorgens bolletjes/brood, smiddags bolletje/brood en savonds of weer bolletjes/brood of een opwarm soepje.

Nu ben ik daar aardig zat van. Elke dag weer weet ik niet wat ik nou voor eten moet halen voor de volgende dag op het werk. Ik vind eigenlijk niks meer echt lekker denk doordat het altijd hetzelfde is.

In de dagen dat ik thuis ben kook ik gewoon aardappels/groente en vlees.

magnetron maaltijden heb ik al geprobeerd in de groentes die ik lust maar dat smaakt naar chemische afval en is dus niet te eten. Clown

afhalen kan niet want ik heb geen pauze en kan dus niet weg.

hoe doen jullie dat of hebben jullie tips?

Pantykous

Re: Wat eten jullie op het werk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:01

Je zou wat extra's kunnen koken op de dagen dat je thuis eet, en dat op kunnen warmen op je werk de dag erna. Ook bami/nasi en spaghetti zijn goed op te warmen.

De verse soepen uit zak van Unox zijn ook lekker om op te warmen. Ja Misschien kun je een tosti apparaat aanschaffen? Dat bied ook meer variatie... Je kunt bv ook tosti´s met brie, peer maken. Vingers aflikken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 17:11

Ik eet ook meestal soep van Unox op mn werk, lekker een vers broodje met tonijnsalade of een krentebolletje. Verder: eierkoek, tosti, yoghurt, pizzabroodje van alles eigenlijk.
Ik ben receptioniste en heb een restaurantje achter me zitten, dus ik kan bijna alles wel meenemen en in de koelkast/magnetron stoppen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:00

sokje87 schreef:
Je zou wat extra's kunnen koken op de dagen dat je thuis eet, en dat op kunnen warmen op je werk de dag erna. Ook bami/nasi en spaghetti zijn goed op te warmen.

Precies. Gewoon voor 4p koken en porties invriezen wat na eten overblijft. Op de dag zelf neem je 's ochtends een bakje mee, hele dag ontdooien, 's avonds in de magnetron en je hebt weer een gewone lekkere maaltijd :)

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 23:39

inderdaad, ik eet ook zo'n drie dagen 's avonds op mijn werk. Hihi, op snackdag eet ik met de patienten mee. En als ze lekker koken ook. Maar anders neem ik een eigen restje mee wat ik al eens een keer gewoon thuis gegeten heb.
Verder vind ik salades lekker op het werk, poffertjes uit de magnetron, en lekker belegde broodjes. Heel af en toe halen of bestellen we nog wel eens wat.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:08

Zelf werk ik in een supermarkt op de bakkerij...dus das iig vaak pizza of warme broodjes met lekker beleg.

Indd wat anderen al zeggen van te voren koken en opwarmen. Of sommige stoommaaltijden zijn ook wel lekker of indd poffertjes of pannenkoeken.

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 23:35

Ik vind zelf een stoommaaltijd (van de AH) erg lekker.. veel beter dan de 'standaard' magnetron maaltijden vind ik Lachen

RyantJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 14:18

inderdaad sommige magnetron maaltijd van bijvoorbeeld AH, zien er goed uit.. of pasta-/couscoussalades maken, ook een goede maaltijd?

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 18:10

Pastasalade is inderdaad erg lekker Lachen bijv. met sperziebonen en tonijn, of olijven en zongedroogde tomaat.

Of salade van kipfilet, ananas, gekookte kleine ronde aardappeltjes (koud), sla, appel.