Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Kristie schreef:Heb je het overgins wel eens met haar besproken; dat je weet dat je ze hebt, en dat je er op probeert te letten, ondanks dat dat niet altijd wil lukken? Misschien is het een optie om het, nadat jullie het besproken hebben, er afspraken over te maken; dat zijn geen sneer geeft maar een gil geeft 'dat je het weer doet' zodat jullie er (samen) wat aan kunnen doen.
Daarnaast vind ik dat een vriendin iemand is die je accepteert zoals je bent; met al je goede en slechte punten!
Shiloh schreef:We hebben het er inderdaad over gehad en dan probeer ik mezelf te verklaren en uit te leggen en ben dan zo op zoek naar begrip van haar kant dat dat moeilijk is om te veranderen. Zoals ik ook begrip nar haar toon dat ik weet dat het ECHT heel vervelend kan zijn en dat me dat echt spijt! Maar ze begrijpt het gewoon niet.
Overigens geeft ze geen sneer hoor als het gebeurd. Ze zegt gewoon niks, ik begin het wel te merken aan haar reactie omdat ze dan "chagrijnig" wordt, maar anders dan dat zegt ze het niet. Ik heb juist liever dat ze net als dat andere meisje, luchtig en met een knipoog naar me roept "EEEJ!" confronterend, maar het helpt. .