Vriendin/vriend troubles?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Vriendin/vriend troubles?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 13:00

Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen, maar ik heb niet zo'n goed gevoel over iets.

Het gaat namelijk over een vriendin (X) van mij (nou niet echt een vriendin, maar we spreken paar keer per jaar weleens af en meer ook niet) tenminste tot voor kort...

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend en we zijn heel gelukkig samen, maar sinds ik met hem heb neemt X wel heel vaak contact op met mij, vaak via Hyves, ze heeft mijn vriend ook toegevoegd (niks mis mee) maar ze stuurd hem ook heel vaak berichtjes van hoe het gaat met ons en met hem en wat we gaan doen, ze wil echt alles weten. Wordt er gek van. Ze heeft ook zijn nummer (door wat problemen tussen ons had hij haar zijn nummer gegeven) en ze smst nou heel de tijd wanneer we gaan afspreken enzo en dat me vriend dan ook mee moet.

Haar relatie gaat totaal niet lekker en ik had haar van de week gebeld omdat ik het zo sneu vond en ze zou een gesprek hebben en ze zou me de volgende dag laten weten hoe het af zou lopen, nou niks gehoord, terwijl ik dr nog een sms had gestuurd. Savonds ging ik sporten en me vriend zat blijkbaar op MSN waar ze elkaar ook al hebben en daar ging ze heel het verhaal aan hem vertellen (wat ik nou niet zo erg vind, maar wel heel vreemd vind dat ze aan mij niks vertel of laat horen) En ze vertelde niet alleen hoe het ging, maar ook alles over haar relatie, dat ze aandacht wil van jongens omdat ze die aandacht niet krijgt van haar vriend en ook dat ze sex wil enzo.
Nou komt het punt, ze heeft mijn vriend nog noooooit gezien, alleen op een foto, ze kennen elkaar verder niet en dan gaat ze dat allemaal vertellen, dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Jullie niet?

Mijn vriend is militair en toen ik net met hem had vond ze dat maar niks, zij heeft ook een ex die militair is maar hij ging op uitzending en dat zag ze niet zitten. Maar sinds kort is ze weer helemaal into militairen.
En heel de tijd zegt ze: ja, jou vriend is echt knap en mooi.
Echt op zo'n vreemde manier.

Ik weet niet meer wat ik moet denken. Stel ik me nou echt zo aan of niet? Mijn gevoel spreekt alles tegen en ik vertrouw het voor geen meter. Mijn vriend heeft nog geen idee, want die denkt dat het een van mijn beste vriendinnen is, terwijl dat niet zo is en hoe hij daarbij komt weet ik ook niet...

Ik ga in ieder geval vanavond even met hem praten, want ik voel me nou al een paar dagen rot erover. Maar ben bang dat ie me een aansteller of jaloers vind...

PS. een andere vriendin van mij viel het wel op dat X vaak berichtjes stuurd op Hyves

RoWi

Re: Vriendin/vriend troubles?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:26

Helemaal niet gek dat je je zo voelt, het is inderdaad een beetje vreemd. Vooral omdat het meisje helemaal niet zo'n goede vriendin van je is. Ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben.
Goed idee om er iig met je vriend over te praten. Vertel hoe jij je voelt en dat je er nogal onzeker van wordt.
Tenminste dat neem ik even snel aan Knipoog Vraag ook aan hem wat hij er van vindt, samen kun je het dan vast wel oplossen?

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:34

Vind je vriend het dan niet vreemd dat jou vriendin steeds contact met hem opneem, aangezien hij haar ook nog nooit heeft gezien?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:48

Wat raar zeg...
Ik zou het eerst gewoon met hem erover hebben, kijken hoe hij reageerd en daarna zou ik er ook wat van tegen haar zeggen...

Ik vindt het ook niet vreemd dat je er vraagtekens bij begint te krijgen...

lientjeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:52

Jij bent niet raar, zij alle 2 wel!

Jouw vriendin, nou ja, ik zou dat geen vriendin meer noemen, en mocht ik jou zijn, ik hoefde er helemaal geen contact meer mee!

(heb zelf ook relatie gehad waarbij een vriendin van mij met mijn lief gaan lopen is, sindsdien kijk ik wel uit!)

Verder zou ik je vriend hier wel over aanspreken. Vind het niet kunnen dat hij zoveel contact heeft met haar. Laat hem merken dat jij je hier niet goed bij voelt en dat je liever zou hebben dat hij er ook geen contact meer mee heeft.

Lijkt me geen groot gemis in jullie leven toch? voor jou een verademing zelf!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 14:55

Kan me voorstellen dat je toch je twijfels hebt. Raar van haar ook om zo te doen dan. Nou ja, misschien heeft zij wel gezegt dat ze je beste vriendin is? Zou haar maar gewoon geen aandacht meer geven & inderdaad even een goed gesprek met je vriend hebben. Zo is het voor jou natuurlijk ook niks.. Knipoog Hij ziet het misschien niet zo, maar hij zal je vast wel snappen.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 21:34

Nou, voordat ik had gepraat hadden ze nog op msn gezeten, zij: je bent echt knap en al dat soort dingen en kusjes sturen dus hij afgehaakt en toen was het ook duidelijk.

Ik heb nou gezegd dat ik niks meer met haar te maken wil hebben, maar ze snapt niet waarom? Wat ze verkeerd heeft gedaan... :S

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:39

Kan je het niet eerlijk gewoon uitleggen aan haar? Wat je tegensteekt?

Nu reageer je wel wat bot, vind je niet?

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:43

phoe he wat een meid. opeens weer helemaal into de militairen.valt ook wel op. ik heb ook een militair en heb er eigenlijk altijd wel iets mee gehad ben er mee opgeroeid maar dit meisje vind ik wel een beetje raar.
laat het haar lekker uitzoeken en kies voor jezelf voordat ze dalijk tussen jullie in gaat zitten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 21:46

BraveSpots schreef:
Kan je het niet eerlijk gewoon uitleggen aan haar? Wat je tegensteekt?

Nu reageer je wel wat bot, vind je niet?

Bot? Het is pas bot als iemand zo doet... achter je rug om nog wel, maar goed, dat is mijn mening. En uitgelegd is het al... Knipoog

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:53

Tjee ja, das idd verdacht.
Maar het is je vriend dus nu wel duidelijk wat ze van hem wil?
Lijkt mij maar een mogelijkheid over te blijven: haar verwijderen uit je vrienden (en die van je vriend) op hyves. Nummer blokkeren e.d. Alle contact verbreken.
Wie doet nou zoiets!? Gewoon keihard zeggen tegen andermans vriend dat ie knap is!
Dat zijn geen vriendinnen Boos!

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:56

Gewoon tegen je vriend zeggen! Ja
misschien doet hij alleen maar aardig tegen haar omdat hij denkt dat X jou beste vriendin is Knipoog

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:01

LiNdA1986 schreef:
Bot? Het is pas bot als iemand zo doet... achter je rug om nog wel, maar goed, dat is mijn mening. En uitgelegd is het al... Knipoog

Ze is idd niet zo netjes bezig. Maar heb je haar al uitgelegd dat je vind dat ze teveel aandacht heeft voor iemand die ze niet eens kent enzo? En dat je dat niet zo leuk vind?

lientjeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:27

Pfff, ik vind dit gewoon geen vriendin voor TS... echte vriendinnen doen zulke dingen toch niet?

zie niet in waarom TS nog moeite moet doen voor een vriendschap, die maar van 1 kant komt, de hare.

Ben wel blij dat de vriend van TS zelf afgehaakt heeft op haar avances!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:35

Mij hebben ze geleerd om je emoties te uiten en te zeggen dat je je er niet goed bij voelt, maar wie weet lacht ''X'' je nog uit ook als je dit gaat vertellen.
Praat maar lekker met je vriend...

Succes en hou de moed erin!!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:46

raar verhaal hoor, vooral omdat ze elkaar helemaal niet in rl kennen..
zou er idd eens met je vriend over gaan praten Lachen

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:50

Nors opkijken vind je niet dat je vriend ook raar bezig is...hij zit net zo goed fout.

wie gaat nou zomaar nummer geven aan een "onbekende" vriendin.
Ik ga verdorie ook niet mijn nummer geven aan mijn vriend zijn vrienden omdat het niet zo lekker tussen ons gaat, zoiets zoek ik SAMEN uit

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:10

TS is bot? Nou, als mijn "vriendin" zo zit te soppen tegen mijn vriend, die ze nog niet eens kent!, was ik nog veel botter geweest hoor!
Beetje zitten mailen naar hem dat ie zo knap is enzo...rot op.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:15

Vraag me alleen af wat de vriend van TS erop terug stuurt .. Nagelbijten / Gniffelen Nog geen antwoord op gehad ..

Laura1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:16

Typisch gevalletje van jaloezie, ze heeft het zelf niet leuk in haar relatie en ziet dat het bij jullie wel het geval is en daarom gaat ze proberen te stoken. Ik zou het niet met haar bespreken want dat heeft ze je juist in de hoek die ze je graag wil hebben. Gewoon negeren en met je vriend afspreken dat jij je er niet zo prettig bij voelt, en of hij een beetje afstand wil nemen omdat jij dat ook doet.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:18

tita schreef:
Nors opkijken vind je niet dat je vriend ook raar bezig is...hij zit net zo goed fout.

wie gaat nou zomaar nummer geven aan een "onbekende" vriendin.
Ik ga verdorie ook niet mijn nummer geven aan mijn vriend zijn vrienden omdat het niet zo lekker tussen ons gaat, zoiets zoek ik SAMEN uit

Precies wat ik dacht!

Die so called "vriendin" is echt geen vriendin hoor Scheve mond Zo een zou echt niet bij mij meer over de vloer hoeven te komen. En idd ook even goed met je vriend praten om even weer goed op 1 lijn te komen Lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 16:16

Dreeetje schreef:
Vraag me alleen af wat de vriend van TS erop terug stuurt .. Nagelbijten / Gniffelen Nog geen antwoord op gehad ..

Me vriend heeft het MSN gesprek laten lezen en hij heeft gelukkig alles afgekapt en gezegd dat ie er vandoor ging, want hij wilde eerst met mij praten.

'Vriendin' is nu verleden tijd, ze smste en stuurde nog veel berichtjes want ze snapte het niet en later ging ze helemaal door het lint, maar het is haar uitgelegd en nou gaat ze het zo spelen dat ze niet weet wat ze verkeerd doet. Nee, dit soort mensen zijn geen vriendin.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:23

Goedzo, goed van je Lachen

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:30

Good!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:46

Goed van je!