Stiekem cadeautjes kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Stiekem cadeautjes kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 22:53

Hee bokkers!

Mijn vriend is bijna jarig en aangezien we samenwonen en hij ook nog eens vakantie heeft moest ik "stiekem" cadeautjes kopen Tong uitsteken
Dus vanmiddag ging ik naar me ponytje en daarna stiekem door naar het dorp Tong uitsteken
en net alsof hij iets aanvoelde belde hij net op het moment dat ik weg wou gaan van mijn pony met de vragen: wat ben je aan het doen en wat ga je doen enz Tong uitsteken
Nou wist echt niet wat ik moest kopen, dus heb een aantal dingetjes gekocht.

Maar het is allemaal niet eenvoudig, want wil elke keer bijna net iets vertellen...
Bijvoorbeeld over een broodrooster die ik heb gezien, of over een wekker enz Tong uitsteken
Hoop dat het lukt om mezelf voor zondag niet te verlullen Tong uitsteken de cadeautjes liggen in de schuur waar hij nooit komt.

en dan heb ik nog een verrassing, hij denkt dat ik zaterdag tot 1 uur snachts moet werken en er dus niet ben om hem om 12 uur te feliciteren. maar heb kunnen regelen dat ik om 11 uur klaar ben. alleen weer een probleem hij is dus vrij en als ik dan eerder weg ga om te werken betekend het ook dat ik eerder klaar ben Tong uitsteken
dus moet daar nog een goeie smoes voor verzinnen..

nog meer mensen die veel moeite moeten doen voor cadeautjes? Tong uitsteken

Joto

Re: Stiekem cadeautjes kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:57

Kun je niet zeggen dat je werkbespreking hebt ofzo? dat er wat gaat veranderen o.i.d. banketstaaf hem lekker krom joh:P..

Mijn broer is er heilig van overtuigd dat ik hem heb met loodjes.. Terwijl zijn vriendin gewoon voor hem voor kerst een kadootje wil geven, dus hebben we lekker zitten smoesen met ons beide.. haha hij is helemaal het spoor bijster Haha!

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 23:20

nou we hebben wel kerst ontbijt, maar die begint al om half 9 's ochtends en moet pas om 4 uur werken Tong uitsteken
en vaak dan zeur ik ook dat hij me moet brengen dus valt ook wel op als ik zeg dat hij me niet hoeft te brengen haha.

wij doen niet meer aan lootjes trekken, maar ik weet nog wel dat ik er na verloop van tijd altijd wel achter kwam wie wie had Tong uitsteken

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:16

Ik heb het dit jaar ook gehad vriendlief was 13 november jarig en dat was al zijn 2e week vrij (had begin november 3 weken vrij genomen)...Dus ik moest ook iets verzinnen om toch stiekem cadeau´s te kunnen gaan halen, achteraf gezien had ik het niet makkelijk doordat die 3 weken eigenlijk ook bedoeld waren om in ons nieuwe huis te klussen (vandaar ook dat ie vrij genomen had).. En ik had ook niet de kans om bijv eerst naar stal te kunnen gaan en dan nog stiekem door naar het centrum bijv Tong uitsteken Dus achteraf gezien heb ik gewoon stiekem cadeau´s besteld via i-net Haha! Heb hem namelijk 1x een canvasdoek met foto van z´n overleden moeder erin, en 1 foto op een tegel laten maken.! Vriendlief was helemaal verrast maar ook stonden zijn tranen in zijn ogen en zei die heel lief ´´Wat ben ik toch heul blij met jou zo aan mijn zij´´ Lovers

Alleen nu is het over 2 weken al kerst en ik heb/weet nog niks Verdrietig mijn inspiratie is zowat op in me wat wil je al bijna 5 jaar samen Lovers

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:33

ach jawel leuk, even een goeie smoes verzinnen waarom je eeder weggaat.
Uhm je moet nog even langs een vriendin, of langs je ouders of je hebt idd werkbespreking en hij hoeft je niet te brengen omdat hij jarig is Lachen