Ik zit al zo lang met hetzelfde probleem.
Ik ben nu 17 en wordt alweer bijna 18. Nou werk ik al een hele tijd omdat ik moest stoppen met mijn opleiding Administratief medewerker. Heb ik van de leerplicht ambtenaar vrijstelling gekregen. Maar het is wel weer de bedoeling om naar school te gaan. Ik heb 5uur lang testen zitten maken wat ik nu wil doen nou er kwam eigenlijk niks uit.
Ik heb nu ruim 4 maanden bij de NettoRama gewerkt. Ben verhuist en was nu eigenlijk te ver weg. Dus ontslag genomen hoop gezeik gehad maar ander werk bij de AH. Die hebben natuurlijk opleidingen dus ik denk misschien doen en dan kan ik eventueel een eigen winkel beginnen. Een kleine paardenwinkel lijkt me ook leuk al die dekjes uitzoeken! Dat is dus een optie.
Verder heb ik tijdje op een stal een springpaard gereden en met jonge paarden bezig geweest aanrijden enzo. Dat vond ik ook leuk is mis gelopen ivm verhuizing druk enzo. Heb ook nog me eigen paard. Op hem zou ik terug kunnen vallen maar dan moet ik maar hopen dat het goed loopt en wil toch een opleiding.
Met paarden lijkt me leuk maar niks in te verdienen en om met mijn paard naar Deurne te gaan is geen goed idee veelste veel stress voor haar. Dit wou ik eigenlijk met het springpaard doen.
Het liefste zou ik ergens een stuk grond met een huisje en stallen kopen later en dan een leuke pension stal beginnen en heel de dag met de paardjes bezig zijn en er zelf een springpaard bij nemen en al mijn tijd daarin steken.
Niemand snapt het verhaal nu nog denk ik maar ik weet niet wat ik wil en het nieuwe schooljaar komt alweer dichtbij! Wie kent deze situatie en wat hebben jullie gedaan?
Wie kan mij helpen?
Groetjes Simone.