Hoe heet dit spel en waar kan ik het vinden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Hoe heet dit spel en waar kan ik het vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 19:37

Ik ben op zoek naar een "spel" waarbij iedere deelnemer een opdrach krijgt. Dit kan zijn: een andere deelnemer een liedje laten zingen, een ander op de knieën laten gaan en iemand de liefde verklaren... Als je er in slaagt om een bepaalde persoon (er staat dan op je opdracht wie je iets moet laten doen) de opdracht te laten uitvoeren, valt die ander uit en moet je zijn/haar opdracht ook overnemen.

We zouden het spel misschien in de klas willen spelen, maar ik kan het eigenlijk nergens vinden, aangezien ik de titel niet ken. Dus wie kan me helpen? Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Hoe heet dit spel en waar kan ik het vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 21:04

Party & co?

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 22:32

Party & co is een teamspel dus daar kun je toch niet bij uitvallen? Phoe geen idee TS, volg het even want het klinkt wel leuk!

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:28

Kan je het niet zelf maken?

Klinkt inderdaad hilarisch, kan het zo voor me zien Huilen van het lachen

Gewoon een stapel met kaarten met namen maken(en misschien ook nog andere soort kaarten zoals een joker of twee namen of de hele groep). Of om jezelf niet te trekken, kaartjes maken met blauw/roze dus jongens trekken meisje en meisjes trekken jongens. Of geen namen maar kaarten met dingen als de persoon links van je of de persoon rechts van je, persoon tegen over je, persoon met gympen aan enz..

Nog een stapel met de opdrachten, kan je de leukste dingen verzinnen: Bij de buren aan bellen, wc drie keer door trekken, aan speler links van "Getrokken speler" het oor trekken, onder tafel kruipen enz. En je kan natuurlijk ook op het kaartje zetten wat je niet mag doen om de persoon die je hebt getrokken de opdracht te laten uitvoeren, zoals woorden die je niet mag zeggen.

Hahaha die kan natuurlijk wel heel leuk worden zeker met rare opdrachten