raar mailtje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ninaricci85

raar mailtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 17:39

ik kreeg vandaag een mailtje van iemand die zich uitgeeft voor administrator van hotmail. ik moest dit mailtje binnen 48 uur doorsturen aan 15 andere contactpersonen anders werd mijn account definietief verwijderd. heeft iemand enig idee wat ik hier mee moet of heeft iemand hem ook gehad en wat heb jij er mee gedaan?

wuswa

Re: raar mailtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:39

nooit wat mee doen.... is spam!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:40

Gewoon negeren en verwijderen Knipoog

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:40

lekker laten gaan, daar klopt (vrijwel) nooit iets van.
die ging een aantal maanden terug ook rond, ik heb hem ook niet doorgestuurd en mijn account heb ik nog steeds.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:41

Niet op reageren in elk geval!! Kan zomaar een virus zijn dat je dan doorstuurd aan vrienden!!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:41

Ow ik heb dat mailtje wel doorgestuurd die heb ik namelijk gekregen. is niks gebeurd verder geen problemen gekregen. je kan het ook negeren zelf weten... ma geeft gee n problemen hoor

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 17:42

ohh ok. ik vond het ook eigenlijk al een soort kettingbrief, maar wist niet wat te doen. bedankt voor de tip

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:43

Gewoon verwijderen. Heb zelf ook al heel veel van zulke mailtjes gehad. Heb nog nooit problemen gehad. Lachen

En anders maak je tog gewoon weer een nieuwe msn naam aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:50

Ik heb hem afgelopen week al 5 keer gehad, dat is zo'n mailtje met dat verhaal in een blauw blok, toch?
Nooit in dat soort dingen geloven, hoor. Ten eerste al niet vanwege alle typfouten (vb. 'belangErijk), en bovendien is de mail niet afkomstig van een hotmailmedewerker, anders had je wel zo'n mailtje met het logo van hotmail gekregen en zo.
Pfff, al die doorstuurmailtjes ook altijd, ik heb er serieus nog nooit een doorgestuurd. Als ik ze allemaal zou moeten geloven dan zou ik al minstens tien keer mijn hotmailaccount kwijt moeten zijn en mijn hele leven ongelukkig in de liefde zijn. Hihi Haha! .

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 17:56

Hier zijn al zoveel topics over geweest.
Negeren, verwijderen en gezellig door hotmailen. Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 18:20

loveshadow schreef:
Ik heb hem afgelopen week al 5 keer gehad, dat is zo'n mailtje met dat verhaal in een blauw blok, toch?
Nooit in dat soort dingen geloven, hoor. Ten eerste al niet vanwege alle typfouten (vb. 'belangErijk), en bovendien is de mail niet afkomstig van een hotmailmedewerker, anders had je wel zo'n mailtje met het logo van hotmail gekregen en zo.
Pfff, al die doorstuurmailtjes ook altijd, ik heb er serieus nog nooit een doorgestuurd. Als ik ze allemaal zou moeten geloven dan zou ik al minstens tien keer mijn hotmailaccount kwijt moeten zijn en mijn hele leven ongelukkig in de liefde zijn. Hihi Haha! .

ja dat klopt, die tekst staat in t blauw. ik wist echt niet wat ik ervan moest denken, had zoiets nog nooit eerder binnen gehad. maar goed, ik zal t maar gewoon negeren. bedankt voor de tip