Dan heb ik nog een ander probleem, ik heb het hier nml niet echt meer naar mijn zin en om een lang verhaal kort te maken, ze kunnen mij wel missen als goedkoop hulpje aangezien ik geen interessante kennis heb. Logisch, maar ik begon de laatste weken ook echt een negatieve houding te ontwikkelen omdat ik met tegenzin naar mijn werk ging. Mijn hele motivatie is weg omdat ik niks nieuws leer en weet dat mensen die hier een jaar werkten met niks begonnen en daarna alles wisten. Eerst leerde ik langzaamaan moeilijkere dingen, waar ik dan een uitdaging inzag. Nu is dat ineens omgeslagen omdat ze mij echt zijn gaan zien als stagair en nou willen ze mij ineens alle rotklusjes laten opknappen. Aangezien dat niet in mijn taakomschrijving staat heb ik hier niet veel zin in. Dit mag ik dan toch gewoon weigeren? Ik heb zo goed als niks al eerder gedaan, dus dan kunnen ze het daar ook niet opgooien(omdat het dan gelijk tot je taakomschrijving behoort zegmaar). Even voor de duidelijkheid, het werk wat ik nu doe is printen, archiveren en voorderest af en toe een makkelijke salarisverwerking. Als er niks te doen is zit ik heel de dag op internet me dood te vervelen.
Als het niet duidelijk is of iemand heeft nog vragen dan hoor ik het graag
Ik weet nml niet zo goed wat ik hiermee moet op het moment.Edit: Ik werk hier nu een jaar.

Ik kan dat toch gewoon weigeren?
En ze heeft officieel geen leidinggevende functie. 
Want ik vertrek wrs niet gelijk richting buitenland, dus mocht ik geen werk kunnen vinden dan wil ik tochwel graag een uitkering aan kunnen vragen mocht het nodig zijn. En ik moet ook zeker weten of ik dat werk kan weigeren hier op mijn werk, want wrs krijg ik morgen een lijstje met van die rotklusjes waar ik dus niet echt behoefte aan heb(buiten dat houden ze ook geen rekening met het feit dat ik het niet lang volhou om heel de tijd te sjouwen, vandaar dat ik ook ben geswitcht van magazijnwerk naar administratief, ben toendertijd door mijn rug gegaan en heb slechte knieen en dat weten ze)