Hallo allemaal.
Ik weet echt niet meer wat voor opleiding ik wil gaan doen.
Vorig jaar deed ik paardenhouderij in barneveld ik vond dit wel leuk maar m'n moeder zij ja er is weinig in te verdienen en weinig werk in.
Nu doe ik Aka op het Roc Asa omdat ik mijn diploma nog niet heb, dit ga ik natuurlijk wel afmaken. Maarja dan zit je wat moet je er na gaan doen.
Ik wou zelf Spw mischien gaan doen maar of ik dit nou leuk vind. Mischien dat ik het wel leuk vind maar tog niet zoals bij paardenhouderij. En voor de spw moet ik niveau 3 doen. En dan zou ik dus nog een Jaar Aka moeten doen, en hier heb ik eigenlijk niet zo'n zin in want ik word al bijna 18 Over een maandje.
Ik zit dus te denken om weer paardenhouderij te gaan doen omdat ik dit wel heel leuk vond en dat iig met plezier naar me werk kan gaan.
Maar is er wel genoeg werk in? Het liefste ga ik dan 1 dag naar school en de rest werken.
Wat zouden jullie doen? Ik weet het gewoon niet meer ik zelf denk dat paardenhouderij het beste bij mij past omdat ik me dan gewoon lekker in me vel voel en iets doe wat ik leuk vind. Maar mischien vind ik iets anders ook wel heel leuk Ik heb gewoon geen idee meer.
Ik zou het fijn vinden als jullie een reactie achter laten.