Hoe oud ben je? 21
Geslacht? vrouw
Hoe zie jij kerst? als een gezellig familiefeest met heel veel lekker eten
Hoe zie jij een eenzame kerst? kerst doorbrengen zonder mensen van wie je houdt
Vind je kerst niet af als je geen partner hebt? Waarom wel waarom niet? ik heb geen partner nodig om een goede kerst te hebben hoor. Er zijn genoeg leuke en lieve andere mensen waarmee je het gezellig kan hebben.
Zou je daarvoor een datingsite raadplegen of de kroeg ingaan om een vangst te doen? Nee, absoluut niet. Ben sowieso niet zo'n jacht type.
Vind je die mensen wanhopig, die een datingsite bezoeken?Niet per defenitie. Er zitten wanhopige mensen tussen die alleen maar een relatie willen zodat ze een relatie hebben. Dat vind ik zielig. Maar er zijn ook mensen die behoefte hebben aan gezelschap en geborgenheid, en dan ben je absoluut niet wanhopig.
Ook met kerst? Of vind je het wel begrijpelijk? Speciaal voor kerst een relatie vinden vind ik wel raar.
Denk je dat veel relaties die op basis van eenzaamheid aangegaan worden, na kerst lang stand zullen houden? Nee, ik denk sowieso trouwens niet dat er een link is tussen kerst en mensen die een relatie willen. Als je een relatie met iemand aangaat alleen maar zodat je niet alleen bent, werkt dat sowieso niet. Of het nu kerst is of niet.
Indien je geen familie hebt of vriend, wist je dat er dan ook sites bestaan die zogenaamde 'nieuwe familieleden' in de aanbieding hebben? Ik wist wel dat je een oma ofzo kan adopteren, maar dat er zulke sites bestaan, nee dat wist ik niet.
Zou je daar gebruik van maken? Nee, ik kan mezelf prima redden met de mensen die ik in het dagelijks leven tegen kom. Maak ook snel vrienden, dus daar heb ik geen site vor nodig.
[/quote]