Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Dreeetje schreef:Het kan ook gewoon hevige verliefdheid zijn hoor .. hoeft niet gelijk iets met traumatisch te maken te hebben
Als ik jou zo hoor heb je ongelovelijke vlinders in je buik, tsja dan wil je graag bij hem izjn, hem aanraken, iets van hem horen, je speciaal voelen enz enz.. Ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben?
is toch hartstikke leuk verliefd zijn. Dit gevoel slijt ook wel hoor.
kan ook niet wachten tot ik hem morgen weer zie.
Maar jij hebt maar 1 dag in de week school, en die andere zes dagen heb je niet veel te doen begrijp ik. Je leidt niet echt dat 'echte leven'. Ga dus iets (leuks) doen! Winkelen, boodschappen doen, naar je paard, nieuwe contacten leggen, een cursus... wees creatief. Je vriendje heeft het naast jou druk met andere dingen (school en werk, vrienden?), dus het is niet heel gek dat hij ook wel eens tijd voor zichzelf wil. Als jij buiten school en je vriend ook veel dingen te doen zou hebben krijg je deze behoefte op den duur ook. Wel vervelend dat al je vriendinnen zo geobsedeerd zijn door hun vriendje. Zo zou ik nooit willen zijn; ik moet ook m'n eigen dingen kunnen doen en als het uit zou gaan, dan heb je in ieder geval nog je vriendinnen en je eigen dingen. Maar dat is mijn mening
Ik snap dat je ontzettend graag bij je vriend wil zijn, maar vergeet jezelf niet!
ja ik heb vanmiddag gewerkt en t was erg lekker, niet heel veel aan hem gedacht tja wel toen hij even langskwam
hij is monteur bij de Efteling en tja ik werk daar ook dus we zagen elkaar in de maanden april tm oktober ook echt vrijwel iedere dag al is het maar 5min ...
maar klopt idd wat jullie zeggen .. ik heb et nu heel rustg en vind dit ook rot want ik ben iemand die niet stil kan zitten ..