Heel de dag aandacht willen van hem..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plaatje1990

Heel de dag aandacht willen van hem..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 11:00

Hallo,
Ik voel me erg rot na een leuk weekendje omdat het dan weer voorbij is en ik hem dan maar kort spreek op het einde van de dag en niet elke dagzie en hij dus niet met me bezig is ... dit komt waarschijnlijk doordat ik een soort van verlatingsangst heb, doordat ik in me leven het een en ander met famillieheb meegemaakt (niet met vriendjes hoor).. Ik voel me nu gewoon zo rot dat ik er erge hoofdpijn van heb , dit komt denkik omdat ik nu geen leuke dingen meer in het vooruitzicht heb en veel thuiszit door seizoenswerkloosheid en maar 1dag per week naar school ga.Ik ben gewoon de uren aan het aftellen voordat ik morgen om 5uur naar hem toe kan ... dit is toch niet normaal?? Ik vind het erg rot en heb t nooit zo erg gehad , maar ik geef ZOVEEL om hem , bij andere jongens was het niet zo.Ik zou de hele dag door aandacht van hem willen door middel van smsjes of bellen ofzo maar ik weet dat dat niet kan ... heeft iemand tips voor mij? Ik ben ondanks dat ik als ik ergens ben aandacht in overvloed krijg , erg onzeker door het verleden (scheiden ouders,moeder die je in de steek laat).

Dankjewel alvast.

x

lesilla

Re: Heel de dag aandacht willen van hem..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:03

Heb je al nagedacht om naar de psycholoog te gaan? Je lijkt trauma's niet verwerkt te hebben, en problematische hechtingsgedrag te vertonen. Vanzelf ga je het niet kunnen oplossen, en op lange termijn kan dit lijden tot het wegduwen van degene waar je jou aanklamt.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 11:05

Nou het is niet zo dat ik hem heel de dag bel of sms hoor ... het is gewoon zo als ik thuis zit ga ik me rot voelen , heb seizoenscontract en werk dus maar weinig en 1dage school en me paardje heb ik helaas niet meer dusja.. Ik denk idd dat ik het verleden nog niet verwerkt heb ..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:09

Nu snap ik het meer, kan je geen planning maken of leuke dingen in je dag plannen zodat je niet alleen thuis zit. Denk aan bij de manege helpen, is gaan winkelen, naar de zoo gaan, een filmpje zien, vrijwilligerswerk.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:11

Het kan ook gewoon hevige verliefdheid zijn hoor .. hoeft niet gelijk iets met traumatisch te maken te hebben Knipoog

Als ik jou zo hoor heb je ongelovelijke vlinders in je buik, tsja dan wil je graag bij hem izjn, hem aanraken, iets van hem horen, je speciaal voelen enz enz.. Ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben?

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 11:13

Inderdaad misschien hulp zoeken? Bovendien moet je proberen je dag weer invulling te geven. Zoek een leuk verzorgpaard, een andere hobby of zoek oude vriendinnen op. Ik ken je natuurlijk niet als persoon, maar probeer je zelf weer ergens toe te zetten. Al gaat dat misschien met frisse tegenzin, je voelt je er dan 9 van de 10 keer wel beter door!
Om in huis te gaan zitten wachten tot.......... is absoluut niet goed en je stelt je dan ook afhankelijk op naar "hem", waar de meeste jongens niet heel erg goed tegen kunnen. Succes ermee Knipoog

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 11:15

Vanaf eind augustus.. ja ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden ... maar dat rot voelen na een leuke tijd (bijv weekend) heb ik vaker gehad .. iemand tips om hier vanaf te komen??En iemand tips hoe ik niet heel de tijd aan hem hoef te denken , want hij houd ook super veel vanmij echt waar dat merk ik zo erg maar hij wil ook wellis rust en ik vind dat moeilijk doordat het thuis rot gaat en ik zoveel mogelijk bij hem wil zijn ... Ik vind het ook erg rot als hij bijv uitgaat en ik thuis zit .. mijn vriendinnen hebben nu allemaal vriendje dus die zijn daar dag en nacht zeg maar..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:42

Dreeetje schreef:
Het kan ook gewoon hevige verliefdheid zijn hoor .. hoeft niet gelijk iets met traumatisch te maken te hebben Knipoog

Als ik jou zo hoor heb je ongelovelijke vlinders in je buik, tsja dan wil je graag bij hem izjn, hem aanraken, iets van hem horen, je speciaal voelen enz enz.. Ik weet niet hoe lang jullie al een relatie hebben?

daar dacht ik ook aan Lachen is toch hartstikke leuk verliefd zijn. Dit gevoel slijt ook wel hoor.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:45

is inderdaad vrij normaal als je net een relatie hebt Haha!

ik heb nu 2 dates gehad en heb hem gisteren nog gezien, maar we smsen wat af en ik ben altijd meteen blij als ik mijn telefoon hoor bliepen Haha! kan ook niet wachten tot ik hem morgen weer zie.

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 12:54

Ja ik denk idd dat het dat ook is ja ,maar is het normaal dat ik het nietleuk vind dat hij tot diep in de nacht uitgaat met vrienden ? Ik vertrouw hem volledig maar wil hem elke dag eigenlijk zien ,, mja hij wil min 2 dagen rust voor zijn eigen .. begrijp ik wel maar vind ik moeilijk..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:05

Ik had dit in het begin ook met mijn vriend, dit omdat ik thuis vaak vrij weinig te doen had, en hij heel veel zeg maar... Daarbij woont hij 50 km van mij vandaan dus zomaar even langsgaan was er ook niet bij...

Maar dit is nu helemaal over omdat ik een heerlijke dag / avond invulling heb. Ik ben overdag voornamelijk op school, of aan het werk... En 's avonds ben ik veel bij vriendinnen of ik zit achter de pc te chillen.
Ik denk gewoon dat je een daginvulling moet zoeken, neem een bijbaantje waar je min. 3 dagen in de week mee bezig bent, zoek een verzorgpaardje of ga sporten...

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 13:12

Is er geen mogelijkheid om een baan te zoeken naast je baan in de maanden dat je seizoenswerkeloos bent?
Of een andere volledige baan in plaats van je seizoensbaan?

En inderdaad mee eens dat het misschien goed is om een contact te zoeken met iemand waar je mee kunt praten.

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 16:22

Is normaal hoor, dat je je rot voelt als je een onwijs leuk weekend met je vriendje hebt gehad en op maandag het echte leven weer begint Lachen Maar jij hebt maar 1 dag in de week school, en die andere zes dagen heb je niet veel te doen begrijp ik. Je leidt niet echt dat 'echte leven'. Ga dus iets (leuks) doen! Winkelen, boodschappen doen, naar je paard, nieuwe contacten leggen, een cursus... wees creatief. Je vriendje heeft het naast jou druk met andere dingen (school en werk, vrienden?), dus het is niet heel gek dat hij ook wel eens tijd voor zichzelf wil. Als jij buiten school en je vriend ook veel dingen te doen zou hebben krijg je deze behoefte op den duur ook. Wel vervelend dat al je vriendinnen zo geobsedeerd zijn door hun vriendje. Zo zou ik nooit willen zijn; ik moet ook m'n eigen dingen kunnen doen en als het uit zou gaan, dan heb je in ieder geval nog je vriendinnen en je eigen dingen. Maar dat is mijn mening Lachen Ik snap dat je ontzettend graag bij je vriend wil zijn, maar vergeet jezelf niet!

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 19:31

Dankjewel meiden Lachen ja ik heb vanmiddag gewerkt en t was erg lekker, niet heel veel aan hem gedacht tja wel toen hij even langskwam Clown hij is monteur bij de Efteling en tja ik werk daar ook dus we zagen elkaar in de maanden april tm oktober ook echt vrijwel iedere dag al is het maar 5min ... Lachen maar klopt idd wat jullie zeggen .. ik heb et nu heel rustg en vind dit ook rot want ik ben iemand die niet stil kan zitten ..

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 20:30

Ik herken je gevoel ook heel erg... Hij heeft vanalles te doen, veel vrienden enzo, drukke stage. Ik heb het rustig met m'n studie, ken hier verder niemand en heb vrij weinig te doen. Nu zie ik hem waarschijnlijk ook nog eens een week niet... Zie 't dus ook echt even niet meer zitten

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 10:57

Meid als je erover wil praten .. pb me of voeg me even toe op msn Lachen