Misschien gewoon even in de winkel kijken en de consumentengids is ook erg duidelijk wat een zo goed mogelijk merk en type is voor een bepaald bedrag met hetgeen het kan.
Dit hoort hier niet, denk eerder op TV, dus ik zal even voor je temmen.
Verder: Heb je nog speciale wensen/specificaties? 5mp camera bijvoorbeeld? Wat moet er echt opzitten? Een bepaald merk in gedachten?
Ik weet niet wat je met 3G bedoelt? Bedoel je een geheugenkaartje met 3G? dat wil namelijk zeggen dat het 3Gigabyte geheugen heeft. Maar normaal gesproken wordt dat gewoon aangeduid met 3GB, dus ik neem niet aan dat dit je vraag beantwoordt.
Ik heb zelf nu een SE c905(die op de tv komt met 8,1 mp)maar denk dat ie wel een beetje boven je buget is. Maar ik vind zelf een SOny ericssons super fijne telefoon 3G is internet
alvast bedankt! ik heb niet echt specifieke eisen, nouja, er moet een mp3 opzitten(uiteraard ook realtones, maar dat zit nu bijna op alle telefoons), bij voorkeur een redelijke camera, maar dat is niet het belangrijkste. internet is ook wel fijn, maar dan heb je wss wifi nodig ook? (draadloos internet?)