Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
, kost wel wat meer, maar ik vond hem helemaal geweldig.Heel leuk gedaan. Verder is Madam Tussaud's ook wel leuk... Afhankelijk van wat je trekt zijn de wallen ook misschien wel wat
( zijn ook een boel leuke kleine winkels rond die buurt trouwens )
moet er zelf nog altijd heen, loop er elke week langs maar het komt er maar niet van!Inujojo schreef:The amsterdam dungeon is erg leuk, kost wel wat meer, maar ik vond hem helemaal geweldig.Heel leuk gedaan. Verder is Madam Tussaud's ook wel leuk... Afhankelijk van wat je trekt zijn de wallen ook misschien wel wat
( zijn ook een boel leuke kleine winkels rond die buurt trouwens )
Geen echte aanrader trouwens, maar wel een waarschuwing. Mocht je de aanplakbiljetten voor het martelmuseum zien, absoluut niet doen! Ik ben er geweest en dat was 7,50 weggegooid geld. Je loopt 10 minuten door een nauwe gang heen om naar plaatjes aan de muur van martelwerktuigen te kijken.

(klein beetje spanning dr in houden
)

. Waar ik het ook leuk (gezellig) eten vind is in 't Sluisje in de Torensteeg of La Margarita (leuke bediening!) in de Langebrugsteeg. noekiejj schreef:We gaan zaterdagmorgen heel vroeg weg...
Dan gaan we ten eerste nog op zoek naar een slaapplek(klein beetje spanning dr in houden
)
En dan blijven we tot zondagavond in amsterdam

Verder zit er op de Nieuwendijk nog een leuke pizzaria (la Madonna).
Juul schreef:Mijn favo plekjes zijn toch wel: Kalverstraat, Nieuwendijk, Kinkerstraat, Haarlemmerdijk en Haarlemmerstraat, en de Albert Cuyp natuurlijk.. euhm.. de Jaren is leuk om te eten ( http://www.diningcity.com/ams/dejaren/index.htm ). En de Bagels & Beans in de Scheltema op het Koningsplein heeft de lekkerste chocolademelk, koffie en muffins etc en is ook nog eens onwijs gezellig.Verder zit er op de Nieuwendijk nog een leuke pizzaria (la Madonna).
Ik vind 't ook niet zo geslaagd. Ga meer voor de gezelligheid de stad in ipv dure spullen en bekakte mensen.
Sonja schreef:Dit is een van mijn favo restaurantjes als ik voor m'n werk in Amsterdam verblijf: http://www.cradam.nl/