Nog 3 weken en dan is het alweer kerst (maaaaaaar.... eerst ben ik jarig-de 18e- nu weten jullie het dus niet vergeten
)Wij vieren dit jaar geen sinterklaas thuis omdat zowel zus, zusje, broer en ik al tijden niet meer thuis wonen en alle 4 dit jaar al 2 keer sinterklaas vieren met vriendengroep/schoonfamilie en/of de studenten/sport vereniging.
Omdat alle kinderen met aanhang 2e kerstdag bij mijn ouders komen, hebben mijn ouders bedacht dat wij dit jaar aan kerst met cadeautjes doen. Iedereen koopt voor ieder ander een cadeautje van ongeveer 10 euro.
Nu hebben mijn vriend en ik al leuke cadeaus gescoort voor de meeste maar we lopen een beetje vast bij mijn neefje. Dit is het enige/eerste jonge kindje in de familie, heel leuk en iedereen is gek op hem. Nu is het alleen zo dat hij 22 november 1 is geworden en toen echt héél veel speelgoed heeft gekregen.
Zoals bij sommige hier wel bekend is heeft mijn vriend een hele grote boerderij (waar ik veel ben maar ontken te wonen
) en mijn zus met man en kind wonen in de stad. Mijn zus en ik kunnen goed met elkaar maar verschillen in 1 opzicht héél erg... Zij is netjes, houdt niet van viezigheid en dieren. Ik vind het heerlijk om buiten en met dieren/ op de boerderij bezig te zijn en banjer gerust door de modder enzo. Er wordt wel eens grappend gezegd, als Luc groot genoeg is komt hij bij jullie op de boerderij logeren zodat hij lekker buiten met de koeien/schapen en in de natuur spelen. Nu heeft hij de leeftijd dat hij wat zelfstandiger wordt, hij loopt al los ( jaja, neefje was er snel bij
) en ziet/beseft meer wat er om hem heen gebeurd. Vriend had het idee om Luc nu een kleine kinderoverall te geven zodat hij die bij ons aan kan op de boerderij. Hij is er nu nog wat te klein voor, maar voor de zomer zou het eventueel wel kunnen.
Nu is de hamvraag.... is dit een leuk kerstcadeautje voor hem of niet???