Leuk of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 20:36

Dag geliefde mede-bokkers Haha!

Nog 3 weken en dan is het alweer kerst (maaaaaaar.... eerst ben ik jarig-de 18e- nu weten jullie het dus niet vergeten Clown )
Wij vieren dit jaar geen sinterklaas thuis omdat zowel zus, zusje, broer en ik al tijden niet meer thuis wonen en alle 4 dit jaar al 2 keer sinterklaas vieren met vriendengroep/schoonfamilie en/of de studenten/sport vereniging.

Omdat alle kinderen met aanhang 2e kerstdag bij mijn ouders komen, hebben mijn ouders bedacht dat wij dit jaar aan kerst met cadeautjes doen. Iedereen koopt voor ieder ander een cadeautje van ongeveer 10 euro.
Nu hebben mijn vriend en ik al leuke cadeaus gescoort voor de meeste maar we lopen een beetje vast bij mijn neefje. Dit is het enige/eerste jonge kindje in de familie, heel leuk en iedereen is gek op hem. Nu is het alleen zo dat hij 22 november 1 is geworden en toen echt héél veel speelgoed heeft gekregen.

Zoals bij sommige hier wel bekend is heeft mijn vriend een hele grote boerderij (waar ik veel ben maar ontken te wonen Koe ) en mijn zus met man en kind wonen in de stad. Mijn zus en ik kunnen goed met elkaar maar verschillen in 1 opzicht héél erg... Zij is netjes, houdt niet van viezigheid en dieren. Ik vind het heerlijk om buiten en met dieren/ op de boerderij bezig te zijn en banjer gerust door de modder enzo.
Er wordt wel eens grappend gezegd, als Luc groot genoeg is komt hij bij jullie op de boerderij logeren zodat hij lekker buiten met de koeien/schapen en in de natuur spelen. Nu heeft hij de leeftijd dat hij wat zelfstandiger wordt, hij loopt al los ( jaja, neefje was er snel bij Ja ) en ziet/beseft meer wat er om hem heen gebeurd.

Vriend had het idee om Luc nu een kleine kinderoverall te geven zodat hij die bij ons aan kan op de boerderij. Hij is er nu nog wat te klein voor, maar voor de zomer zou het eventueel wel kunnen.

Nu is de hamvraag.... is dit een leuk kerstcadeautje voor hem of niet???

Silence

Re: Leuk of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:37

Leuke spulletjes voor op de boerderij inderdaad, zoals laarsjes waar hij lekker mee door de modder mag baggeren.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:39

ik weet niet of zo'n kindje blij is met kleren zegmaar...

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:55

Martine123 schreef:
ik weet niet of zo'n kindje blij is met kleren zegmaar...

Ik denk het wel. Hier komen ook regelmatig jongere kindjes op de boerderij en daar zien ze mijn vader en opa( de echte boeren) altijd in werkkleding en ze vinden het vaak heel leuk om zelf op de boerderij een overall en laarsjes te dragen. Lachen

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:59

zo'n kind is vaak al blij met het papiertje wat er om heen zit hoor martine

verder is het een leuk cadeau ... wij zitten met hetzelfde nichtje is 19 nov één jaar geworden en ontzettend veel gekregen... we hebben voor sinterklaas één speelgoed ding gekocht en verder kleren en een knuffel...

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:04

Ik vind het juist wel heel leuk, als hij al zoveel speelgoed heeft zou ik eerder daar voor gaan!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:29

jaa dat is echt een heel leuk cadeau,,, speelgoed is zo iets wat voor een deel wordt gebruikt en een 1/2 jaar later kijken ze er niet meer naar om,, maar als hij dan lekker bij jullie op de boerderiee mag spelen !! geweldig.. ( ik werk op een kartbaan en daar loopt dus ook een jongetje rond die heeft ook een overall gekregen(knalrood) om in de werkplaats te helpen..)
nou kinderen vinden een overall echt super.. zeker als ze weten dat ze vies kunnen worden zonder dat een moeder gelijk met zwitsal doekjes aan komt rennen om vlekjes van hun shirt te poetsen Haha! dan gaan ze helemaal los !! ( ik zou ook van die leuke kleine klompjes kopen van de intratuin ) Clown Haha! Knipoog

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:57

klompjes of laarsjes zou ik leuker vinden Lachen

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:50

Lijkt mij echt een gaaf idee!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 19:42

Ik denk dat mijn neefje het papiertje (nu nog) leuker vind dat de inhoud Clown Maar ik zal ook eens kijken wat laarsjes kosten, dan is ie klaar voor de boerderij Haha! Bedankt voor die tip.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:55

Ik vind het een heel erg leuk idee, ik was vroeger mijn vader altijd aan het 'helpen' Clown met klussen in huis en kreeg ook een eigen overall. Zeker omdat mijn vader er ook altijd één droeg bij het klussen voelde ik me heel wat als ik dan ging helpen en mijn eigen overall aan kon Ja

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:06

ik vind het een heel leuk idee en voor kinderen is het toch enig om door de modder heen te banjeren!
paar laarsjes en een overal! hoefd mama ook niet boos te zijn om vieze kleren!weet je waar ze die kleine overalletjes verkopen??? altijd handig namelijk voor mijn kleine meid

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:11

Ik vind het echt een superidee, en niet gewoon speelgoed wat na een maand weer in de kast verstopt blijft. Lachen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:52

Ook ik vind het een leuk idee! Is ten eerste weer eens wat anders en waarschijnlijk is jouw zus er ook wel blij mee Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:44

Super leuk idee! Ik had vroeger ook altijd een overall, vond mezelf dan helemaal stoer als ik dat dan ook aan mocht, want dat hadden de meeste "Grote" mensen ook Clown. Zowiezo leuk als hij dan bij jullie op de boederij komt! Een paar kleine laarsjes erbij en je bent helemaal compleet. Hoeft moeders ook niet bang te zijn voor vieze kleren en vieze schoentjes!

Leuk bedacht! Lachen

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:48

Ik vind het ook leuk.
Een overall valt voor zo'n kindje inderdaad niet echt onder 'kleren', het is meer een soort verkleedkostuum en volgens mij vinden ze dat al snel leuk. Laarsjes zijn inderdaad ook leuk!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:50

Ik denk het wel!

Kinderen vinden het al snel leuk om grote mensen na te doen! En kaplaarsjes bijv. kunnen nooit kwaad Clown zo een overalletje is ook heel leuk!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:04

[LZP] > [PF]

zacharyhillJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:12

Mijn zoon woont in zijn rode overal Haha! Wordt bijna woest als zijn laarzen uit moeten en slaapt in zijn kruiwagen. Net als opa moet ik nu hele dagen horen want...............Opa heeft ook een overal en laarzen en een kruiwagen (het liefst ook vol paarde mest) ook al net als opa. Mijn zoon vond het veel leuker om te krijgen en vooral omdat hij dan ook met zijn grote vriend opa lekker mag banjeren door blubber en paarde mest. Dus ik denk als je jou neefje dit kado doet en dan er een logeerpartijtje er bij zit je gebakken.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 06:45

Ja leuk!
Ik had ook al op jonge leeftijd een overall om buiten op de boerderij te dragen en inderdaad, dat vond ik ook heel stoer om hetzelfde als mijn vader te dragen.

Heb nu ook al kleine neefjes en nichtjes die bij mijn broer op de boerderij lopen, is echt hartstikke leuk EN handig!!