rotoordopjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

rotoordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 15:37

Ik heb altijd al moeite gehad met het indoen en vooral inhouden van die oordopjes voor de walkman, discman, MP3 speler en mn telefoon. Liefst draag ik dan ook een koptelefoon, ik heb daar gelukkig een hele bescheiden van, maar je kan ze niet overal kopen. Het maakt ook niet uit hoe ik die oordopjes in doe: goed, andersom dus links in rechts en rechts in links of ondersteboven. Die kleredingen vallen er altijd uit.
Mijn ouders hebben er ook altijd moeite/last mee gehad. Maar zijn wij de enige abnormale familie waarbij die krengen niet blijven zitten?

take_one

Re: rotoordopjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:38

Bij mij vallen ze ook wel eens uit, als ik op het station moet rennen bv om de trein/bus te halen. Clown

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:39

ik krijg er altijd ontzettende jeuk van in mijn oren..alsook hier dus niet aan mijn besteed..

maar ben wel natuurlijk een di hard want ik leef met mijn mp3 speler tijdens het sporten Haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:39

Dan zijn ze denk ik te groot? Bij van die in-ear dopjes krijg je altijd 3 maten rubbertjes... ik pas alleen de allerkleinsten anders vallen ze er ook zo uit! Die bij m'n telefoon (samsung) zijn ook groot.. nu in de winter wil het wel goed als ik een muts op heb Huilen van het lachen

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 15:41

Je hebt tegenwoordig ook wel van die diepere oordopjes... mijn exvriend had die ook omdat die vaak ging hardlopen enzo.. dan vielen ze niet uit.

Erna_

Nee, bij mij blijven ze ook niet altijd zitten.
Ik heb nu wel dopjes van Sony en die gaan redelijk...
Het probleem wat ik daar nu weer mee heb, is dat er losse rubberen hoesjes omheen moeten en die vallen er elke keer af Boos!

En net wat isabelle zegt, ik krijg er ook altijd zo'n jeuk van Haha!

Fleur_Laura

Martine123

ik ga echt dood zonder mijn ipod op! maar inderdaad sommige oordopjes zijn gruwelijk!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 15:49

Fleur_Laura schreef:
ik heb ook echt een hekel aan die dingen! fietsen, rennen, zelfs gewoon zitten gaat niet Boos!
ik wil van die in-ear phones kopen http://pan.fotovista.com/dev/2/4/000686 ... 068642.jpg

Waar kan je die kopen en hoe duur zijj ze dan? Jammer dat je nooit even mag passen, dan weet ik meteen of ze goed zijn Clown

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:00

Ik heb de ervaring dat hoe vaker/langer je ze in hebt, ze steeds beter blijven zitten. Hoe dat nou kan? geen idee.

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:04

Ik heb dat ook altijd, verschrikkelijk.
Een keer was ik zo boos dat ze steeds uitvielen (wilde gaan hardlopen) dat ik ze helemaal aan mn oor had vastgeplakt met plakband, Huilen van het lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:12

Fake schreef:
Een keer was ik zo boos dat ze steeds uitvielen (wilde gaan hardlopen) dat ik ze helemaal aan mn oor had vastgeplakt met plakband, Huilen van het lachen

Haha, echt? Hihi Huilen van het lachen

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:54

Bij mijn broertje vallen ze ook altijd uit, bij mij zitten ze muurvast Clown
Hij heeft nu gewoon zo'n koptelefoon.

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 16:58

Ik heb van die in-ear dingen, alleen met heftige bewegingen zegmaar vallen ze ook altijd half uit mn oor bij mij dat ik het minder goed kan horen. Heel irritant. Maar die in-ear doppen blijven wel beter zitten dan de normale oordoppen!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:12

die in-ear dingen vallen bij mij juist áltijd uit Tong uitsteken

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:12

ik zet gewoon ene koptelefoon op
en niet zomaar 1 , maar ene giga sennheiser van een 150 euro Clown

die in ear krengen geven meestal een bagger geluid
en ik vind het super irritant zitten
alleen onder mijn helm doe ik ze nog wel eens in

___Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:16

Ik vind de in-ear dopjes wl en fijn geluid geven, veel beter in ieder geval dan de gewone oordopjes.
In het begin vielen ze bij mij ook uit, maar ik heb ontdekt dat, als je ze eerst normaal in je oor doet en dan naar boven draait en het draadje achter je oor weer naar beneden doet, dat hij dan wel blijf zitten (lekker logisch verhaal Tong uitsteken )

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:29

Ik heb nu ook in-ear dopjes, en die bevallen mij ook beter dan de gewone Tong uitsteken

Je hebt toch ook oortjes die je om je oor heen moet doen? Geen idee hoe die heten, maar die kunnen echt niet uit je hoor vallen (denk ik Clown )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:32

Gewone oor dopjes blijven bij mij ook echt niet zitten, die in-ear wel. Maar ik ben nu heel tevreden met mijn Skullcandy koptelefoon. Ja

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:37

Ik heb sinds gisteren de in-ear oordopjes van Philips Ja ze zitten stukken beter dan de in-ear oordopjes van Apple.

Het handig van van in-ear oordopjes is dat je 3 verschillen maten bij krijgt, dus je kan je oordopjes aanpassen. Want ze zijn alleen fijn als ze echt goed passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 17:44

Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken dan.. Bij mij vallen ze er ook altijd uit. Heb hele kleine oren en ze blijven gewoon niet zitten

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:05

Broccoli schreef:
Fake schreef:

Haha, echt? Hihi Huilen van het lachen

Ja, hahaha. Bloos
Heb wel eens vaker zo'n vreemde inzinkingen als me iets niet lukt of als iets niet is zoals ik het hebben wil. Sigaar

Die In-Ear dopjes heb ik inderdaad ook, zaten bij m'n telefoon.
Maar toch vind ik dat de gewone dopjes lekkerder zitten.
De In-Eard dopjes blijven trouwens wel een stuk beter zitten. Ja

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:35

Ik heb er eigenlijk nooit last van dat mijn oordopjes niet blijven zitten, maar ik vind die in-eardopjes echt verschrikkelijk!! ik heb er thuis een paar liggen maar vind ze echt niet lekker zitten! Maarja dat is natuurlijk voor iedereen alles. Ze blijven waarschijnlijk wel beter zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:26

Ik gister naar de harense smit voor die in-ear dingen... 71 EURO!!! Ik zeg, klopt dat wel?! Ja hoor, zegt ie, dat klopt.. Dus ik zo of er serieus mensen waren die dat er voor betaalden.. Vond ie niet zo leuk geloof ik Clown Uiteindelijk er een paar gevonden bij Norrod (bij ons op school Knipoog ) voor 9,50 Haha! Zijn idd fijne dopjes! Blijven goed zitten en sluit ook meet af, dus hoor je t beter Ja

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:29

Ik zweeeeer bij in-ear...Ik heb nu van Zenheiser en ik wil echt niet anders meer. Mijn oren zijn belachelijk klein waardoor alle anderen eruit vallen of ontzettend zeer gaan doen.
Mijn vader heeft Bose dopjes. Ik kan niet anders zeggen dan dat het werkelijk prachtig geluid is...maar 100 euro is veel voor wat oordopjes..Mijne waren een euro of 30 Lachen