Ik heb per 15 december een nieuwe baan als docent Methodiek op het Koning Willem 1 College in Den Bosch.
Dat is allemaal heel snel gegaan, vrijdag werd ik gebeld, maandag sollicitatie gesprek en dinsdag hoorde ik al
dat ik was aangenomen. Ze wilde snel iemand hebben nou ik kon snel beginnen want ik ben invaller en freelancer.
Op dit moment ben ik werkzaam als invalkracht bij de kinderopvang (en als freelanc hulpverlener in de hulpverleningmaar
daar ligt niet het probleem). Ik dacht dus dat ik als invalkracht geen uitwerktijd had omdat ik ook geen uren heb. Ik heb
wel 2 ochtende (16 en 18 december) in december afgesproken maar deze kan ik makkelijk afzeggen omdat ik geen vaste kracht ben.
Maar nou werd ik vandaag (niet echt blij) gebeld door iemand van de kinderopvang die zei dat ik 2 maanden uitwerktijd
heb en dat ik die 2 data na de 15de gewoon moet komen. Dat is toch helemaal niet zo?? Ik heb mijn contract na gelezen
en daar staat niks over 2 maanden uitwerktijd in. Het is een contract voor vakantie werk voor 0 uren en op oproepbasis.
Weet iemand hoe dit zit??