Ooh, ik voel me zoo goed.. Na een hele tijd gee vertrouwen te hebben gehad in jongens omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad met een jongen (sommige bokkers weten waar ik het over heb, meer info pb
)BEN IK ECHT SMOORVERLIEFD... Voel me net 19.. Oh, grapje dat ben ik ook.
Nee serieus. Hij is echt heel leuk.
Ik ken hem nog niet zo heel goed hoor.
Laat ik even uitleggen hoe en waar ik hem van ken.
Ik heb al 7 jaar lenzen en een hele lelijke bril die niet meer op de juiste sterkte was. En aangezien je alléén dit jaar nog je bril kan vergoeden bij de belastingdienst, vond ik dat een goede reden om een bril uit te zoeken. Bij mijn eigen opticiën vond ik geen leuke brillen, dus ik ging met mijn tante bij een andere opticiën kijken. Waar ik bekenden tegen kwam, een best komisch gesprek mee had, omdat iemand in onze kroeg zijn kunstgebit was verloren met de zuidlaardermarkt. Wij erover heen gebanjerd waren en ontdekten dat er iets vreemds op de grond lag. Opgepakt in een bekertje gestopt. En toen hij hem kwam ophalen was afspoelen niet nodig, hij stopte hem met zijn dronken kop gewoon in zijn mond!
Goed dat verhaal vertelde ik en er kwam een jongen langslopen die daar werkte. Hij plaatste er een opmerking over en ik voelde eigenlijk gelijk een vonk
Vervolgens had ik ook nog de mazzel dat hij mij toevallig kwam helpen. En eigenlijk hebben we het haast niet over brillen gehad

Ik weet dus zijn naam, zijn leeftijd, en dat hij echt leuke humor heeft. Ik weet ok zijn hyves. Maar voordat jullie allemaal krabbels sturen moet ik zelf maar eens stappen ondernemen

Ik had tijdens het uitkiezen van een bril mijn lenzen in. Dus ik moest later even terugkomen voor het opmeten van mijn ogen. Er zit een nummer op de bril en hij vroeg: 'Zal ik het nummer dan even voor je opschrijven?' met als reactie van mijn kant: 'Welk nummer, de jouwe?' hij moest lachen en zei: 'Ik bedoel eigenlijk die van de bril'
'Oh,' zei ik, 'is ook goed.'
Dus volgende dag stond ik zo vroeg mogelijk op de stoep zodat het niet druk was en ik even kon kletsen. Maar helaas. Hij was bezig met een andere klant. En er waren nog meer mensen met idee 'als ik vroeg ben is het vast niet druk' wel dus
Wel nam hij even de tijd om gedag te zeggen en te vragen hoe het gaat.
Ik liet mijn ogen opmeten en gezien het druk was, ging ik maar weer op huis aan.
Ik werd 2 weken later gebeld dat mijn bril klaar was en ik ging weer met volle moed heen in de hoop dat hij me zou helpen, niet dus
Zijn vrouwelijke collega moest mij helpen. Helaas ben ik niet de enige klant.Toen hij even tijd had zei hij nog wel dat hij de bril erg leuk vond staan. Ook kreeg ik de boodschap dat ik nog een tweede bril mocht uitzoeken, gratis. En dat laat ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij gaan

Op dat moment had ik mijn bril op, en zonder bril of lenzen ben ik stekeblind. Dus een goed excuus om een andere keer weer te komen. Ik heb er immers 2 maand de tijd voor.
Maar om niet té opvallend te zijn wachtte ik een week.
Dezelfde mevrouw kwam mij, helaas, helpen. Maarja om nou te vragen of haar leuke mannelijke collega mij wil helpen, vind ik ook weer.. tja.. beetje vreemd

Intotaal ben ik nu 5 keer geweest. En alleen gisteren was hij er niet. Maar anders komt hij altijd even gedag zeggen
En nu.. Heb ik dus kriebels in mijn buik...