Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

"Mijn vriend bedriegt me nooit"

Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben niet bedrogen
199 (57%)
Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben bedrogen
68 (19%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben bedrogen
37 (10%)
Ik vertrouwde mijn partner niet helemaal en ben niet bedrogen
36 (10%)
Wij gingen vreemd met wederzijdse toestemming.
9 (2%)

Totaal aantal stemmen: 349

Kwanyin

Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:18

Het gaat mij eigenljk vooral om de stelling: "Ik ken mijn vriendje goed genoeg, hij zal noooit vreemdgaan."
Maar ik weet zeker dat er een heel aantal vrouwen(en mannen!) kunnen beamen dat ze heel veel spijt hebben dit zinnetje ooit gezegd te hebben. Daarnaast heb ik laatst nog ergens gehoord dat een op twee zou vreemdgaan, aangezien blijkbaar bijna-ik schat- 90% wel heel zeker is dat de partner nooit vreemdgaat is het maar een vreemd cijfer..

Met mijn eigen relatie heb ik hier (gelukkig) geen ervaringen mee-of toch nooit achter gekomen-, maar ik ken uit 1ste hand wel 3 personen die in het schuitje zitten. 1 persoon die er heilig van overtuigd was dat zijn lieve vriendin hem niet bedroog(uiteindelijk bleken het er meer dan 10 te zijn..), een ander meisje die zelf haar vriend had bedrogen ondanks ze er zo braaf uitziet, en nog iemand waarvan het meisje verschillende malen vreemd is gegaan terwijl de jongen helemaal niets in de gaten had.

Nav een ander topic vroeg ik me dus af hoeveel mensen er op bokt zijn die wel heel zeker wisten dat een (ex)vriend(in) nooit zal vreemdgaan terwijl hij het wel heeft gedaan, of die misschien willen vertellen hoe ze zelf eens zijn vreemdgegaan terwijl vriend(in)lief helemaal niets in de gaten had.

Als je in de poll niet bedrogen invult, wil dat uiteraard zeggen dat je echt nooit bedrogen bent of er iig nooit achter bent gekomen Knipoog . Bij meerdere relaties kan je voor bedrogen kiezen als een van de relaties zo is uitgedraaid.

Gemakshalve zullen we afspreken dat onder vreemdgaan ook zoenen etc valt.

LovingTweety

Re: Mijn vriend zal nooit vreemdgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:20

Ik heb gestemd. Ik verdacht mijn ex al van vreemdgaan en uiteindelijk had ik nog gelijk ook. Het was er niet met 1 maar met nog 3 andere meiden. Heb me nog nooit zo belazerd gevoeld.

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:20

Ik denk dat moest er in mijn relatie iemand vreemd gaan dat ik het ben.
Ik ben de jongste, en nog het avontuurlijkst ook Haha!
Let op; ik denk dat ik het dan eerder zou gedaan maken, dan hem ook daadwerkelijk te bedriegen. Ik heb het zelf ook meegemaakt dus weet hoeveel pijn het doet.

Mijn vriend is 8 jaar ouder, en heeft al een heel andere kijk.
Integendeel; als er een meisje nog maar de moeite doet komt hij zich verstoppen achter mij. Haha!
Ja, van mijn vriend durf ik zeker m'n hand in het vuur steken! Ja

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:21

ik durf echt met zekerheid te zeggen dat mijn partner niet vreemd zal gaan. Hier voor heb ik ook relaties gehad, waarvan ik er van uit ging dat hij niet vreemd ging, maar er niet mijn hand voor in het vuur voor durfde te steken...bij mijn huidige partner durf ik dat wel. Ik ben overigens wel ooit bedrogen, door mijn eerste liefde. Dat was wel heel pijnlijk toen ik daar achter kwam...

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:24

Mijn huidige vriend is meer dan een jaar geleden vreemd gegaan. En nee het vertrouwen is nooit meer terug gekomen. Ik hou echt vreselijk veel van hem, maar hem 100% vertrouwen zal ik nooit doen.
Onze relatie zit zeker goed, maar ik hou er altijd rekening mee dat het verkeerd kan gaan.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:27

Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat mijn huidige partner niet vreemd zal gaan. Het is de goedheid zelf.

Mijn andere ex vertrouwde ik 80% en die is wat ik weet/denk wel vreemd gegaan al zegt ie zelf van niet. Maar had er genoeg bewijs voor.

Mijn huidige vriend is zelf vroeger bedrogen en we hebben urenlange gesprekken gehad over dit onderwerp, ik hou en niet van en hij ook niet.
Mocht hij of ik iets willen of tekort komen dan zeggen we dat tegen elkaar en gaan we het proberen op te lossen.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:29

Ik heb gestemt op ik vertrouw mijn vriend niet en ben niet bedrogen.
Door hem iniedergeval niet door echt zoenen of sex met een ander meisje.
Mijn vriend ken ik al denk ik 7 jaar en was vroeger altijd verlieft op hem , Maar het was altijd een
player en had constant andere meisjes en ging ok altijd vreemd.
Nu 6 jaar later zocht hij contact met mij en hebben we een paar x gedate.
Hebben begin februari dit jaar ook en voor gekozen een relatie aan te gaan en na 2 weken las ik smsjes in zn telefoon en daar stonden pikante berichten in van een ander meisje en hij heeft hier ook pikant op terug gereageerd, Hier op is de relatie verbroken.

In april dit jaar zochten we elkaar weer op en hebben nu nog steeds een relatie.
Het is geen reden voor zn gedrag maar hij was in die tijd nog wel verslaaft aan cocaine (inmiddels is die in therape en clean en graag niet meteen vooroordelen hij ziet dr niet uit als een junk op de hoek van de straat en verder is het een schat).
Hij praat liever niet meer over deze berichten maar ik heb wel elke keer de drang dat als hij raar doet te zeggen ; Nou dan ga je toch lekker naar **** toe !
Door zijn vreemdgangers (is dat een woord?) verleden ben ik heel erg voorzichtig met hem en hij mag daarom ook niet alleen stappen en daar is die het met me eens.
Als hij zegt waar hij is vertrouw ik hem daarop maar ik ben wel heel erg achter dochtig en controleer ook altijd zn hyves en zn telefoon en zn email. ik weet dat het heel erg is Bloos .

Nu denken dr vast mensen waarom heb je een relatie als je hem niet vertouw, Ik vertrouw hem wel maar ben gewoon heel erg voorzichtig en kijk heel erg uit.
En verder is die gewoon perfect en ik heb het geluk dat ik super schoonouders heb die ook van alles af weten en mij ook steunen en hem ook en we kunnen dr goed over praten met zn 2e.

sorry dat het zo lang verhaal is geworden maar het lucht soms zo op om dr over te praten Ach gut

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:31

Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat mijn vriend mij nog nooit bedrogen heeft en met 99% zekerheid zeggen dat hij mij nooit zal bedriegen. Zeg nooit nooit en de man is een mysterieus wezen. Zijn elkaars eerste liefde en eerste serieuze partner en hopelijk houden we het ook zo! Ik denk tot nu toe dat m'n vriend me écht niet zal bedriegen, omdat hij nooit contact heeft/zoekt met andere meisjes. De tijd zal alles duidelijk maken Haha! Ik blijf er wel bij, als je beide altijd moeite doet en voldoende communiceert kan het niet verkeerd gaan. Mijn vriend houd zich enorm vast aan deze stelling dus ik ben er wel van overtuigd dat het niet zal gebeuren Knipoog Zelf weet hij hoe het voelt bedrogen te worden en te zijn dus ik denk dat de kans dan wel kleiner is.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:31

Ik vertrouw mijn vriend voor de volle 100%. Hij is altijd heel open & eerlijk tegen me. Zelfs de kleinste dingetjes verteld ie me. Lovers We hebben genoeg meegemaakt, dus ik ken hem nu ook goed genoeg. Z'n hele familie zegt ook dat ie totaal geen jongen is die vreemd zou gaan, en dat heeft ie ook nog nooit gedaan.

Hij is heel erg tegen vreemdgaan, en ik ook. Mag 'm zelfs in elkaar laten slaan als ie het wel zou doen.. Huilen van het lachen Nou ja, iedereen mag natuurlijk denken dat ik naïef ben, maar ik geloof hem wel. En wat is een relatie zonder vertrouwen?!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:33

Ik vertrouwde mn ex 100%, en kwam er achter dat hij vreemd was gegaan.
Vertrouw nu niemand meer (niet alleen daardoor).
Ze kunnen het zo mooi spelen, maar ondertussen.. je weet het nooit.. Boos!

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:33

eknein schreef:
Mijn huidige vriend is meer dan een jaar geleden vreemd gegaan. En nee het vertrouwen is nooit meer terug gekomen. Ik hou echt vreselijk veel van hem, maar hem 100% vertrouwen zal ik nooit doen.
Onze relatie zit zeker goed, maar ik hou er altijd rekening mee dat het verkeerd kan gaan.

Dit ervaar ik ook zo , Het zit goed maar je houd gewoon altijd in je acherhooft dat hij het weer kan flikken.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:34

Charmotte schreef:

Hoe ben je dr achter gekomen dat je vriend vreemd ging als ik vragen mag Bloos

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:35

Hij heeft er een vrij uitgesproken mening over.. maar ik heb altijd zo iets, zeg nooit nooit..
Al vertrouw ik hem wel 100%..hij heeft al amper tijd voor mij met al dat werken Sigaar
laat staan voor een ander Vingers aflikken

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:37

Mijn huidige vriend vertrouw ik volledig. Ik weet gewoon dat hij nooit vreemd zal gaan.

In een vorige relatie "wist" ik eigelijk wel dat het een player was... Men, wat was ik naief. Hij is destijds met meerdere meisjes vreemd gegaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:40

Ik heb altijd al wat twijfels gehad en achteraf bleken ze helaas niet onterecht. Toch was ik erg geschrokken want ik had verwacht dat als ik er naar vroeg dat hij wel eerlijk zou antwoorden. Dat bleek niet zo te zijn. Hij ontkende gewoon en ik was toch zijn alles???! Hij snapte niet waarom ik hem niet vertrouwde, een eerlijkere jongen bestond er niet....
Na zelf alles uitgeplozen te hebben gaf hij het eindelijk pas toe....

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:41

ik dacht idd 100% te kunnen vertrouwens. helaas niet dus...

ik denk dat t heel naief is, maar dat je de hoop maar beter kunt hebben, anders zit er ook iets niet goed +'

xDaPhNex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:45

Ik was ervan overtuigd dat mijn vriend geen oog had voor andere meiden, dit was 2,5 jaar lang ook écht zo.. Totdat het dus toch fout ging.. NOOIT verwacht, toch gebeurd..

edit: Dit is dus nu m'n Ex !! Clown

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:03

Ik heb niet gedacht dat m'n ex nooit zou vreemdgaan, maar ik dacht wel dat hij er nooit over zou liegen en er eerlijk over zou zijn. Maar dat was hij dus niet. Ipv daarvan heeft hij er zovaak over gelogen en ben ik er uiteindelijk na ruim 2 jaar zelf achtergekomen. Zelfs toen bleef hij nog ontkennen dat er wat gebeurd was.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:05

Ik ben er (naïf genoeg) van overtuigd dat vriendlief mijn nooit zal bedriegen, al weet ik wel dat je nooit 100 procent zekerheid hebt Lachen.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:08

Ik heb ook gestemd op "Ik vertrouwde mijn partner 100% en ik ben niet bedrogen".

Mijn vriend maakt in alles zo duidelijk dat hij absoluut tegen vreemdgaan is. Bovendien heeft hij geen eens tijd om vreemd te gaan, we wonen samen, ik weet altijd waar hij is en andersom ook. Ik vertrouw hem echt voor de volle 100%. Mocht hij op iemand anders vallen dan zou hij de relatie verbreken en dan pas een relatie met een ander aangaan. Maar vreemdgaan is echt tegen zijn principes.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 17:09

ikenindi schreef:
ik denk dat t heel naief is, maar dat je de hoop maar beter kunt hebben, anders zit er ook iets niet goed +'

Inderdaad, het is ook niet de bedoeling dat mensen nu opeens hun vriend gaan wantrouwen, en ik geloof wel zeker dat je elkaar soms heel goed kunnen vertrouwen (hoewel ik zelf geen volle 100% kan, maar ik denk dat dit gewoon door ervaringen is die buiten liefdesrelaties zijn gebeurd).
Maar eigenlijk rechtsstreeks om de reden "Ik moet niet veilig vrijen, want ik vertrouw mijn vriend".

Uit enkele reacties blijkt hier echter al dat dit blijkbaar toch niet altijd slim is, al zijn er gelukkig velen die blijkbaar wel goed zitten Lachen .

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:19

SamSter schreef:
Charmotte schreef:

Hoe ben je dr achter gekomen dat je vriend vreemd ging als ik vragen mag Bloos

Die slimmert kuste met haar met een groep meiden erbij, zo kwam een vriendin van mij erachter (haar nichtje was erbij) en vertelde het dus aan mij. En die wijven wisten zogenaamd niet dat hij nog wat met mij had, ze dachten dat het uit was. viezeriken Koe

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:41

ik vertrouw mijn vriend ook voor 100%. Hij is niet het type dat vreemd zal gaan. Hij is echt heel erg trouw. En ik heb altijd maar de instelling: als die denkt dat ie beter kan, moet ie lekker gaan. Dan is zo'n jonge het niet waard!

Ik zou NOOIT meer bij mijn vriend blijven als die vreemd gegaan is, ik zou zo iemand nooit meer kunnen vertrouwen! Iedere x onzeker enzo. Nee, eens een ander, dan nooit meer bij mij!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:47

Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik was er heilig van overtuigt dat een goede vriend van me nooit vreemd zal gaan bij zijn vriendin. En hij heeft het wel degelijk gedaan (en ik als goede vriendin weet dat, maar zijn vriendin nog altijd niet...) Dat heeft mijn vertrouwen wel beschadigd. Ja

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 17:51

Met een paar anderen kan ik ook zeggen dat ik mijn vriend voor de volle 100 vertrouw.. Hij laat me zien/merken op alle mogelijke manieren dat ik zijn nummer 1 ben, de manier waarop wij met elkaar omgaan.. Sja, het is moeilijk uit te leggen op bokt...
Ik weet het gewoon zeker tot de dag van vandaag... Ik lees hierboven ook, wanneer ie iets beters ziet, best.. Maar ga dan ook echt.. Ja
Geloof alleen niet dat ik m überhaupt "kwijt" zal raken *LOL*