ik ben 16 jaar en doe nu de opleiding fotografie envormgeving (fotografie dus).
ik zit in het eerste jaar, de school vind ik opzich wel leuk maar niet zo leuk als mijn vorige, de opleiding zelf vind ik tegenvallen.
je meld je sochtends aan en vertelt aan je begeleider hoe ver je bent met je opdrachten enz.. dan heb je na 12 uur smidags 1 uur of 2 uur les, het kan best zijn da ik de hele dag op school zit te hyen of zo en dann smidags lesheb, nu g aik vaak een uurtje bezig met mijn opdracht enga dan naar huis dan ben i kmooi optijd weer thuis

maar goed ikschiet er niks mee op leer oz niet veel en spijbel iedere dag! ze zeggen er oo niks van

nu zi tik eraan te denken volgend jaar te beginnen met de opleiding binnenhuisarchitect aangezien ik dit erg leuk vind, ik twijfelde in het begin tussen fotografie en dat. fotografie gekozen want dat trok me toch wat meer en had nie techt diep na gedacht om echt binnenhuisarchitect te gaandoen.
maar nu.. zegt mijn moeder ik zou eerst(meer zo van JE MOET) je opleing fotografie afmaken en dan later dat alos je dat nog wil..ga je die andere opleiding volgen, nou goed mischien ga ik door met fotografie maar dan niet opdie school dnk ik! dan kijk ik naa reen andere school en dat zie ze zelfookalwel, maar heeft ze daarin gelijk ik begin net zolief volgen djaar aan binnenhuisarchitect.
maar is het oz dat daaar bijna gen werk ik te vinden is ? maaik heb zoits van :fotografie is ook moeiolijkwerk in te vinden, er zijn eralzoveel! en de laatste tij ben ik vaak beziger met dingen bij elkaart tezoeken datbij elkaar past qua inrichtne van huizen dna fotografie.. ik denk dat ik gwoon moet nadenken dit jaar.. en als ik er gewon geenin meer in heb in de fotografie dna ga ik voorde andere opleiding, ik snpa mijn moeder wel want het is heel veel reisgeld wantik moet 3 uur per dag reizen enzou het zonder zijn als dat 1 jaar voor niks is betaald..maar aande andere kant..
nouja ikdnk er dit jaar goed overna.
maar wat vinden juliie heeft mijn moeder hierin wel gelijk?
hoopdat het eenbeetje duidelijk is.
groetjes charlotte
edit, iik wil niet zeggen dat ik fotgrafie niet leuk vindt,, dat vindt ik ok leuk maar heb zelf het idee dat ik meer gapassen in het andere wat ik wil maar goed heb er ene jaar voor omdaarover tedenken natuurlij

!
maar zoo eenvoudig is het natuurlijk niet want dan wil geen1 school mij meer!
maar heb me dus verdiept in binnenhuisarchitect en ook dat is heel veel op de computer en vaak krijg je dan een baan in een meubelzaak ofzo dus ook niet iets wat ik wil