Badkamermeubel komt los!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Badkamermeubel komt los!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 14:33

Wij wonen sinds een half jaartje in een nieuwbouwappartement, allemaal heel fijn maar nu merkte ik vandaag dat onze badkamermeubel loskomt(waar de wasbakken in zijn). De zijkant komt los, zeg maar.
Kunnen we hier iets aan doen? Er komt water op ( staat vlak naast bad) en we douchen ons uiteraard elke dag.

Je zou toch verwachten dat het een beetje meer kwaliteit heeft en het er tegen kan Scheve mond

Bienotje

Re: Badkamermeubel komt los!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:36

Ik neem aan dat je niet bedoelt dat dagelijsk onder het douchen vele spetters water op het meubel vallen? Heb je geen douchescherm of iets dergelijks?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 17:34

Bienotje schreef:
Ik neem aan dat je niet bedoelt dat dagelijsk onder het douchen vele spetters water op het meubel vallen? Heb je geen douchescherm of iets dergelijks?

We hebben een douchescherm maar komt niet tot daar.
Er komt veel water op het meubel, na het douchen is op de grond een hele plas.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 09:53

Badkamermeubels & de kit die ze gebruiken zijn waarschijnlijk spatwaterproof. Dagelijks ladingen water kan ik me ook niet voorstellen dat ze daar bestand tegen zijn. Je kunt bij degene die het meubel geplaatst/ geleverd heeft te rade gaan. Maar grote kans van, dat dit niet onder garantie valt.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 16:57

Helaas! Het is nieuw.
Ik zal eens proberen of een douchescherm voor de kast kan geplaatst worden, zal dat helpen?