Ervaringen met werken voor AB Oost?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilvermoon

Ervaringen met werken voor AB Oost?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 12:10

Hallo

Ik weet niet of het hier goed staat...

Maar ik heb gesolliciteerd bij AB oost, Werk normaal op een loonbedrijf maar ivm de teruglopende economie hebben we tot maart weinig te doen. Dus tijd om wat anders op te zoeken.
Nou heb ik gesolliciteerd bij AB Oost. Met zo'n formulier wat je op internet in moet vullen.
Heb afgeronde opleiding veehouderij op zak.
Jaren op een rundvee / fokzeugen bedrijf gewerkt. Kippen gevangen. Kan melken ed.

Nou ben ik benieuwd naar bokkers met ervaringen met werken bij AB oost. Of t werk goed geregeld is. Optijd betaald word ed. De verschillende dingen die je doet. En hoe om word gegaan als je problemen hebt met bijv een boer.

Groeten Anne

Romyv

Re: Ervaringen met werken voor AB Oost?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:44

Een goede vriendin van me werkt er..

Ik denk dat er in ieder bedrijf wel dingentjes wel eens mislopen, maar de indruk die ik ervan heb is dat het wel allemaal netjes geregeld is.

Het bedrijf is heel erg gericht op persoonlijk contact, als er dingen zijn zullen ze er alles aan doen om dit in orde te maken (denk aan problemen met de boer waar je voor werkt ed.)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:47

Ik heb via AB-service Zuid gewerkt (lang geleden) en daar was alles netjes geregeld Ja Ik zat bij een erg prettig bedrijf, dus problemen heb ik niet gehad. Maar ik denk dat dat vooral aan je contactpersoon zal liggen, iedereen gaat anders om met problemen Lachen

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:50

ik heb ook bij ABoost gewerkt (in ressen dat is een plaatsje achter elst gld) de mensen daar waren niet echt sociaal ze commandeerde alles wat los en vast zat en de ene week moest het zo en de andere week zo..
Vandaar dat ik er met een maandje weg was.

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:28

Ik werk via een studentenuitzendbureau, voor ABoost. Tegenwoordig zit ik in de vakantieperiodes bij een vast bedrijf, wat me super bevalt! Daarvoor heb ik soms op een ander bedrijf gewerkt, wat wisselend bevallen is.

De samenwerking met ABoost is prima. Bij vragen kun je ze altijd bellen. Uitbetaling is super geregeld.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:54

ken ook mensen die er werken of gewerkt hebben en die waren er altijd errug tevreden over Lachen

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:20

Oke dan.
En voor diegene die er gewerkt hebben. Wat waren de voorkomende werkzaamheden?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:11

LZP -> STW