Pilgebruiksters: Wanneer bloeding in de stopweek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flettie

Berichten: 8653
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 12:46

Ik slik de Meliane. De laatste pil neem ik in op woensdagavond en meestal ben ik dan op zondagavond laat of maandagochtend ongesteld. Dus zo'n 5 dagen duurt het bij mij. Dan op donderdag weer beginnen en zaterdags ben ik weer helemaal 'vrij' Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 16:21

Ik gebruik al sinds 80 jaar Diane 35, slik de laatste pil op vrijdag en word het dan woensdagmiddag meestal en dan duurt het voort tot maandag. Ik slik wel meestal drie stripjes achtereen, weet niet of dat 'mag' maar geen last van doorbraken tot nu toe en zwanger word je er ook niet van. Knipoog

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 16:48

Bedankt voor de antwoorden !!!!

Ik wacht het geduldig af , het is de eerste keer best vreemd om niet gewoon ongesteld te worden, dan ga je toch even twijfelen of alles wel goed zit daarbinnen Haha!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:37

Ik weet dat dit un wat ouder topic is, maar omdat er al zoveel topics zijn over de pil vraag ik het maar hier. Ik ben vorige maand begonnen met de Diane35, om mijn menstruatie wat regelmatiger te laten verlopen, ik was het meestal om de 2/3 weken. Nu ben ik dus sinds zaterdag gestopt. Ik was nooit echt heel erg ongesteld of zo. Dus ik word woensdag ongesteld, maar het is echt niet meer gewoon zo veel. Vanmiddag (2 uur geen maandverband verschoond, ik hoefde niet zo lang naar school) en er stond gewoon een vorm van die maandverband in me broek!!!!!! Het is echt niet gewoon meer, en die maandverband gebruik ik ALTIJD... Dus daar ligt het niet aan, iemand tips? Moet ik anders doorslikken, of om de twee weken stoppen?? Verward Lips are sealed Ik weet het echt niet meer...

Thnxx Kim

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:41

Net als whoekoek slik ik ook mircoginon en word ook pas vijde dag ongesteld ... Heerlijk maar twee dagen *maar dan is het ook erg ongesteld hoor*

Bevalt me goed ..

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:51

Op zondag neem ik altijd mijn laatste pil in en op woensdag wordtik meestal ongesteld. Maar de laatste paar keren werdt ik het pas op donderdag. Wat heb ik die woensdagen toch in de stress gezeten

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:53

Ik neem op donderdag de laatste pil en wordt dan maandagavond of dinsdagochtend ongesteld.

Ik slik btw de Microginon 30

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:13

kimmie1988 schreef:
Ik weet dat dit un wat ouder topic is, maar omdat er al zoveel topics zijn over de pil vraag ik het maar hier. Ik ben vorige maand begonnen met de Diane35, om mijn menstruatie wat regelmatiger te laten verlopen, ik was het meestal om de 2/3 weken. Nu ben ik dus sinds zaterdag gestopt. Ik was nooit echt heel erg ongesteld of zo. Dus ik word woensdag ongesteld, maar het is echt niet meer gewoon zo veel. Vanmiddag (2 uur geen maandverband verschoond, ik hoefde niet zo lang naar school) en er stond gewoon een vorm van die maandverband in me broek!!!!!! Het is echt niet gewoon meer, en die maandverband gebruik ik ALTIJD... Dus daar ligt het niet aan, iemand tips? Moet ik anders doorslikken, of om de twee weken stoppen?? Verward Lips are sealed Ik weet het echt niet meer...

Thnxx Kim


Ik slik ook de Diane35, had hier in het begin ook wat last van, dat m'n maandstonden feller waren dan anders... Maar dat is na een paar keer minder geworden bij mij...
En anders eens aan je dokter vragen of het normaal is ofzo...die weet het altijd het best.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:36

wkoekoek schreef:
Ik slik ook microgynon, en ik wordt pas op de 5e dag ongesteld Haha! Lekker relaxed, maar jammer genoeg ben ik wel de drie dagen ervoor niet lekker, en zeker een dag goed ziek. Buikpijn, misselijk, hoofdpijn... Frusty


Dan heb je waarschijnlijk een te zwakke pil. Microgynon 30 wordt over het algemeen als eerste voorgeschreven. Als je dan niet "klaagt" bij de huisarts dat ie niet goed werkt, dan blijf je die gewoon houden.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:45

Roos schreef:
Ik gebruik al sinds 80 jaar Diane 35, slik de laatste pil op vrijdag en word het dan woensdagmiddag meestal en dan duurt het voort tot maandag. Ik slik wel meestal drie stripjes achtereen, weet niet of dat 'mag' maar geen last van doorbraken tot nu toe en zwanger word je er ook niet van. Knipoog


Ik slik ook altijd gewoon een paar (2 of 3) stripjes door. Ik heb er echt geen zin in om na iedere 3 weken weer ongesteld te worden. Het schijnt ook niet nodig te zijn dat je iedere maand ongesteld wordt.

Bij mij duurt het ongeveer 3 à 4 dagen voordat ik ongesteld wordt.