Toen ik bij een stoplicht stond hoorde ik 2 kindjes tegen elkaar iets zeggen over een ontsnapte crimineel.. Dus ik vroeg of daarom die brug afgesloten was. Dat was dus zo, en het was beter als mensen binnen bleven had de politie gezegt volgens hun.. Waarom ze zelf onderweg waren geen idee, maargoed. Toen hoorden we ook schoten, vuurwerk volgens die kindjes. Wat dus later niet zo bleek te zijn.. Onderweg kwam ik nog meer politie enzo tegen. Toen helemaal omgefietst via de stad en toen nog verder om via een andere buurt zodat ik niet meer in de buurt van die brug hoefde te komen. Net bleek dus dat er idd bij die brug op de politie is geschoten, toen ik er gelukkig net 10 minuutjes weg was.. Vind het echt een eng idee, was op zoek naar het pontje, en dan was ik er dus precies langsgekomen, gelukkig kon ik die niet meer vinden.

Nieuwsberichtje:
http://www.dag.nl/10115557/NIEUWS/Artik ... olging.htm
Dr zijn er nog steeds een aantal niet gepakt, lekker idee ook. Maargoed, ze zullen nu wel niet meer in mijn buurt zijn denk ik..
Zouden ze bij alle auto´s eigenlijk moeten doen, want je wil dat nooit meemaken als automobilist lijkt me door halve zot uit je auto te worden gesleurd...
Het waren echt van die 'pang' geluidjes, echt schoten.. bah ik hoor het nog als ik eraan denk.. Weet nog wat ik dacht toen: 'Straks is er dus wel iemand door z'n kop geknald..' 
Zit je gezellig te tafelen, staat er opeen een flik met geweer voor je neus