Nogal geschrokken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nogal geschrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:49

Pff.. fietste vanavond van Sheila terug naar huis, zag al een politieheli en hoorde sirenes, en toen ik bij de brug kwam waar ik overheen moet zag ik dat de brug open stond met politie erbij en afzetlinten en alles, politie gebaarde dat iedereen snel weer terug moest van de brug vandaan. Dus ik maar een straat ingefietst naast de brug, wist even geen andere weg om thuis te komen. Na nog 2 keer fout gefietst te zijn maar naar de stad gefietst want via daar wist ik nog wel een weg.
Toen ik bij een stoplicht stond hoorde ik 2 kindjes tegen elkaar iets zeggen over een ontsnapte crimineel.. Dus ik vroeg of daarom die brug afgesloten was. Dat was dus zo, en het was beter als mensen binnen bleven had de politie gezegt volgens hun.. Waarom ze zelf onderweg waren geen idee, maargoed. Toen hoorden we ook schoten, vuurwerk volgens die kindjes. Wat dus later niet zo bleek te zijn.. Onderweg kwam ik nog meer politie enzo tegen. Toen helemaal omgefietst via de stad en toen nog verder om via een andere buurt zodat ik niet meer in de buurt van die brug hoefde te komen. Net bleek dus dat er idd bij die brug op de politie is geschoten, toen ik er gelukkig net 10 minuutjes weg was.. Vind het echt een eng idee, was op zoek naar het pontje, en dan was ik er dus precies langsgekomen, gelukkig kon ik die niet meer vinden. Nagelbijten / Gniffelen

Nieuwsberichtje:
http://www.dag.nl/10115557/NIEUWS/Artik ... olging.htm

Erna_

Re: Nogal geschrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:53

Gelukkig dat je veilig thuis bent gekomen.
Ik vind het ook maar een eng idee dat er een crimineel rondrijdt en aan het schieten is, terwijl je daar zelf op dat moment ook op je fietsje zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:06

Ja idd... Ik zat ook zo op m'n fiets van ja straks komt 'ie langs of rijd 'ie de weg af en fietspad op ofzo.. Kwam net op het nieuws ook nog wat over. Man uit z'n auto gesleurd en die auto gekaapt, en toen is er dus geschoten.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:08

Jemig dat is even schrikken! Fijn dat je inderdaad veilig thuis gekomen bent!
Lijkt me doodeng, want je kan echt nergens heen op een fiets, als ze bij je in de buurt komen! Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:09

Nee idd hou maar op. Nagelbijten / Gniffelen Ben echt blij dat ik zo vergeetachtig ben dat ik de weg naar het pontje niet meer wist. Schijnheilig Dr zijn er nog steeds een aantal niet gepakt, lekker idee ook. Maargoed, ze zullen nu wel niet meer in mijn buurt zijn denk ik..

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 22:11

Daarom was mijn treintraject afgesloten Nagelbijten / Gniffelen
Fijn dat je veilig thuis bent gekomen!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 09:07

Hmm was het daardoor ook extra drukker van de A8 naar de A7 toe vanuit A.dam Noord.. Ivm vriendlief me dat gister zo meldde van ´´het lijkt wel alsof nu veel drukker is dan normaal´´...Vriendlief zei al als ik dat van tevoren had geweten (ivm ie op zn werk nog gekeken had of file stond, en die stond er niet)...Want als ie dat had geweten was ie wel via Landsmeer,Den Ilp,Purmerland gegaan (sluiproute), niet iedereen mag daar doorheen ivm een flitser enkel alleen bewoners of mensen die rond die tijdstippen daar nog moeten komen...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 10:19

Gatsie wat eng, gelukkig was je op tijd uit de buurt, maar je zult maar tegen die crimineel aanlopen...
Daar wil je toch ff niet aan denken Scheve mond

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:51

Ach ja 1 ding is zeker een halve idioot zou nooit vriendlief uit zijn werk-auto kunnen sleuren en de auto vervolgens mee jatten, doordat de deuren automatisch bij weg rijden al op de vergrendeling springen... Haha! Zouden ze bij alle auto´s eigenlijk moeten doen, want je wil dat nooit meemaken als automobilist lijkt me door halve zot uit je auto te worden gesleurd...

Vriendlief die reed op de A7 gistermiddag tussen 16.30 en 17.15 hij zag welliswaar aan overkant van hem van snelweg veelal politiewagens met sirenes aan langs scheuren, hij dacht ooh zal daar in de bocht toevallig iets gebeurd zijn (de bocht van A8 naar A7 en andersom)...Overal zag ie politiewagens vandaan komen zelfs vanuit Landsmeer en zelfs ook aantal vanuit Hoorn...

Gelukkig ben jij ze nie tegen gekomen TS Knipoog

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:16

Dat was het dus!
Ik zag opweg naar mijn werk iets in de lucht hangen.. wat dus die hele is en ik dacht ook vuurwerk te horen.. Wat een naar idee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:19

Het klonk niet als vuurwerk. Het waren echt van die 'pang' geluidjes, echt schoten.. bah ik hoor het nog als ik eraan denk.. Weet nog wat ik dacht toen: 'Straks is er dus wel iemand door z'n kop geknald..'

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:22

Als je niet beter weet denk je dat het vuurwerk is Knipoog Dan denk je niet meteen aan schoten... tenminste ik niet

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 14:13

Ik hoorde het ook ja..
En moest ook helemaal omfietsen omdat die brug open stond, echt eng idee dathet hier bij ons is gebeurd.. brr !

Zag het gisteravond ook nog op shownieuws en teletekst staan.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:17

gatverdamme wat een rot idee.
Gelukkig maar dat je veilig thuis bent gekomen, denk er maar niet te veel aan.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:23

gelukkig dat je veilig bent thuisgekomen zeg!

Ik heb het eens gehad dat de politie in mijn tuin stond! Er waren toen 2 of 3 buitenlandse mannen ontsnapt en in mijn tuin gelopen en die van een buur wat verderop Clown Zit je gezellig te tafelen, staat er opeen een flik met geweer voor je neus Clown

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 11:07

__Possie__ schreef:
Ach ja 1 ding is zeker een halve idioot zou nooit vriendlief uit zijn werk-auto kunnen sleuren en de auto vervolgens mee jatten, doordat de deuren automatisch bij weg rijden al op de vergrendeling springen... Haha! Zouden ze bij alle auto´s eigenlijk moeten doen, want je wil dat nooit meemaken als automobilist lijkt me door halve zot uit je auto te worden gesleurd...

Dat lijkt me echt helemaal niks.
Zou het helemaal geen fijn idee vinden dat de deuren op slot springen.
Wil er ten alle tijden uit kunnen!

Hoe zit dat eigenlijk als je in het water terecht komt, blijven die deuren dan ook op slot? Nagelbijten / Gniffelen

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 11:14

Jeetje, dat lijkt me schikken zeg!
Gelukkig is het gped afgelopen en niemand gewond geraakt..
Ik begrijp alleen nog steeds niet dat er mensen zijn die dit kunnen! Ik bedoel dan de overvallers!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:05

Natasja91 schreef:
__Possie__ schreef:

Dat lijkt me echt helemaal niks.
Zou het helemaal geen fijn idee vinden dat de deuren op slot springen.
Wil er ten alle tijden uit kunnen!

Hoe zit dat eigenlijk als je in het water terecht komt, blijven die deuren dan ook op slot? Nagelbijten / Gniffelen

Daarom zit er een knopje onder de ingebouwde radio waarmee de bestuurder zelf de deuren weer kan openen en de deuren springen automatische op slot bij het weg rijden, maar aan de binnenkant een trekje aan de hendel aan de deur en de deur is open, hij springt echter bij weg rijden op slot aan de buitenkant dat er geen idioten zo ff bij als je stil staat je auto in kunnen stormen, alleen de bestuurder aan de binnenkant kan de deur open maken...

Het is een peugeot 207 de nieuwste..Want vriendlief vervoert namelijk ´´drugs´´ in de auto Haha! Dus pas maar op bokkers die over de A7, A8, A10 rijden Haha!