grrrrrrrr...ziggo word er gek van

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zappa

grrrrrrrr...ziggo word er gek van

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 17:43

Echt word zo gek van ziggo bah .

ik ben overgegaan van essent naar ziggo(automatisch) .
En had in beginsel niet veel problemen met ze , i net deed het prima en telefoon ook .
Nu werd ik op een keer gebeld door Ziggo (promotie ofzo) en daarmee werd mee een goedkoper
abbonoment aan mij aangeboden en dit alles dan in een alles 1 pakket
Hoewel ik altijd wel wat wantrouwend ben over de tel klonk het toch goed en ik wou dit wel hebben
Alles was prima en ik zou de bevestigingsbrief binnen 10 werkdagen in de bus hebben .
na 10 werkdagen nooit wat in de bus dus heb ik zelf maar opgebeld want wou het wel graag want
deze aanbieding was stukken goedkoper dan wat ik nu heb.
Blijkt dat de aanvraag niet was doorgekomen .
Oke goed kan een keer wat fout gaan , maar opnieuw aangevraagd zou wederom de brief binnen 10 dagen krijgen
en ja hoor weer niks in de bus na 10 werkdagen .
Ik heb ze toen via de site mij laten opbellen en bleek weer dat de aanmelding niet goed is doorgekomen .
De telefoniste heeft mij toen samen met mij nog een keer aangemeld want ik wou het echt graag hebben
wederom binnen 10 dagen zou ik een brief krijgen en driemaal raden ............. juist ja geen brief .

Voor de allerlaatste keer gebeld en wat blijkt nu ik kan helemaal geen alles in 1 pakket krijgen want ik neem geen televisie bij hun af .
Dit moet ik eerst apart aanvragen en zodra dat rond is kan ik een alles in 1 pakket aanvragen
Ik werd toch wel behoorlijk flauw en ben eens even mijn bankrekeningen gaan nasporen want ik betaal namelijk wel tv aan hun

Vandaag weer opgebeld waarom ik wel tv betaal aan hun maar het niet ontvang !
Nu blijkt dat ik nog tv voor mijn oude adres betaal waar ik anderhalf jaar geleden van verhuisd ben en netjes een
adreswijziging heb doorgegeven (anders kon ik nu ook niet hier i netten ) .
Maar ik kan wel tv kijken dus vroeg me af wie dat betaald dus mijn huisbaas gebeld en nu blijkt dat hij dat betaald en dat dat bij de huurprijs inzit
(haha dat wist ik ook niet , niks in contract erover maar mooi meegenomen natuurlijk)
ik heb nu dus anderhalf jaar tv betaald voor een ander zonder dat ik dat wist.
De telefoniste kon mij ook niet vertellen hoe dit kwam want ze kan niet zover terugkijken .

Ik betaal dus een bedrag voor niks aan hun plus dat ik mijn abbo niet kan veranderen in een goedkopere .
Ik ben zo flauw hiervan en ga morgen maar eens langs de rechtswinkel om een brief op te stellen aan ziggo
want het gaat om een behoorlijk bedrag voor mij .
En ook gelijk mijn tel kosten terug te vragen want die liepen door het naar hun toe bellen ook een beetje uit de hand .
en vanavond gelijk mijn abbo opgezegd want ik was al wezen kijken naar een andere leuke aanbieding .
Maar zo jammer vind ik het Ziggo had een potientiele klant maar ik ren nu hard weg voor hun .

Mars

Re: grrrrrrrr...ziggo word er gek van

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:47

Pfff wat een verhaal zeg!
Toevallig zag ik pas bij Radar iets over Ziggo, heel veel mensen die ontevreden waren over de service etc.
Je bent dus zeker niet de enige, al is het een schrale troost... ik hoop dat je met hulp van de rechtswinkel iets wijzer wordt en je tel kosten terugkrijgt.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 17:22

Ik weet dat het een oud topic is maar wat ik nu in de bus krijg !!!!!

Een factuur voor een heel jaar tv abbonement op mijn nieuwe adres !
ik heb dus een jaar betaald voor mijn oude adres en als klap op de vuurpijl mag ik nu in een keer voor een jaar televisie
op mijn huidige adres betalen waar ik geen eens televisie van ziggo heb !!!
Dit halen ze eind december van mijn rekening af .(wat een datum)

Rechtswinkel kon me nu in eerste instantie niet helpen
Moet eerst een bezwaar brief indienen en dan kunnen ze me helpen met een eventuele verdere procedure
Die eerdere bezwaarbrief was al de deur uit dus daar zit ik nu mee .
Een eventuele andere brief is natuurlijk nooit op tijd de deur uit dus daar zit ik met kerst .
Zit even met mijn handen in mijn haar nu.
Heb de klantenservice al gebeld maar die hebben geen verdere inzage , sterker nog de (trouwens zeer vriendelijke en geduldige telefoniste)
kan helemaal niks doen nu behalve mij aanraden om bezwaar in te dienen .

Ik sta gewoon te trillen van boosheid
ik kan niet 15,90 euro keer 12 in een keer missen straks (vooral niet in deze dagen als je er niet op rekent).
want waarschijnlijk moet ik wel gewoon betalen voor mijn bezwaar in behandeling word genomen .

Echt ben zo giftig nu #$%%$%&**&(&&%^!

Zo dat is er even uit
mocht iemand tips hebben , graag !!

*mocht iemand me kunnen helpen , ik kan de brief eventueel inscannen .

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:24

Pff noujaaa zeg, dat is natuurlijk belachelijk!
Ik kan me goed voorstellen dat je razend bent, zeker als ze het hele bedrag even van je rekening halen terwijl dit gewoon onterecht is.
Ik zou je graag willen helpen, maar ik zou echt even niet weten hoe. Vrees ook dat je idd moet betalen en dan pas bezwaar in kunt dienen, hoe rot het ook is.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 17:52

dank je wel

Het was ook niet echt om hulp te vragen (maar heeft iemand een tip is dat natuurlijk mooi meegenomen) , ben blij dat ik het kwijt kon

Man wat ben ik razend en het k lote is ook nog dat ik dit geld helemaal niet kan missen nu
maar ben echt bang dat ik moet betalen voor ik bezwaar kan maken
En daar kan ik nu echt boos om worden ik moet dus betalen voor iets wat ik al betaald heb en niet mijn fout is en dan ook nog in deze dure dagen
oei merk dat ik toch wel heel erg boos ben

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:22

Wij hebben ook bergen problemen met ziggo gehad. In een x weken geen internet meer etc,zijn nu dus ook overgestapt op kpn Lachen

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:30

Ik heb er een poosje voor gewerkt. Ik werkte toen voor de vragen over die overstap zegmaar. Ik kreeg ook vreselijk veel telefoontjes van mensen die een ander nummer zagen staan en die maar belde op hoop. Hier thuis hebben we er ook wel last mee, veel storingen enzo..

Je bent niet overgeschakeld trouwens maar Essent is samengegaan met een aantal andere bedrijven en heet nu dus Ziggo!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:45

Ziggo is prut. Zit al een week zonder internet. Had gebeld, maar kwam door "werkzaamheden". So what, ik betaal voor die bende, dus zorg maar dat het werkt.
Goddank hebben de buren een onbeveiligd draadloos netwerkje.

Volgend jaar stap ik over naar KPN of XS4All.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:49

Ik zou contact opnemen met de bank vermelden welk bedrijf en bedrag en dat dit niet van je rekenening mag worden gehaald.
Mocht dit toch gebeuren kan je het laten storneren, belletje is voldoende!

Bij mij haden ze twee maanden lang dubbel abbo geind, de eerste maand wist ik, de tweede maand niet.
Ik gebeld kon ik een betalingsregeling treffen Clown omdat zij hun admin niet op orde hadden.
Ik heb het laten storneren en de volgende maand zelf overgemaakt,

stoltur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:52

mmmm, klinkt bekend allemaal, wij proberen al een paar maanden van ons internet af te komen, we hebben ook tv van ze, maar het wil niet lukken om dit op te zeggen, op de 1 of andere manier snappen ze niet dat we wel tv willen maar geen onternet van hun. Ik heb zelf orange en daar ben ik zeer tevreden over. ( wij zijn gaan samenwonen, vandaar dat we 1 van 2en eruit wilden hebben, ziggo was gewoon duurder en langzamer als wat ik al had, dus ziggo eruit, tenminste, dat proberen we nog steeds)

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:56

jeetje wat stom!
zou inderdaad ook met de bank overleggen en gewoon weigeren te betalen belachelijk!!

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:26

Ik zou zeggen schrijf een heldere klachtenbrief, dat je teleurgesteld bent, en leg je verhaal uit. Als je alsnog klant bij ziggo blijft komen ze je wieweet wel tegemoet.

Ik werk als servicedesk engineer bij kpn, erg problematische klachten mag ik oplossen. Maar wanneer iemand een trouwe klant is mag ik leuke dingen terug doen.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 13:19

Ik was nog van plan om bij ziggo te blijven .
Maar geen haar op mijn hoofd die daar nu aan denkt .
Ze brengen me nu dubbele rekeningen in rekening waarvan ik 1 niet eens heb ontvangen en die ander gewoon onzin is want heb geen tv bij ziggo op mijn huidige adres maar nu halen ze het in hun hoofd om me een jaar tv in rekening te brengen waar ik niet eens een abbo bij hen heb.

Nu moet ik dus door hun fout 12 x 15,90 euro in een keer betalen in een tijd dat ik het compleet niet kan missen .
Nee hoor absoluut geen ziggo voor mij .

Daarbij ik moet nu alles recht breien en moeite doen omdat zij een fout maken sterker nog ik moet gewoon betalen voor hun fout
en ik ben gewoon ontzettend boos nu .

Eerst problemen om een alles in 1 abbo te krijgen (oke dat kan gebeuren).
Dan krijg ik te horen dat ik nog betaal voor mijn oude adres .
Omdat zij van systeem veranderd zijn is het niet goed doorgekomen , terwijl ik netjes alles heb doorgegeven .
(hoe kan ik anders op dit adres wel i net en telefoon van hun hebben) de telefoniste bevestigde dit ook .
en dan halen ze het in hun hoofd om me een jaarafrekening te sturen voor tv wat ik niet eens van hun heb !
Plus het jaar wat ik dus betaald heb voor mijn oude adres .
Conclusie : ik zou dus van hun 180 euro moeten terugkrijgen
maar in plaats van dat moet ik dat betalen .

Nee hoor echt geen ziggo meer voor mij .

Daarbij zit ik echt met mijn handen een beetje in het haar .
Ik moet eerst betalen voor ik bezwaar in kan dienen (naar wat ik begrepen heb , mocht dit anders zijn dan hoor ik het graag)
en dit is dus iets wat ik nu niet kan missen , deze maand is al duur genoeg .

Ik ga nu maar eens naar kassa , radar of de ombudsman mailen misschien kunnen zij me raad geven hoe dit op te lossen .

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 13:48

Bij ons is Ziggo ook erg traag in het verwerken van wijzigigen, alleen werkt dat voor ons dan weer net in het voordeel.

Wij hebben eind juni ons nieuwe huisje betrokken en glasvezel van ons brabant net aangevraagd. "Kon even duren" werd gezegd "waarschijnlijk september/oktober", dus wij waren erg blij dat de oude bewoners vergeten waren hun tv abonnement op tijd op te zeggen en we daardoor die 2 maanden nog tv konden kijken. Het is ondertussen half december en ze zijn deze week pas van ons brabant net langs gekomen om het kastje op te hangen, verdere aansluitgegevens hebben we nog steeds niet. Maar Ziggo zend nog steeds signaal door voor onze tv Clown

Mijn ouders die ook zijn overgegaan naar ons brabant net hebben trouwens al drie maanden op rij de incasso van Ziggo moeten storneren omdat Ziggo was vergeten deze stop te zetten.

Ik heb er nog even over zitten te denken om in afwachting van ons brabant net tijdelijk ziggo oid af te sluiten, maar na al die klachten die ik voorbij heb zien komen heb ik daar maar vanaf gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:56

Ik wacht inmiddels al 3 maanden op het kastje voor digitale televisie bij ziggo.. en elke keer de mededeling dat het al lang opgestuurd is.. vraag me af waar het dan is.. buren hebben het niet, die hebben niet eens ziggo..

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:58

Nerwen schreef:
Volgend jaar stap ik over naar KPN of XS4All.

XS4All, één tip; niet doen Lachen
Wát een drama zeg!
Wij hebben sinds we dit hebben afgesloten al problemen met het internet, traag en ligt er regelmatig een dag uit.
Vandeweek lag het internet er weer ineens uit (maandag) dus wij gebelt: "ja keer de knop aan en uit zetten *ben ik dom ofzo Verward *
En als het niet opgelost is morgen maar terugbellen" De volgende dag weer gebelt, na een uur!! werd er gezegt: "ja dan is dat uw probleem" en vervolgens werd de hoorn erop gegooit ! Boos!

Dankzij een vriend hebben we nu sinds vandaag weer internet, maar XS4All, nee voor hier niet meer hoor, wat een service zeg Boos!
*weet nu trouwens wel dat Ziggo dus ook niet is, TS succes ermee, weet hoe het is om van het kastje naar de muur gestuurd te worden ...

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 19:25

Hier geen problemen met Ziggo.
Een keer een probleempje omdat mn digikastje kapot was. Kreeg n nieuwe opgestuurd nadat ik de mijne had opgestuurd (duurde n tijd vanwege n miscommunicatie) en mn nieuwe kastje was bij de buren afgeleverd, maar had geen bon van de tnt in de bus, dus wist t niet. Gelukkig heb k lieve buren die t komen brengen. Haha!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:03

mijn ouders hebben totaal geen problemen met Ziggo.. Ikzelf heb 3 weken geleden digitaal tv aangevraagd en ik zou binnen 2 weken de smartcard thuis krijgen. Vrijdag belde ik op om te vragen hoe lang het nog zou gaan duren omdat ik het allang thuis zou moeten hebben gekregen.. De man zei dat in de computer staat dat ik het gisteren binnen zou krijgen.. En nu heb ik nog niets :S Ik denk dat ik morgen maar weer naartoe ben en dan wil ik alle telefoon kosten vergoed hebben !!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:18

Mijn bloed gaat koken bij het horen van de reclame van Ziggo of de naam Ziggo of van dit topic bijvoorbeeld.
Kan geen Ziggo meer horen! Vreselijk! Heb TV en Internet van hun en ben in augustus verhuisd. Wat een RAMP! En torenhoge telefoonkosten! En niet 1 keer ging iets fout nee het kon NOOIT goed gaan!
Sorry, ik houd er nu over op want anders wordt het te erg. Ik ben redelijk boos op Ziggo!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:53

Ziggo........... ZIKGO

Heb zooooooooooooooveel problemen gehad op mijn oude adres, met verhuizing e.d. ben diverse malen voor leugenaar uitgemaakt en heb ze nu klem Nagelbijten / Gniffelen dat mijn internetaansluiting niet werkte zou komen door onkundig aansluiten, dus mevrouw wij sturen een monteur maar dan moet u wel betalen waarop ik antwoorde oke goed, blijkt het andersom gaan jullie al mijn gemaakte kosten voor jullie slechte service, slechte bereikbaarheid en fouten in de aansluiting betalen en je raad al waar het probleem zat Nagelbijten / Gniffelen ziggo moet wel werkende modem's opsturen en geen kapotte dus ziggo is de mijne Nagelbijten / Gniffelen

Edit: verhuizing doorgeven was onmogelijke zaak, aansluitingen opzeggen was onmogelijk zaak maar een nieuwe aansluiting was binnen no time geregeld ROFL

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:55

Ook hier nekharen die beginnen te rijzen als ik de naam Ziggo hoor, dus zal daar maar even niet te veel op ingaan.
Maar ik begrijp je woede, laat ik dat dan zeggen Haha!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 21:56

Ik heb eigenlijk nooit problemen met Ziggo.
Sterker nog, Ziggo is als beste uit de tests gekomen van de consumentenbond Haha!

Maar ik kan me voorstellen dat je er op dit moment niet blij mee bent!

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:28

Ik heb ook 'problemen' met ziggo. Ik heb het abonnement opgezegd en dat zou per eind november aflopen maar voor december werd het weer afgeschreven. Ik heb er een stevige mail achteraan gestuurd en haal gewoon elke keer het geld terug. Dit gedoe hebben we eerder gehad met @home, heeft echt heel lang geduurd. Na een half jaar belden ze ons toen op, nu betalen of anders sluiten we jullie af Clown

Succes met het oplossen! Het probleem is dat voor analoge televisie geen andere aanbieders zijn bij ons en digitaal hebben we hier nog niet. Heel irritant van die alleenheersers!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:39

Hier nog zo een die begint te koken bij de naam Ziggo... Ik had een compleet abbo aangevraagd bij @home, maar bleek uiteindelijk op mijn adres niet te kunnen. Ik dus weer opgezegd, opzegbrief ed allemaal gekregen en geld retour. Vervolgens krijg ik aanmaningen van hun, eindelijk klaar, gaat t over in Ziggo, beginnen ze weer opnieuw... zucht.. Heb de hele boel laten blokkeren bij de bank, en hoop dat ik eindelijk eens uit het systeem word gehaald, heb nu 4x gebeld, in totaal 3,5 uur aan de tel gehangen, iedere keer werd er gezegd van nu moet het klaar zijn, maar geloof dr nog niet helemaal in.... Binnenkort nog maar weer eens even een keer checken, just in case...

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 22:42

ik vind de klantenservice en bereikbaarheid ronduit waardeloos, heb dat ook schriftelijk p post e-mail en zelfs hyves ( directeur KS zit op hyves haha dom) gemeld, nu doet alles t weer naar behoren, tijd zal t leren verder