scooter ongeluk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Kirsten__

scooter ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 17:15

ik moest om half 11 op school zijn,maar ben daar nooit aangekomen.
ik reed net weg van huis en toen gebeurde het.
ik reed in een onoverzichtelijke bocht en zag een auto pas op het laaste moment uit een woonerf komen.
de bestuurder van de auto zag mij ook pas op het laaste moment.
ik vol in de remmen,en ga met ong 30 km per uur onderuit.
eerst dacht ik,ik sta op en rij verder,maar dat ging niet me linker arm wou niet mee werken en deed zeer.
mij moeder had ik gebeld toen ik daar op de grond zat,die was er al snel want ik was niet veer van huis.
omstanders hebben mij geholpen en gerust gesteld want ik was/ben heel erg geschrokken.
ook hebben ze mijn scooter weer recht op gezet.toen was de schade goed tezien(zie foto's)
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-78YVUULX-1.jpg
mijn moeder was ondertussen ook aan gekomen,en samen zijn we naar huis gelopen.
en eenmaal thuis naar de dokter gereden,daar vertrouwde de dokter me linker arm niet.
dus wij naar het ziekenhuis voor foto's,daar bleek uit dat ik niks gebroken heb.
maar wel me arm vanaf met elleboog t/m me schouder vlink gekneust.
zit nu in een mitella,en moet rust houden(word voorlopig niet paardrijden)
maar ga vanavond wel even naar me verzorgpaardtjes toe.

moest het gewoon even kwijt
groetjes kirsten

Limoen

Re: scooter ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:19

hee oliebol man !
is echt *** he vallen! ben vorige week dinsdag ook onderuit gegaan met mn scooter ook niet zo hard 25/30 km/h. ben op mn knie gevallen en begint steeds zeerder te doen. vanmiddag naar ziekenhuis geweest foto's laten maken dachten ze eerst dat mn knieschijf kapot was en nu weer niet ik snap er niks meer van doet wel heeel erg zeer!
succes ! en hoop ook dat je scooter weer snel heel is en je arm Lachen

samp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:30

Ik hoop voor je dat alles snel weer goed komt.
Is de bestuurder van die auto wel uitgestapt of doorgereden?

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 17:35

hij is wel uitgestapt maar teon er andere mensen bij me waren reed hij ook gauw weer weg want hij had een afspraak of zo iets

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 17:42

Oh das ook lekker, zou het wel zo netjes gevonden hebben als ie wat langer gebleven was Lachen

Beterschap in ieder geval

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:22

Jeetje, dat is schrikken meid,
gelukkig geen grote verwondingen, al is een kneuzing ook behoorlijk pijnlijk natuurlijk!
Sterkte ermee, balen dat je nu even niet kunt rijden Ach gut

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:31

kisjuh schreef:
hij is wel uitgestapt maar teon er andere mensen bij me waren reed hij ook gauw weer weg want hij had een afspraak of zo iets

heb je wel adres gegevens van hem enz?
want is geloof ik strafbaar om daarna weg te rijden.. *kan miss zijn dat ik nou iets verkeerds zeg omdat ie wel is "uitgestapt" ....

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 21:17

ik heb geen gegevens en/of kenteken.
maar bedankt voor je tip.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:23

Had toch wel gegevens gevraagd en politie er eventueel bij gehaald.
Er moeten tenslotte gegeven over en weer gegeven worden voor de verzekering.
uit je verhaal haal ik dat hij schuldig is dus moet zijn verzekering jou scade betalen (of je moet het zelf graag willen doen)
Als je weet wie het is en waar die woont zou ik als ik jou was nog even langs gaan om alles goed af te handelen

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:29

Wat zal je geschrokken zijn, zeg!

Maar afspraak of niet, ik vind het ook niet zo netjes dat die man niet bij je gebleven is tot je opgehaald werd.

Het is zo te lezen zijn fout, dus probeer zeker de schade op hem te verhalen.

Hopelijk geneest je arm vlot, zodat je weer naar de paarden kan. Sterkte!

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 21:45

ik was op dat moment zo geschrokken dat ik daar niet aan gedacht heb,en jammer genoeg weet ik niet waar meneer vandaan komt of woond

maar bedankt voor de tips

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:49

Misschien even dat woonerf rondlopen, misschien herken je de auto

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:51

En anders even ergens aanbellen, je schrijft dat omstanders je geholpen hebben. Grote kans dat daar ook mensen bij waren die daar wonen, het gezien hebben en je verder kunnen helpen.
Rondlopen op dat woonerf is ook een goede tip. De auto zal toch ook wel schade hebben.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:53

Jeetje dat is ff schrikken zeg! Gelukkig ben je er zelf relatief goed vanaf gekomen!! Wat een klootzak zeg, die bestuurder, om gewoon weg te rijden *want hij had een afspraak*...
Officieel gezien is ie nog strafbaar ook, doorrijden na een ongeval.

Hoop in ieder geval dat je arm snel geneest zodat je weer lekker kunt paardrijden Lachen

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:05

neverstop schreef:
kisjuh schreef:

heb je wel adres gegevens van hem enz?
want is geloof ik strafbaar om daarna weg te rijden.. *kan miss zijn dat ik nou iets verkeerds zeg omdat ie wel is "uitgestapt" ....

je heb het inderdaad mis Knipoog
Paar jaar terug ben ik ook aangereden , ik op de fiets door een man met een auto.
Man is uitgestapt heeft me verrot gescholden en weg gereden vervolgens ben ik met paps en mams naar het politie buro gegaan en daar zeiden ze mij ; meneer is uit gestapt dus is niet door gereden na een ongeluk dus heeft verder niks verkeerds gedaan. Slapen
Rechtssysteem van NL Verdrietig

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:06

SamSter schreef:
je heb het inderdaad mis Knipoog
Paar jaar terug ben ik ook aangereden , ik op de fiets door een man met een auto.
Man is uitgestapt heeft me verrot gescholden en weg gereden vervolgens ben ik met paps en mams naar het politie buro gegaan en daar zeiden ze mij ; meneer is uit gestapt dus is niet door gereden na een ongeluk dus heeft verder niks verkeerds gedaan. Slapen
Rechtssysteem van NL Verdrietig

Dat is dus écht bizar Scheve mond

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:11

Ik weet wel wat je mee maakt.
Ander half jaar geleden was ik op weg naar me paard en in een flauwe bocht keek ik achterom (heel dom),verloor de macht over me scooter en reed de berm in.
Me scooter bleef daar netjes liggen maar ik schroof door over de weg tegen een boom.
Bewusteloos geraakt en door mensen uit de buurt opgevangen.

Schade aan me scooter was dr bijna niet alleen veel blubber en 2 kleine krasjes.
Schade aan mezelf : 2 weken ziekenhuis , 6 weken met krukken omdat achter me knie schrijven veel vocht zat een een bot splinter los was gekomen, 2 Ribben gekneust en me schouder was uit de kom en een stukje was afgebrokeld van me bot, Heel me hand en me heup lag open Clown .

En zelf nu heb ik lichamelijk nergens last van alleen nog littekens maar ik stap niet graag op mijn eigen scooter in een bocht rij ik ongeveer 5 KM Verdrietig .
Maar pak ik de scooter van me moeder heb ik nergens last van dus zit denk ik gewoon tussen me oren dat ik mijn scooter "eng" vind ofzo.

Heel veel sterkte en hoop dat je gewoon weer zonder angs op je scooter stap en dat je lichamelijk niet veel last heb. Vriendjes zijn?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:21

Bah dat is echt schrikken zeg, sterkte ermee!

Ik had 2 jaar geleden ook zo iets. Reed over een fietspad met daarnaast een 80 km-weg. Toen kwam er uit een uitrit een auto en die wilde snel de weg op rijden. Op het moment dat ik langsreed kwam hij een stukje naar voren. Dus reed volop tegen zijn voorbumper en werd zo op de 80 km-weg geslingerd. Mijn knie had een flinke klap gemaakt en zaten 3 zeer diepe sneeën in. Dus met de ambulance afgevoerd. Kreeg 9 hechtingen in mijn knie, gelukkig verder niks binnenin beschadigd. Alles is netjes met de verzekering geregeld en heb alle schade teruggekregen.

Nu na 2 jaar ben ik nog steeds heel voorzichtig met auto's die uitritten uit komen. Ik rem liever af totdat ik zeker weet dat ze me zien dan dat ik doorrijd. Over diezelfde weg rijd ik ook nog dagelijks en heb daarna 2 keer weer gehad dat auto's mij niet zagen en ik (door mijn voorzichtigheid) altijd op tijd kon remmen. Nu is dat wel een beruchte weg want mijn zus heeft daar ook 2 keer precies hetzelfde ongeluk gehad (1 keer minder ernstig, 1 keer wel ernstig waar ze nu nog steeds vaak last van haar knei heeft). Probleem daar is echt dat auto's liefst zo snel mogelijk de weg opdraaien omdat er daar gruwelijk hard gereden wordt en erg druk is, sja dan letten ze niet genoeg meer op het fietspad.

__Kirsten__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 22:31

jeetje als ik jullie verhalen lees,dan vald mijn verwonding reuze mee.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 22:34

Dat was zeker schrikken Kirsten!!! Ach gut
Ik ben ook wel eens onderuit gegaan omdat een auto mij te laat zag en andersom. Ik had alleen een gescheurde broek en een bloedblaar op mijn knie. Gelukkig maar dat je niets gebroken hebt. Sterkte!