Nieuwe start,nieuwe dingen doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Nieuwe start,nieuwe dingen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 08:38

Zondag middag is er voor mij eindelijk een eind gekomen aan een hele nare periode die anderhalf jaar heeft geduurd. Heb al die tijd met een jongen lopen kloten elkaar aantrekken en afstoten maar eigelijk elkaar pijn gedaan.
Deze keer stonden we er beide achter dat het niet goed voor hem was en niet voor mij. Het was beter dat we zonder elkaar door gaan en doen als of we elkaar maar niet hebben gekend. Natuurlijk is dat niet mogelijk want er is veel gebeurd. Maar zelfs voor mij is het voor het eerst echt klaar. Tuurlijk komt hij afentoe nog ff in mn hoofd naar boven. Maar dat slijt wel daar ben ik zeker van

Alleen voor mijn gevoel is dit een nieuwe start voor mezelf en komt er een deel meer rust in mijn leven. En vooral al die ruzies en verdriet wat er was..Is ook voorbij. Maar aan de andere kant wil ik ook meteen gewoon nieuwe dingen oppakken in mijn leven gewoon wat heel anders voor mijn gevoel is het dan nog makkelijker te vergeten wat was.

Ga zoiezo met een vriendin naar de sportschool samen fitnissen maar iemand anders nog leuke ideen of andere dingen die jij gedaan hebt toen je zoiets had en nu voor mezelf overnieuw.Vernieuwend Lachen?

Rebel_Jits

Re: Nieuwe start,nieuwe dingen doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:20

Nieuw kapsel, nieuwe garderobe? Even lekker de stad in en nieuwe spulletjes kopen (liefst natuurlijk in de uitverkoop).
Of jezelf even lekker verwennen bij een kuuroord ofzo.

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:43

lekker veel naar de paarden gaan..eet lekkere dingen..zorg dat je veel met vrienden/vriendinnen bent;)

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:48

Ik kreeg ook ineens vreemde neigingen zoals een hald jaar op een ranch gaan werken enzo terwijl ik eigenlijk altijd heimwee heb haha. Ik wilde gewoon heel erg alleen zijn, en heb mezelf in die behoefte kunnen voorzien.
Paardrijden is heerlijke therapie, op een paard vergeet je dikwijls alles en dat maakt je hoofd lekker leeg.
En ja shoppen enzo inderdaad, doe eens iets geks en verwen jezelf eens een beetje, ga jezelf niet zielig vinden uiteraard maar eventjes mag je wel dubbeldikke aandacht aan jezelf geven.
Voor mij was het een periode van mezelf opnieuw leren kennen en ben er zoveel zekerder van geworden, ik weet nu wie ik echt ben en dat dingen ook heel leuk zijn en niet altijd heel moeilijk. Ik wist het ook zeker dat het tussen ons over was, tot we na een half jaar lekker alleen-zijn en zelfontplooing (hoe schrijf je dat?) erachter kwamen dat we wel samen konden zijn, maar we hebben ons eigen leven behouden.
we zijn nu gelukkig samen en niet meer ongelukkig samen.
want beter gelukkig alleen, als ongelukkig samen.

daar voeg ik dan nog aan toe: beter gelukkig samen, als gelukkig alleen!

NoiRaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:49

Rebel_Jits schreef:
Nieuw kapsel, nieuwe garderobe? Even lekker de stad in en nieuwe spulletjes kopen (liefst natuurlijk in de uitverkoop).
Of jezelf even lekker verwennen bij een kuuroord ofzo.

Jezelf verwennen met nieuwe dingen kopen werkt bijna altijd toch ?
ik zou gewoon idd lekker de stad in gaan met vriendinnen ...