Krassen op gsm.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Krassen op gsm.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:12

Hallo iedereen, ik zat met een vraagje..Lachen
Ik heb een zilveren Samsung SGH-D520. Deze heb ik van mijn vader gekregen nadat hij een nieuwe gsm kocht. Ik vind het een super fijne telefoon. Maarr hij zit vol krasjes op de lak zeg maar, je ziet dus echt het witte onder het zilvere. Een tut als ik ben vind ik dit gewoon niet mooi. Bloos Ik wil de gsm niet weg doen omdat ik er hartstikke tevreden mee ben. Nu is mijn vraag of er bepaalde producten zijn om dit te herstellen of er mischien winkels zijn die de lak van een gsm kunnen 'overdoen'. De krasjes bevinden zich dus bovenaan de schuif, boven de microfoon en aan de onderkant van de telefoon. En op het batterijklepje zit een grote witte vlek waaraan je kunt zien waar iedere keer dat klepje is open is geschoven. Clown
Iemand met hetzelfde probleem of eventuele suggesties?
Ik hoor het graag, ik woon trouwens in midden Limburg voor het geval iemand daar iets weet liggen.
Groetjes Lara! Lachen

Coconut

Re: Krassen op gsm.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:13

Gewoon een nieuwe cover kopen voor je telefoon en dan hem in een hoesje doen Knipoog

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:14

Gewoon spuiten met een spuitbus is ook nog een mogelijkheid. Wel de goede pakken.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:17

Niine schreef:
Gewoon spuiten met een spuitbus is ook nog een mogelijkheid. Wel de goede pakken.

Whaaaah!! Ik heb een LG-Shine. Diene is heilig. Ik zou dus nooooooit zoveel lef hebben om dat te doen Gestoord

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 20:20

@_Skess_: ik denk niet dat ze losse covers verkopen voor dit model..

@Niine: dat is wel een goed idee eigelijk.. Alles goed afplakken en er dan met autolak overheen. ROFL Zou kunnen werken maar ik ben bang dat dat straks in gaatjes kruipt waar het niet hoort..