ja dat is mijn vraag, is het voor aandacht of waar is het voor?
ik kreeg gisteravond een mailtje van mijn ex hoe het met me ging enz en dat het lang geleden was dat ie me gesproken had. terwijl ik dacht dat ik hem vrijdag gesproken had toen ie op msn van een vriend van hem was. daarbij werd gezegd dat hij (ex) met me wilde praten en dat ze meteen naar me toe kwamen dat het mn laatste kans was om hem te zien, dat hij me anders blokkeerde. dus ik heb teruggemaild naar mn ex dat ik dacht dat ik hem gesproken had maar dat ik het misschien beter via de telefoon uit kon leggen en dat ie zijn nummer dan maar even door moest mailen. ( mn telefoon was gejat dus alle nummers kwijt, waaronder die van hem.) ik kreeg een mailtje terug dat ie er weinig van snapte maar dat ik hem maar even moest bellen morgen ( vandaag dus).
afijn sinds het uit is 2 weken daarna is hij ( zegt ie allemaal) het huis uitgezet bij zijn pleeggezin en woont ie overal en nergens bij vrienden. hij gaat niet meer naar school, heeft geen werk. maar heeft wel een meisje wat de H.oer? zou spelen in amsterdam waarbij ze 5000 euro per maand verdiend en waarbij de helft voor hem zou zijn? raar verhaal wat ik erg in twijfel trok toen ik dat hoorde via die vriend van hem.
ik heb hem vanmiddag gebeld en gevraagd hoe het nu precies zat, hij was niet bij die vriend geweest zei die maar heeft wel gezegd tegen die vriend dat hij mij nog een keer wilde zien. vervolgens gepraat hoe het ging met elkaar enz. daarna werd ineens de verbinding verbroken en wilde ik hem terugbellen maar nam hij niet meer op. half uur later kijk ik op mijn mail en zie ik een mailtje van hem staan dat alles gelogen was, dat hij gewoon nog in zijn pleeggezin woont enz. dus ik bel hem terug en zeg hoezo lieg je? zegt ie ja weet ik niet ik praatte mee met die vriend enzo. daarbij kreeg ik dus een onduidelijk verhaal te horen met niet echt een reden erin. hij wist het zelf ook niet zei die.
maar waarom zou hij alles bij elkaar liegen, met die vriend van hem? ik weet dat die vriend veel invloed op hem heeft, maar waarom zou die vriend zich ermee bemoeien als het uit is? waarom intressant proberen te doen? of is het een vorm van aandacht willen krijgen (op een negatieve manier)?
ik heb nog gevoelens voor mijn ex, dit weet hij niet maar die vriend van hem wel.