Internet/bellen/tv van Tele2, ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Internet/bellen/tv van Tele2, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:06

Aangezien ik echt helemaal klaar ben met Sicko ( Ziggo ),
wil ik overstappen naar een andere provider...

Maar, ik zie inmiddels door het providerbos de bomen niet meer Clown
Na wat vergelijk site's bezocht te hebben, lijkt Tele2 het voordeligste... ( internet, bellen & Tv plus )

Maar goed, is dit ook zo? Mensen met ervaring met deze pakketten van Tele2?
Zie ik dingen over het hoofd?

secricible

Re: Internet/bellen/tv van Tele2, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:09

ik heb ervaring met Tele2 bij mijn ouders, en die ervaring was HEEL slecht. We hebben zo'n 6 weken zonder telefoon gezeten..

Mijn ouders gingen op vakantie en de dag erna sloeg de bliksem in de bij de buren. Gevolg was dat niets het meer deed. Dag erna is KPN gekomen om de boel te repareren in de hele straat, behalve bij ons, want dat moest Tele2 doen. Tele2 weigerde echter iets te doen, en gooide de schuld op KPN (waarom? Al sla je me dood, want we hebben geen KPN). Mijn ouders hebben besloten te wachten tot ze terug waren van vakantie (mijn broer kon niet alles regelen), maar ook daarna werd er niets gedaan bij Tele2. Overstappen kon niet, want dan moest de boel eerst gemaakt zijn door de Tele2.
Gevolg was dus 6 weken geen telefoon (ouders zijn 2 weken op vakantie geweest), totdat een andere (!!) telefoonmaatschappij besloten heeft ons abbonnement over te nemen en dus de boel te repareren, terwijl de kosten eigenlijk door Tele2 gemaakt hadden moeten worden.
Klantenservice gaf constant aan dat er binnenkort iemand zou komen overigens, maar een precieze datum hadden ze niet. Ons doorverbinden met iemand van de technische dienst of desnoods iemand van de leidinggevende konden ze niet, dat mochten ze niet. Als mijn vader aan bleef dringen, of boos werd, werd de hoorn er op gegooid. Echt schandalig.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:30

Ja!
Ik had een LG, echt die is dus nu ingenomen?! en vernietigd door de fabriek, omdat hij kapot was, en de reparatie kost zon 150 euro, als je hem terug wil zeg maar..
nou, sorry maar daar halen we wel een nieuwe mobiel voor!
Abonnement is ook behoorlijk duur.
Dus zodra dit abonnement is afgelopen, gaan wij over op pre paid of een andere provider Lachen

Miss_MC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 18:33

wij hebben hier: internet en telefoon van Tele2 en hebben nergens last van.
Bij mijn vriend thuis is er: internet, telefoon en digitale televisie van Tele2 en ook daar nergens last van.
Dus wij hebben gelukkig goeie ervaringen met tele2 en de service is ook goed.
Ziggo is een heeeel slecht bedrijf en ben blij dat we die niet meer hebben.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:09

wij hebben nu Ziggo, en heb toch 1000x liever Ziggo als Tele2. Ik neem de momenten dat de televisie besluit de boel af te kappen wel voor lief, beter als 6 weken geen telefoon.

Countrygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 20:12

Mijn vriend heeft ook bellen en internet van tele2 en hier ook nog nergens last van gehad. Ik vind wel dat als je ze opbelt je altijd heel lang aan de telefoon hangt voordat er eens eindelijk iemand opneemt! Verder hebben we hier geen problemen mee.

Een vriendin van mij heeft dit ook en die had hier wel veel problemen mee gehad. Onder andere dat ze een tijd zonder internet en telefoon heeft gezeten en een ontzettend slechte service. Ze is nu ook overgestapt op een andere..

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:56

LZP -> TV

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:49

Countrygurl schreef:
Mijn vriend heeft ook bellen en internet van tele2 en hier ook nog nergens last van gehad. Ik vind wel dat als je ze opbelt je altijd heel lang aan de telefoon hangt voordat er eens eindelijk iemand opneemt! Verder hebben we hier geen problemen mee.

Een vriendin van mij heeft dit ook en die had hier wel veel problemen mee gehad. Onder andere dat ze een tijd zonder internet en telefoon heeft gezeten en een ontzettend slechte service. Ze is nu ook overgestapt op een andere..

Probeer de Sicko klantenservice eens te bereiken Haha!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 00:21

Ik wil ook overstappen naar Tele2 omdat Sicko gewoon beláchelijke prijzen rekent.
Ik zit al een aantal jaren bij deze provider en als alles het eenmaal doet, dan doet het ook wel goed, maar het is gewoon een drama om alles in 1x perfect op elkaar afgestemd aangesloten te krijgen. Ik denk dat je daarin bij elke provider gewoon net geluk moet hebben.

Bij Sicko heb ik momenteel digitale TV, vaste telefoon en internet (oude Power) en ben maandelijks zo n 80 tot 90 eurootjes armer.

Digitale TV ga ik van KPN nemen (digitenne). Lekker makkelijk dus.
Mijn vaste gaat eruit want ik heb een hoger mobiele abo bij Tele2 lopen. Ik ben altijd bereikbaar mobiel via Tele2 en niets te klagen erover. Verloopt altijd goed en soepel, goed bereik en eigenlijk nooit problemen gehad.

Heb rondgevraagd naar de ervaringen van anderen op het gebied van internet en behalve hier en daar klachten over de duur van het aansluiten van het gevraagde, hoor ik verder geen gebruiksproblemen.

Ik ga dus zsm weg bij Sicko en stap over naar Tele2 internet met TV van KPN Digitenne. En dan gewoon even duimen dat de aansluiting zonder problemen gaat verlopen. Als het eenmaal draait, draait het ook goed dus daar heb ik wel vertrouwen in.
De 20 mB is geen garantie maar mijn buurman heeft zo n een gemiddelde van 18 mB en dat ten opzichte van mijn (oude Power) abo bij Sicko voor 18,3, mwah, lever ik die 0,3 graag op in voor een paar tienen goedkoper hoor!