We noemden het eiland Molokai, een eiland in de Stille Oceaan (zo heet de Pasific Ocean toch in het Nederlands? Het is namelijk een opdracht voor Engels, dus alles in het Engels gedaan
), wat nog erg puur en minder ontwikkeld was. In het oosten bergen en in het westen wat lager gelegen.Vanochtend typete ik voor de grap Molokai in op google, om te zien of er iets uit zou komen, en ja!
Er blijkt een eiland te bestaan dat Molokai Island heet, en ook op precíes dezelfde plek ligt als waar wij onze Molokai wilde hebben. Alsof dat niet freaky genoeg is, is het in het oosten óók het bergachtig en in het westen óók lager. En ook dit eiland is erg langzaam ontwikkeld.
Waarschijnlijk zullen mensen nu zeggen dat dat ons onderbewuste is geweest, en misschien komt die naam daar inderdaad uit voort, maar ik geloof echt niet dat de plaats zo precies hetzelfde zou kunnen zijn daardoor, laat staan de rest...
Toen ik dit dus ontdekte meteen mijn vriendin gebeld terwijl ik helemaal kippenvel had...
Ik hoef verder hier ook geen verklaring voor, maar ik vind het gewoon een grappig (of beter gezegd: vreemd) verhaal dat ik even met jullie wilde delen