Raar hoor, die mannen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Kissie_

Raar hoor, die mannen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 17:52

Hai lieve bokt mensen,

Ik zit een beetje in de knoop met mijn vriend. Gisteren vierde een vriend van hem zijn verjaardag,
het was opzich wel gezellig. Lekkere drankjes en een goeie film. Lachen Mijn vriend zat de hele avond zo
moeilijk te kijken en diep te zuchten, dan vraag ik of er iets is en dan is er opeens niks. Terwijl ik wél altijd moet zeggen wat er is. Scheve mond Aan zijn gezicht te zien, leek er wel iets aan de hand te zijn.. Maar ik kreeg het er gewoon niet uit.

Toen de film af was gelopen, ging er de vraag rond of er iemand morgen naar Peco ging (Peco is een klein uitgaans centra in de buurt) Het thema is '' Back to the 90's ''. Mijn vriend die wilde wel, wat opzich eigenlijk best wel vreemd is. Want hij heeft mij wel eens verteld dat hij het daar niet leuk/gezellig vond, en dat hij daar ook niet meer heen wilde. Dus ik vroeg aan hem: '' Waarom ga je naar peco, als je het daar niet gezellig vind? '' Waar op hij reageerde: '' Om te zuipen. '' Yeah right Koe

Vandaag stuurde ik hem een smsje of hij vanavond nog wat ging doen. Ik kreeg direct antwoord terug, hij vertelde dat hij het nog niet wist. Er werd er 1 lichtelijk geirriteerd toen ik zei dat ik naar Peco wilde.

De licht gerirriteerde persoon moet ik dus voorstellen ik stelde hem gewoon een normale vraag, en dan ben ik volgens hem gerirriteerd. Scheve mond

Hebben jullie een oplossing/raad/advies?
Op dit moment weet ik het ook even niet meer.. Verdrietig

Groetjes,
Kirsten

Dreamer_S

Re: Raar hoor, die mannen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:20

Geen idee, misschien had hij gewoon zijn dag even niet.. kan je welleens hebben toch?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:23

Hmm, beetje vreemde reactie van 'm. Ik denk toch echt dat je hem zelf even moet vragen. Wij kunnen je vanaf hier ook niet helpen & weten ook niet wat hij denkt, kennen hem niet persoonlijk etc.

india

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:25

ken dit ook,
weet niet wat er aan te doen is,

eens een keer over praten als het weer normaal lijkt?

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 18:28

Waarschijnlijk gewoon even zen dag niet zoals Silvaantje zegt?
En anders gewoon eens vragen als alles normaal lijkt ja..