Wardie, dat stemt me al iets gerust..
Het blijft heel moeilijk mis mijn vader enorm, nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik zelf tja hoe moet ik het uitleggen tis moeilijk uit te leggen
volgens de doktoren was de infarct in de hersenstam en dat was/is zoiezo fataal.. tis gewoon moeilijk mijn vader lag daar maar op de kamer (hij had hele erge hoofdpijn) ze bleven alleen zijn hart goed in de gaten houden hij had 3 maand ervoor een hartinfarct gehad (hier na was er zo weinig hulp voor hem hij moest naar een revalidatiecentrum maar dr was nergens plaats) niemand die naar zijn hoofd keek ik was bij hem hij maakte grapjes en liet niet merken dat hij pijn had.. hij vroeg zelfs om zijn schoenen zodat hij de volgende dag met mensen in de gangen een praatje kon gaan maken.. tis heel moeilijk zo opeens was hij weg ze hebben hem 3 dagen aan de beademing gehad en test uitgevoerd, nu ik erover nadenk moet ik toegeven dat ik het hiermee voormezelf alleen maar moeilijker aan het maken ben maar ik kan dit niet laten rusten mis hem nog zo ontzettend, hij is in 2001 plotseling overleden en tja als hij in het ziekenhuis ligt verwacht je dat hem niets meer kan gebeuren