Entiteit? Iemand die meer info heeft?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Entiteit? Iemand die meer info heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-08 09:51

Ja.. Oke.. Ik ben zelf vrij nuchter ingesteld, er is wel iets "aan de andere" kant in mijn ogen, maar nooit in geesten gelooft op de manier hoe char etc er mee denkt te praten.

Waar ik wel in geloof, is in dingen die ik soms voel.
Iets (weet vaak dus niet wat het is) wat aanwezig is en een sterke emotie uitstraalt. Nu kan ik dit ook vaak bij mensen voelen, in een drukke omgeving vang ik dan de sterkere emoties op wanneer ik me hier voor open stel.
Nu heeft mijn vriend toevallig precies hetzelfde, maar dan net ook weer anders. Hij vangt dingen meer met zijn oren op en ik vang dingen meer met mijn ogen op.

Maar om nu to the point te komen...

Gisteravond lagen we in bed, we waren een beetje onze dag aan het nabespreken en toen ik bijna inslaap viel, zag ik een flits! Gelijk aan bliksem, maar veel sneller, geluidloos en binnen!.
Direct daarna kreeg niet alleen ik, maar mijn vriend ook, zonder dat we het overlegden oid. Een opgejaagd en angstig gevoel. Er was een soort woede, iets wat dreigend voelde in de kamer.
Beide voelde we het uit dezelfde hoek komen, hij hoorde dingen/geluiden, en ik kreeg zelfs beelden in mijn hoofd van bloed aan de muur, wanneer ik met mijn ooghoeken keek, zag ik het zelfs! (iets wat ik nog nooit gehad heb!).

Z'n 5 minuten later, wéér een flits. Deze was minder intens, maar deed niet onder van de vorige.
Na deze flits, voelden we allebei 2 "entiteiten", kregen we plotseling kippenvel, die ook lang aanhield terwijl de kachel op een dikke 27 graden stond (kwam ik later achter).

Het gekke was, dat wat hij voelde, precies klopte aan wat ik voelde. De details die hij doorkreeg op een bepaalde manier klopte aan de details die ik doorkreeg, en ook de donkere "aura" die ik in mijn ooghoeken zag, kon hij aanwijzen zonder problemen.

Het gevoel werd ook steeds dreigender, op een bepaald moment voelde het alsof het bezit had genomen (ja heel raar), van een grote knuffel die daar lag.
Precies op dat moment pakt mijn vriend die knuffel, en wilde iets vragen aan me, maar voordat hij die kans kreeg, had ik het ding uit reflex uit zijn handen geslagen, wat het ook was, het was absoluut niet blij.
Mijn vriend voelde het ook, er zat iets gigantisch "sterks" in die knuffel gecentreerd.

Ook kregen we allebei iets nadat het voorval met de knuffel gebeurde, op hetzelfde moment, moeite met ademen, ik voelde een druk op mijn keel alsof iets me wilde verstikken, en rara, mijn vriend ook. (we kregen hier echt simultaan op hetzelfde moment last van, niks geen "bespreken" oid).
De knuffel hebben we verhuist naar een andere kamer, en voila, het dreigende was bijna helemaal weg op wat restgevoelens na.

Aangezien ik nogal nuchter ben ingesteld, en hier dus echt enorm van geschrokken ben, ben ik heel erg benieuwd, what the hell was dit voor iets raars?

Ik geloofde absoluut niet in ditsoort dingen...

Goof

Re: Entiteit? Iemand die meer info heeft?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 09:57

Wow, wat bizar. Ik zou echt doodsangsten uitstaan volgens mij.
Heb er helaas geen vertand van of info over, maar k had volgens mij linea recta naar een hotel gereden!

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:01

Als het echt een entiteit is (je kunt elkaar ook gek maken natuurlijk). Dan moet je de volgende keer boos worden en er op staan dat ze je huis verlaten. Gewoon roepen ik wil dat je NU mijn huis uit gaat!!! Wel freaky stuff.

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:11

Lynske78 schreef:
Als het echt een entiteit is (je kunt elkaar ook gek maken natuurlijk). Dan moet je de volgende keer boos worden en er op staan dat ze je huis verlaten. Gewoon roepen ik wil dat je NU mijn huis uit gaat!!! Wel freaky stuff.

Inderdaad, dat is het beste wat je kunt doen. Kan het misschien zijn dat er ruzie was in het huis van (een van) de buren? Gewoon even heel goed je omgeving in de gaten houden de komende dagen. Het kan altijd zo zijn dat je iets oppikt van een ander (familie, vrienden, of gewoon iets wat in jouw omgeving, bijvoorbeeld bij de buren gebeurt). Hoeft volgens mij niet persé een entiteit te zijn.

Ik heb ook wel eens zoiets gehad. Daarna was het ineens weg. Een paar uur later bleek dat een nichtje precies op dat moment een autoongeluk had en op het randje aan de dood ontsnapt is.

Danielle86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 10:31

miss heb je ook wel een gave net als derek ogilvie!! maar moet je die nog ontwikkelen..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:07

So, bizar. Scheve mond
Weet je echt zeker dat het niet ingebeeld was, en dat jullie elkaar gek hebben zit te maken? Als je moe bent heb je sneller van dat soort dingen.
Of heb je zoiets vaker op die kamer?

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:25

omdat ze bijde zonder overleg hetzelfde voelde denk ik niet dat ze elkaar gek gemaakt hebben.
Is er iets rottigs gebeurt in dat huis? Of met iemand die 1 van jullie kent?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:35

Gebruiken jullie drugs?

Drugsgebruik (ook softdrugs) kan ervoor zorgen dat je jezelf opensteld voor lagere entiteiten. Die kunnen dergelijke klachten veroorzaken.

Reinig je huis dmv salie te branden, en te verzoeken of de entiteit naar het licht wil gaan, omdat hij hier niet hoort.

Je kunt wel boos worden en hem wegjagen, maar een lagere entiteit is een verwarde entiteit, vaak zelfmoord, of onverwacht gestorven, ze zijn op zoek naar hulp, jaag je ze weg, dan gaan ze elders dolen.

Ik denk overigens dat je op een spiritueel forum meer nuttige tips zult krijgen.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 11:37

Ik ben wel echt benieuwd. Ik zou echt bang worden.
En ik hoop voor jullie dat het eenmalig was.
Heb je trouwens nog bij die knuffel gekeken? Hoe voelt het nu?