Kom ik om half 8 de tuin in, geen fiets
Ik kijk in de schuur: ook geen fiets
Conclusie: hij is dus gestolen.
Ik kan mijn fiets altijd niet op slot in de tuin zetten, alle gezinsleden doen dat en er is nog NOOIT iets gebeurd.... Hij heeft hele nachten in de tuin doorgebracht zonder op slot te staan. En uitgerekend gister moest hij gestolen worden. Het is allemaal heel geluidloos gedaan want de hond heeft niet geblaft en wij hebben ook niks gehoord/gezien.
En hij stond er echt in want toen mijn zusje om 7 uur thuis kwam met de hond heeft ze hem zien staan.
Na veel denken denken wij dat het een bekende is geweest. Onze tuin is de achterste in onze poort en als je de poortdeur opent staat er eerst een heg, en valt de fiets dus niet op.
Nou zit mijn buurjongen in de drugshandel. hij is ongeveer 16. En mijn andere buurjongen is ook niet helemaal jofel. Ik wil hierbij geen dader aanwijzen ofzo.
Ik vind het echt zo raar, het is heel snel gebeurt op een raar tijdstip.
Maar goed, ik heb aangifte gedaan. En morgen even het verzekeringsformulier opsturen.
Ik hoop dat hun (een deel) vergoeden, maar omdat ik maar 1 sleutel heb lijkt me dat verloren zaak......
Nog wat gegevens:
Hij is gestolen donderdag 27 november tussen 7 uur en half 8 savonds
Hij is grijs/zilver blauw met oranje
Model Gazelle orange limited edition 2006
Framemaat 57
Er zat een fietscomputer op deze was wel stuk. Zit vogelpoep op en het snoer hing los.
Beneden bij de instap bij de blauwe lak zit wat kleurverschil omdat ik een keer een kras heb weggelakt.
Hij is in Leiden gestolen. Als iemand er een tegenkomt en je denkt dat hij van mij is pb mij dan!
Ik moet nu hals over kop een nieuwe fiets aanschaffen want moet elke dag 10 km fietsen
Maar ik heb wel geleerd dat ik hem dus ook in mijn tuin niet veilig neer kan zetten